Kala Ubass köpes [Fixat!]

Annonser om kontrabasar och kontrabastillbehör, säljes och köpes
Användarvisningsbild
multipart
Medlem
Inlägg: 251
Blev medlem: mån 18 nov 2013, 16:26
Ort: Eskilstuna, Sweden

Kala Ubass köpes [Fixat!]

Inlägg av multipart »

Var på jakt efter en Kala UBass till rätt pris. Ni vet de där små ukulelebasarna med gummisträngar, som låter kontrabas. Skicka PM om du har en som samlar damm...

Köpte mig en ny!
Senast redigerad av multipart den sön 04 jan 2015, 16:15, redigerad totalt 1 gånger.
Fender|Sandberg|Warwick|Maruszczyk|G&L|MarkBass amp|EBS amp|Ampeg amp|Hartke|SubDecay|Eventide|Xotic|TC Electronic|Torpedo|Kemper|
Användarvisningsbild
magnus_s
Medlem
Inlägg: 404
Blev medlem: tis 26 okt 2010, 10:45
Ort: Göteborg

Re: Kala Ubass köpes

Inlägg av magnus_s »

Det är ingen Kala men dock ett instrument i samma kategori: http://www.musik-verkstan.se/showProduc ... 1&id=21182" onclick="window.open(this.href);return false;

Jag såg den i ett nyhetsbrev jag fick därifrån.
Om Korala-instrumentet är bra eller välbyggda har jag ingen aning, kanske någon av våra välbelästa bas-bröder och syster här inne har lite mer koll?
Användarvisningsbild
Zyrran
Medlem++
Inlägg: 3028
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 13:16
Ort: Stockholm

Re: Kala Ubass köpes

Inlägg av Zyrran »

Jag har ett set med Silverpläterade brons/nylon strängar över till en Ubass om någon vill ha.
Jensa
Medlem++
Inlägg: 5489
Blev medlem: lör 05 maj 2007, 22:26
Ort: Uppsala

Re: Kala Ubass köpes

Inlägg av Jensa »

http://pratabas.se/viewtopic.php?f=8&t=74424" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
multipart
Medlem
Inlägg: 251
Blev medlem: mån 18 nov 2013, 16:26
Ort: Eskilstuna, Sweden

Re: Kala Ubass köpes

Inlägg av multipart »

Är fortfarande utan en Ubass. Missade både den i Gbg och den som såldes här för någon vecka sedan. Så tips är välkomna! Behovet är stort!
Fender|Sandberg|Warwick|Maruszczyk|G&L|MarkBass amp|EBS amp|Ampeg amp|Hartke|SubDecay|Eventide|Xotic|TC Electronic|Torpedo|Kemper|
Skriv svar