min bas blev stulen i lördags

Har instrument eller utrustning försvunnit? Skriv här så hjälps vi alla åt att hålla utkik!
Skriv svar
Användarvisningsbild
lars-på-bas
Medlem
Inlägg: 261
Blev medlem: mån 14 jan 2008, 13:06
Ort: gbg/sthlm,vet inte...

min bas blev stulen i lördags

Inlägg av lars-på-bas »

efter en grymt rolig spelning i Alingsås i lördags så bestämde sig ngn respektlös idiot för att stjäla min bas... jag har spelat in det instrumentet gjort massa spelningar och spelat in ett antal skivor med den basen...är tacksam om folk håller utkik på div.säljsidor
sprid gärna detta vidare...hjälp lars-på-bas att få tillbaka sin bas
Bild
[/img]
fender jazz bas 62 lake placid blue,de armond starfire II,steinberger spirit,ebs fafner med 4 12 låda skitkontra med sprucken snäcka, peavy tmax 2,10 combo
Basstore
VIP medlem
Inlägg: 18435
Blev medlem: sön 23 jul 2006, 19:55
Ort: Mellbystrand

Inlägg av Basstore »

Helvete va folk snor instrument.. Jävla kräk..

Hoppas den finnes igen snart. :(

Jag håller ögonen öppna.
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
Fläppen
Medlem+
Inlägg: 1325
Blev medlem: fre 12 jan 2007, 16:48
Ort: Tomelilla

Re: min bas blev stulen i lördags

Inlägg av Fläppen »

lars-på-bas skrev:efter en grymt rolig spelning i Alingsås i lördags så bestämde sig ngn respektlös idiot för att stjäla min bas... jag har spelat in det instrumentet gjort massa spelningar och spelat in ett antal skivor med den basen...är tacksam om folk håller utkik på div.säljsidor
sprid gärna detta vidare...hjälp lars-på-bas att få tillbaka sin bas
Bild
[/img]
Är det basen på bilden...eller? Det är ju bra att veta om man skall hålla utkik.
/T
TheFlap
Medlem i PrataBas gubbklubb 40+....(70-)
Jazz-62, P-63, Bassline Worp Art V
Gäst

Inlägg av Gäst »

Inte första gången någon är och rycker i den basen. En uteliggare utanför korvgrillen i Björns Trädgård för några år sedan... då var det nära ögat.

Freddan försöker få tag på dig, han drar eventuellt ner till Gbg till helgen och jag kommer också att vara där. Ring Freddan!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8ddGbN-jzxg[/youtube]
Användarvisningsbild
lars-på-bas
Medlem
Inlägg: 261
Blev medlem: mån 14 jan 2008, 13:06
Ort: gbg/sthlm,vet inte...

Re: min bas blev stulen i lördags

Inlägg av lars-på-bas »

Fläppen skrev:
lars-på-bas skrev:efter en grymt rolig spelning i Alingsås i lördags så bestämde sig ngn respektlös idiot för att stjäla min bas... jag har spelat in det instrumentet gjort massa spelningar och spelat in ett antal skivor med den basen...är tacksam om folk håller utkik på div.säljsidor
sprid gärna detta vidare...hjälp lars-på-bas att få tillbaka sin bas
Bild
[/img]
Är det basen på bilden...eller? Det är ju bra att veta om man skall hålla utkik.
/T
ja det är basen på bilden
fender jazz bas 62 lake placid blue,de armond starfire II,steinberger spirit,ebs fafner med 4 12 låda skitkontra med sprucken snäcka, peavy tmax 2,10 combo
Användarvisningsbild
lars-på-bas
Medlem
Inlägg: 261
Blev medlem: mån 14 jan 2008, 13:06
Ort: gbg/sthlm,vet inte...

Inlägg av lars-på-bas »

Johannes skrev:Inte första gången någon är och rycker i den basen. En uteliggare utanför korvgrillen i Björns Trädgård för några år sedan... då var det nära ögat.

Freddan försöker få tag på dig, han drar eventuellt ner till Gbg till helgen och jag kommer också att vara där. Ring Freddan!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8ddGbN-jzxg[/youtube]
hahaha..jag sticker iväg på onsdag och kommer tillbaka på söndag
hur länge stannar ni?
fender jazz bas 62 lake placid blue,de armond starfire II,steinberger spirit,ebs fafner med 4 12 låda skitkontra med sprucken snäcka, peavy tmax 2,10 combo
Gäst

Inlägg av Gäst »

Jag drar hem på söndag eller måndag lite beroende på, om Freddan drar ner så åker jag hem på måndag.
Användarvisningsbild
NS/Stick-Bengan
Medlem
Inlägg: 326
Blev medlem: tis 11 mar 2008, 16:41
Ort: Stockholm

Inlägg av NS/Stick-Bengan »

Förjävligt!!
Hoppas den dyker upp igen snart
Jag ska hålla ögonen öppna
http://www.facebook.com/BassAndBass" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/#!/pages/Nano- ... 2613665964" onclick="window.open(this.href);return false;
benganjonasson.com


vit avbandad Vester med modellflygplansfärg blått/silver skiftande i grönt + Garfield-klistermärken
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++
Inlägg: 10414
Blev medlem: lör 18 aug 2007, 17:12
Ort: Örebros södra utkanter

Inlägg av Punkster »

Trist!

Även den här gången var det ju en något ovanlig och udda modell, så det borde ju inte vara helt enkelt att kränga den här heller. Hoppas den kommer tillbaka!
/Linus
Användarvisningsbild
Bastappe
Medlem+
Inlägg: 1373
Blev medlem: ons 05 mar 2008, 20:45
Ort: Alingsås

Inlägg av Bastappe »

Jag har börjat fråga runt här i Alingsås.
Ibanez Musician 924, Höfner Kontra -62, Tokai Hard Puncher, FERNANDESBACKER, Fenderstrata -96 , Ibanez Musician 900, Status Empathy 6:a , Yamaha TRB 4P, Barbeque Village 5:a, Peavey Cirrus 4:a. Avbandad Status 4:a, Squier Jazz CV
Användarvisningsbild
lars-på-bas
Medlem
Inlägg: 261
Blev medlem: mån 14 jan 2008, 13:06
Ort: gbg/sthlm,vet inte...

Inlägg av lars-på-bas »

Bastappe skrev:Jag har börjat fråga runt här i Alingsås.
tack så otroligt mkt :)
fender jazz bas 62 lake placid blue,de armond starfire II,steinberger spirit,ebs fafner med 4 12 låda skitkontra med sprucken snäcka, peavy tmax 2,10 combo
Användarvisningsbild
Peppar
Medlem+
Inlägg: 796
Blev medlem: ons 16 jun 2010, 17:49
Ort: Malmö
Kontakt:

Inlägg av Peppar »

Fått tillbaka den än?
Tripod skrev:Ha, vilken sjuk miljö för den musiken. Dödsmetall eller vad det är ute i granskogen.

Som en vän mö i folkdräkt som sjunger en vallvisa, placerad på en lastbilsparkering.
Skriv svar