Trumset säljes!

Här kan du sälja och köpa vad som helst.
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Trumset säljes!

Inlägg av FreCKo »

Vi har ett gammalt trumset som står i repan som vi inte har någon användning för. Trummorna är i okej skick, behöver lite nya skinn och ställ ingår inte, men i övrigt ska det vara komplett. Färgen är svarta och storlekarna är 22", 12", 13" och 16" (tror vi, ska dubbelkolla det när vi kommer till replokalen idag).

Pris? Kom med bud, eller bytes mot något PA-aktigt, en schysst mixer eller varför inte ett par billiga högtalare eller något sånt? Kanske lite ljudabsorbenter som man kan täcka en vägg med?
The Superjams
Fender J-bas, pratabas-style
EBS Classic 450 CL + EBS Classic 4x10
DIST!!!
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd
Inlägg: 37754
Blev medlem: ons 13 jun 2007, 16:01
Ort: Norrtälje

Re: Trumset säljes!

Inlägg av TDHP »

FreCKo skrev:Vi har ett gammalt trumset som står i repan som vi inte har någon användning för. Trummorna är i okej skick, behöver lite nya skinn och ställ ingår inte, men i övrigt ska det vara komplett. Färgen är svarta och storlekarna är 22", 12", 13" och 16" (tror vi, ska dubbelkolla det när vi kommer till replokalen idag).

Pris? Kom med bud, eller bytes mot något PA-aktigt, en schysst mixer eller varför inte ett par billiga högtalare eller något sånt? Kanske lite ljudabsorbenter som man kan täcka en vägg med?
Jag har 4-5 ljudskivor typ 600x2400 med tunt stålgaller på.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Re: Trumset säljes!

Inlägg av FreCKo »

TDHP skrev:
FreCKo skrev:Vi har ett gammalt trumset som står i repan som vi inte har någon användning för. Trummorna är i okej skick, behöver lite nya skinn och ställ ingår inte, men i övrigt ska det vara komplett. Färgen är svarta och storlekarna är 22", 12", 13" och 16" (tror vi, ska dubbelkolla det när vi kommer till replokalen idag).

Pris? Kom med bud, eller bytes mot något PA-aktigt, en schysst mixer eller varför inte ett par billiga högtalare eller något sånt? Kanske lite ljudabsorbenter som man kan täcka en vägg med?
Jag har 4-5 ljudskivor typ 600x2400 med tunt stålgaller på.
Hum!

Hur ser dom ut?
The Superjams
Fender J-bas, pratabas-style
EBS Classic 450 CL + EBS Classic 4x10
DIST!!!
dereborn

Re: Trumset säljes!

Inlägg av dereborn »

TDHP skrev:
FreCKo skrev:Vi har ett gammalt trumset som står i repan som vi inte har någon användning för. Trummorna är i okej skick, behöver lite nya skinn och ställ ingår inte, men i övrigt ska det vara komplett. Färgen är svarta och storlekarna är 22", 12", 13" och 16" (tror vi, ska dubbelkolla det när vi kommer till replokalen idag).

Pris? Kom med bud, eller bytes mot något PA-aktigt, en schysst mixer eller varför inte ett par billiga högtalare eller något sånt? Kanske lite ljudabsorbenter som man kan täcka en vägg med?
Jag har 4-5 ljudskivor typ 600x2400 med tunt stålgaller på.
Om inte Frecko vill ha dom, är dom till salu då??
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd
Inlägg: 37754
Blev medlem: ons 13 jun 2007, 16:01
Ort: Norrtälje

Inlägg av TDHP »

Jag får kolla hur många det är och plåta dem.
Skulle ha dem i min "studio" egentligen, men det blev lite för trångt.
Dom är gråa med galvad plåt, rätt snygga.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Mr Praline
Medlem+++
Inlägg: 15471
Blev medlem: lör 23 jun 2007, 17:41
Ort: Stockholm

Inlägg av Mr Praline »

En o-fladdrig b-sträng bjudes.
Skriv svar