BassPOD

Prata om effekter och pedaler
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd
Inlägg: 17230
Blev medlem: tis 15 aug 2006, 10:45
Ort: Uppsala

BassPOD

Inlägg av BBQV »

Jag har en BassPOD av första modellen (vintage :lol: ) som blivit överflödig efter en uppdatering av hemstudion. Finns det nå'n begagnatmarknad över huvud taget för sån'a, eller är det bara att slänga skrotet?
"If you reach perfection your standards are too low."

Presentation
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Re: BassPOD

Inlägg av FreCKo »

BarbequeVillage skrev:Jag har en BassPOD av första modellen (vintage :lol: ) som blivit överflödig efter en uppdatering av hemstudion. Finns det nå'n begagnatmarknad över huvud taget för sån'a, eller är det bara att slänga skrotet?
alltså en basspod 1.0? Inte ens 2.0? Fan va hårt! :D Lätt vintage! Har du bild? hur mycket ska du ha för den?
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd
Inlägg: 17230
Blev medlem: tis 15 aug 2006, 10:45
Ort: Uppsala

Inlägg av BBQV »

Jag har tyvärr ingen bild på min, men den är exakt likadan som kamrat Raviolis så jag lånar hans bild...

Bild

Skicket är mint condition inkl. manual, dock utan originalkartong...

Den är till salu om priset är värt besväret, men jag vet inte var budgivningen ska börja :lol:
"If you reach perfection your standards are too low."

Presentation
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Inlägg av FreCKo »

kolla upp ebay osv? :D Skulle vara ganska skoj med en sån där faktiskt... :wink: har inte heller någon koll på vad den är värd...
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd
Inlägg: 17230
Blev medlem: tis 15 aug 2006, 10:45
Ort: Uppsala

Inlägg av BBQV »

De är inte så lätt att hitta dem! Jag har letat på Tradera och E-bay plus de vanliga säljessidorna, och priserna ligger mellan 900 och 1700kr. Fast å andra sidan så är det ju lite coolt med gamla prylar 8)
"If you reach perfection your standards are too low."

Presentation
Ravioli
Nykomling
Inlägg: 5
Blev medlem: tis 05 sep 2006, 16:42

Inlägg av Ravioli »

BarbequeVillage skrev:De är inte så lätt att hitta dem! Jag har letat på Tradera och E-bay plus de vanliga säljessidorna, och priserna ligger mellan 900 och 1700kr. Fast å andra sidan så är det ju lite coolt med gamla prylar 8)
Dom ligger runt en tusenlapp. Har hört från vissa att dom fått 1200:- eller 1400:- men det ska du nog inte sikta på.

Jag har fått ett bud på min för en tusenlapp men vill hellre få iväg bas och POD samtidigt.
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd
Inlägg: 17230
Blev medlem: tis 15 aug 2006, 10:45
Ort: Uppsala

Inlägg av BBQV »

OK, tack för det! Det känns som om den får bo kvar hos mig, sååå pank är jag inte. Än :lol:
"If you reach perfection your standards are too low."

Presentation
Skriv svar