TV-spel och datahögtalare

Här kan du sälja och köpa vad som helst.
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++
Inlägg: 10414
Blev medlem: lör 18 aug 2007, 17:12
Ort: Örebros södra utkanter

TV-spel och datahögtalare

Inlägg av Punkster »

Lite blandat till salu...

En Sega Mega Drive 2 (16 bit) i fint skick. 2 handkontroller, varav en original. 6 spel medföljer (Eswat, Hard drivin, Alex Kidd, Super Wrestlemania och 2 kasetter med lite gott och blandat, bland annat Super monaco GP och World cup Italia 90).

Jag har bara provat att koppla in den, men orkade inte göra en ordentlig kanalsökning och finjustera signalen för att få till bra bild. Men allt funkar som det ska.

Får jag 400 spänn ink frakt?

Bild


Sen har vi min gamla mobiltelefon. Det är en Sony Ericsson K770i. Fullt fungerande, men välanvänd och lite sliten. För den vill jag ha 250 kr + frakt. SÅLD

Mer info om modellen finns här: http://www.sonyericsson.com/cws/product ... view/k770i

Bild

Sist ut är mina gamla datahögtalare. Vet inte så mycket om dom, det är ett ganska billigt 2.1-system. I bra skick. Inga superhögtalare, men duger till vardags. Priset blir 200 kr + frakt. Ser ut ungefär som på bilden.

Bild
Senast redigerad av Punkster den ons 09 dec 2009, 07:08, redigerad totalt 4 gång.
/Linus
Användarvisningsbild
richieroyale
Medlem+
Inlägg: 775
Blev medlem: lör 05 apr 2008, 04:24
Ort: Sölvesborg

Inlägg av richieroyale »

Jävlar, this takes me back!
http://www.myspace.com/xpointenemy

Fender Japan Jazz
EBS Classic 450
EBS Classic line 8x10
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++
Inlägg: 10414
Blev medlem: lör 18 aug 2007, 17:12
Ort: Örebros södra utkanter

Inlägg av Punkster »

Ingen?
/Linus
Användarvisningsbild
Lestrange
Medlem+
Inlägg: 2122
Blev medlem: mån 16 feb 2009, 01:26
Ort: Hässlehåla

Inlägg av Lestrange »

Jo, någon!
Teleluren kan vara mycket intressant. Där får vi nog ta en djup diskussion om livets allvar och hur vi gör upp dealen. Jag köpte nyss en annan lur, men kameran sög så att säga hästballe, och jag vill inte släpa med mig en extra kamera. 3.2 megapix är alldeles utmärkt för mitt behov.
Användarvisningsbild
thetonequest
Medlem+
Inlägg: 1762
Blev medlem: tor 12 mar 2009, 23:51
Ort: Göteborg

Inlägg av thetonequest »

Du har PM om telefonen... :wink:
/Knut
|Fender Jazzbas 1969 - Sunburst|
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++
Inlägg: 10414
Blev medlem: lör 18 aug 2007, 17:12
Ort: Örebros södra utkanter

Inlägg av Punkster »

Glömde att skriva att telefonen är låst till Tre, därav det låga priset. Hoppas inte att det ställer till problem för nån.
/Linus
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++
Inlägg: 10414
Blev medlem: lör 18 aug 2007, 17:12
Ort: Örebros södra utkanter

Inlägg av Punkster »

Mobilen är såld. Nån som är sugen på ett par högtalare eller ett gammalt kultigt TV-spel?
/Linus
Skriv svar