Riktigt billigt fodral till kontrabas säljes

Annonser om kontrabasar och kontrabastillbehör, säljes och köpes
Användarvisningsbild
Smygbas
Medlem+
Inlägg: 664
Blev medlem: tis 13 okt 2009, 18:33
Ort: Göteborg

Riktigt billigt fodral till kontrabas säljes

Inlägg av Smygbas »

Hej! Har köpt nytt fodral, och säljer därför mitt gamla. Ett tunt, svart fodral utan ryggsäcksremmar, men med en lång rem man kan ta runt kroppen, över axeln. Har och så några fler handtag, så man kan lasta in den i bilen, etc.
Säljer det för 200 spänn, billigare om du är bra på att pruta.

Fodralet finns i Malmö, på musikhögskolan. Hör av dig till mig via pm eller i den här tråden.

Det finns också ett gammalt läderfodral med kass dragkedja, saknar löpare. Detta kan ni på köpet.

Sålt! Fuskläderfodralet finns kvar om någon vill ha det, dock avhämtning på det.
Senast redigerad av Smygbas den mån 21 feb 2011, 22:58, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Viktor
Medlem
Inlägg: 327
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 18:01

Inlägg av Viktor »

Bra pris! Hoppas någon köper det :)
Användarvisningsbild
edvin
Medlem++
Inlägg: 4563
Blev medlem: tis 16 okt 2007, 23:53
Ort: Malmö

Re: Riktigt billigt fodral till kontrabas säljes

Inlägg av edvin »

Smygbas skrev:Hej! Har köpt nytt fodral, och säljer därför mitt gamla. Ett tunt, svart fodral utan ryggsäcksremmar, men med en lång rem man kan ta runt kroppen, över axeln. Har och så några fler handtag, så man kan lasta in den i bilen, etc.
Säljer det för 200 spänn, billigare om du är bra på att pruta.

Fodralet finns i Malmö, på musikhögskolan. Hör av dig till mig via pm eller i den här tråden.

Det finns också ett gammalt läderfodral med kass dragkedja, saknar löpare. Detta kan ni på köpet.
berätta gärna mer om läderfodralet! Hur tjockt är det?
grejor
Användarvisningsbild
Smygbas
Medlem+
Inlägg: 664
Blev medlem: tis 13 okt 2009, 18:33
Ort: Göteborg

Inlägg av Smygbas »

Det är ett fuskläder-fodral. Inget foder i det, kanske några millimeter tjockt... Brunt. Inte överdrivet tungt heller, som ett vanligt syntetfodral ungefär. Jag kan knäppa lite bilder imorgon, så slänger jag upp dom.
Användarvisningsbild
edvin
Medlem++
Inlägg: 4563
Blev medlem: tis 16 okt 2007, 23:53
Ort: Malmö

Inlägg av edvin »

Smygbas skrev:Det är ett fuskläder-fodral. Inget foder i det, kanske några millimeter tjockt... Brunt. Inte överdrivet tungt heller, som ett vanligt syntetfodral ungefär. Jag kan knäppa lite bilder imorgon, så slänger jag upp dom.
aha, då är jag tyvärr inte intresserad. Tack ändå!
grejor
Användarvisningsbild
Chupacaps
Medlem
Inlägg: 214
Blev medlem: ons 22 jun 2011, 01:32
Ort: Stockholm/Avesta/Uppsala

Inlägg av Chupacaps »

Hej

Vi har fått en egen kontrabas-tråd på köp och sälj. Flytta din annons dit eller lägg in en helt ny där så vi får lite liv i tråden = fler besökare = lättare att köpa och sälja kontrabasar/prylar.

Lycka till!
Skriv svar