woodo GTC2 mahogany green gura

Här kan du sälja och köpa vad som helst.
Användarvisningsbild
Simon Andersson
Medlem++
Inlägg: 2892
Blev medlem: mån 17 jul 2006, 01:39
Ort: Västerås

woodo GTC2 mahogany green gura

Inlägg av Simon Andersson »

jag kan vara dum i huvet som säljer den, men ja... GAS på annat.

http://vend.se/ad.php?12325

nypris 4700:-, säljes för 3000:- vid snabb affär, inkl frakt (för den som inte orkar kolla länken)


Bild
Användarvisningsbild
MatsD
Medlem++
Inlägg: 4732
Blev medlem: tis 09 sep 2008, 01:18
Ort: Stockholm

Inlägg av MatsD »

Det är billigt. Jag begär 500 kr mer + frakt för min röda. Kanonbra gitarrer med neckthrough.

Är det matt eller blank finish på din, svårt att se på bilden?

/Mats D
Användarvisningsbild
Simon Andersson
Medlem++
Inlägg: 2892
Blev medlem: mån 17 jul 2006, 01:39
Ort: Västerås

Inlägg av Simon Andersson »

MatsD skrev:Det är billigt. Jag begär 500 kr mer + frakt för min röda. Kanonbra gitarrer med neckthrough.

Är det matt eller blank finish på din, svårt att se på bilden?

/Mats D
jo, men din är ju sprillans ny också :)
det var meningen att göra en plus/minus-noll affär på en annan gura, därav priset och inkluderad frakt för att få iväg den fort.
tyvärr sket sig andra affären, så nu vetifasen om jag ens vill sälja den. men den får ligga kvar så länge så får vi se om något annat dyker upp.

matt finnish är det.
Användarvisningsbild
MatsD
Medlem++
Inlägg: 4732
Blev medlem: tis 09 sep 2008, 01:18
Ort: Stockholm

Inlägg av MatsD »

OK.

Det var egentligen en grön jag ville ha från början men de var slut så jag tog en röd i stället. Ju mer jag spelar på den desto mer lutar det åt att jag behåller den. Och jag är lite sugen på din gröna också faktiskt. Om den finns kvar efter helgen och du inte dragit tillbaka annonsen så kanske jag köper den.

/Mats D
Användarvisningsbild
Simon Andersson
Medlem++
Inlägg: 2892
Blev medlem: mån 17 jul 2006, 01:39
Ort: Västerås

Inlägg av Simon Andersson »

MatsD skrev:OK.

Det var egentligen en grön jag ville ha från början men de var slut så jag tog en röd i stället. Ju mer jag spelar på den desto mer lutar det åt att jag behåller den. Och jag är lite sugen på din gröna också faktiskt. Om den finns kvar efter helgen och du inte dragit tillbaka annonsen så kanske jag köper den.

/Mats D
du är välkommen.
har du/får du tag i en ibanez 7a (alternativt en schecter) så kan vi byta (kan även lägga nån slant mellan om 7an är dyrare).
Användarvisningsbild
MatsD
Medlem++
Inlägg: 4732
Blev medlem: tis 09 sep 2008, 01:18
Ort: Stockholm

Inlägg av MatsD »

Jag äger ingen sjua öht, jag har haft en Squier-sjua för längesedan. Men ser jag nån kan jag ju hojta till.

Var det den Ibanez-sjua som Nut sålde du hade tänkt köpa?

/Mats D
Användarvisningsbild
Simon Andersson
Medlem++
Inlägg: 2892
Blev medlem: mån 17 jul 2006, 01:39
Ort: Västerås

Inlägg av Simon Andersson »

MatsD skrev:Jag äger ingen sjua öht, jag har haft en Squier-sjua för längesedan. Men ser jag nån kan jag ju hojta till.

Var det den Ibanez-sjua som Nut sålde du hade tänkt köpa?

/Mats D
jepp, det var den. dumt att jag inte passade på, när pengarna ändå fanns, men ja... haft en RG7a tidigare, fast med svaj... skitbra guror.
men jag vill inte ha något svaj på nya 7an jag skaffar dock.
Skriv svar