Skinnjacka storlek small???

Här kan du sälja och köpa vad som helst.
Skriv svar
Robanjo
Medlem+
Inlägg: 1073
Blev medlem: ons 01 apr 2009, 17:26

Skinnjacka storlek small???

Inlägg av Robanjo »

Skinnjacka köpt i Kanada i början av 90-talet av min moster! men aldrig använd! jag fick "ärva" den men har aldrig använt den! förutom en gång när jag var utklädd till läderbög. Tror hon betalade motsvarade svenska cirka 3000 kr.

Riktigt snygg, ska försöka ta bättre bilder! känns som en bra jacka! vet inget om skinnjackor dock!

storlek 40. Är rätt liten kille. Sitter bra på mig. jag är 1.73 och "normal" byggd.

1000 kr?


Bild


Bild
Användarvisningsbild
Tössberg
Medlem++
Inlägg: 4494
Blev medlem: ons 05 nov 2008, 14:52
Ort: Slödderborg

Inlägg av Tössberg »

Snygg jacka. Tror du den passar mig?
Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
Robanjo
Medlem+
Inlägg: 1073
Blev medlem: ons 01 apr 2009, 17:26

Inlägg av Robanjo »

Hmm inte helt omöjligt! har för mig att vi vara ungefär samma längd o så..
Du bor väl i göteborg? om du på riktigt är ute efter en skinnjacka så skulle vi ju kunna ordna så du får prova den så märker vi ganska snabbt om den passar eller inte!
Användarvisningsbild
richieroyale
Medlem+
Inlägg: 775
Blev medlem: lör 05 apr 2008, 04:24
Ort: Sölvesborg

Inlägg av richieroyale »

Riktigt snygg måste jag säga och bra pris!
Den hade kanske passat mig, även om jag är 170 och normalbyggd (hur det nu stavas)
http://www.myspace.com/xpointenemy

Fender Japan Jazz
EBS Classic 450
EBS Classic line 8x10
Användarvisningsbild
Jeff
Medlem+
Inlägg: 835
Blev medlem: mån 12 nov 2007, 01:07
Ort: Borlänge

Inlägg av Jeff »

Verkar ju vara en damjacka om det är storlek 40 (Large i damstorlekar) hade köpt den om jag inte hade haft orangutang armar! sorry för OT!
No Parole from Rock 'n' Roll
Robanjo
Medlem+
Inlägg: 1073
Blev medlem: ons 01 apr 2009, 17:26

Inlägg av Robanjo »

Jo eller i alla fall "tjej" storlek! men passar ju bra för oss killar som inte är 1.90 och breda som hus! förutom storleken finns ju inga andra tecken på att det skulle vara en "damjacka".
Användarvisningsbild
Tössberg
Medlem++
Inlägg: 4494
Blev medlem: ons 05 nov 2008, 14:52
Ort: Slödderborg

Inlägg av Tössberg »

Robanjo skrev:Hmm inte helt omöjligt! har för mig att vi vara ungefär samma längd o så..
Du bor väl i göteborg? om du på riktigt är ute efter en skinnjacka så skulle vi ju kunna ordna så du får prova den så märker vi ganska snabbt om den passar eller inte!
Ja, det gör jag ju och vi är väl ganska lika långa! Tycker vi kan prova om du har den kvar.
Är dock inte 100 säker på om jag vill ha en skinnjacka, men det är ju alltid nice att gå omkring med dött djur (Ja, jag gillar att reta militanta veganer och liknande!) runt överkroppen... ;)
Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
Användarvisningsbild
Dramo
VIP medlem
Inlägg: 7229
Blev medlem: sön 04 maj 2008, 22:13
Ort: Göteborg

Inlägg av Dramo »

Tössberg skrev:
Robanjo skrev:Hmm inte helt omöjligt! har för mig att vi vara ungefär samma längd o så..
Du bor väl i göteborg? om du på riktigt är ute efter en skinnjacka så skulle vi ju kunna ordna så du får prova den så märker vi ganska snabbt om den passar eller inte!
Ja, det gör jag ju och vi är väl ganska lika långa! Tycker vi kan prova om du har den kvar.
Är dock inte 100 säker på om jag vill ha en skinnjacka, men det är ju alltid nice att gå omkring med dött djur (Ja, jag gillar att reta militanta veganer och liknande!) runt överkroppen... ;)
Jag har en rysk minkmössa du kan bära till. :lol:
Robanjo
Medlem+
Inlägg: 1073
Blev medlem: ons 01 apr 2009, 17:26

Inlägg av Robanjo »

Ska vi försöka styra upp något i nästa vecka Tössberg?
Robanjo
Medlem+
Inlägg: 1073
Blev medlem: ons 01 apr 2009, 17:26

Inlägg av Robanjo »

Ska vi försöka styra upp något i nästa vecka Tössberg?
Användarvisningsbild
Tössberg
Medlem++
Inlägg: 4494
Blev medlem: ons 05 nov 2008, 14:52
Ort: Slödderborg

Inlägg av Tössberg »

Det låter som en ide!
Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
Skriv svar