Patchbay /Multikablage....

Här kan du sälja och köpa vad som helst.
Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++
Inlägg: 9045
Blev medlem: mån 31 mar 2008, 10:28

Patchbay /Multikablage....

Inlägg av GandhiMK2 »

Jag håller på att slakta min patchbay och om det är ngn som är intresserad av en 96-håls bantampatch med 80 balanserade telehanar och 8 xlr hanar och 8 xlr honor så går det bra att lägga ett bud på hela fanskapet. Varierande längder men det handlar alltså inte om ngn sc'enmulti utan detta är för studio.

Utöver den patchbayen så har jag x antal multisar av okänd längd så om det är ngn som är intresserad av att göra löda sin egen 8 tele-tele-piska eller canon -tele eller dsub-speakon (Vad vet jag?;-)) så är det bara att hojta.
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
dereborn

Inlägg av dereborn »

Jag är intresserad av bantampatchen! PM:a om pris etc. Är den lödd halvnormaliserad hela vägen?
Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++
Inlägg: 9045
Blev medlem: mån 31 mar 2008, 10:28

Inlägg av GandhiMK2 »

Halv? Fan vet... Jag är en gnutta (HA HA FUCKIN'HA-understatement of the year...;-)) kass på dom där bitarna men känner du Ludde W?Han lödde det för 10 år sen. Han kanske vet....! Jag kan kolla.
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++
Inlägg: 9045
Blev medlem: mån 31 mar 2008, 10:28

Inlägg av GandhiMK2 »

Ludde hälsar att det tror han men han vågar inte ta gift på det.
Ge mej ett bud så får vi se vem av oss , om någon, som ska skämmas..;-)
Jag har precis rett ut ormboet så nu är den lös och klar att hämtas.
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Inlägg: 11000
Blev medlem: sön 22 jul 2007, 11:15
Ort: Örnsköldsvik
Kontakt:

Inlägg av Hellish »

Multisar är inte helt fel! Vad är det för slags längder?
Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++
Inlägg: 9045
Blev medlem: mån 31 mar 2008, 10:28

Inlägg av GandhiMK2 »

Hellish, jag ska nog ta och lugna mej en aning ang multisarna för jag har inte riktigt bestämt mej för vad jag behöver själv ännu...;-)
Så utöver den patchen med 80 tele och 16 xlr så avvaktar jag.
Längderna varierar ngt men dom är inte mer än ett par meter.
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Inlägg: 11000
Blev medlem: sön 22 jul 2007, 11:15
Ort: Örnsköldsvik
Kontakt:

Inlägg av Hellish »

Hehe. Då avvaktar jag så länge. :)
Skriv svar