nu jävlar har jag också en riktig distpedal!

Prata om effekter och pedaler
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

nu jävlar har jag också en riktig distpedal!

Inlägg av FreCKo »

Ni som följt min och Mikkes handel från bytesdelen av det här forumet vet att jag nu köpt hans stinkfoot-moddade Boss DS1'a, så nu är jag också en stolt stinkfoot-spelare :D Dock har jag inte hunnit prova den än för att både bas och förstärkare är i replokalen (börjar få smått abstinens :cry: ), men förhoppningsvis så repar vi imorgon och då jäklar kommer det fyllas ut!

Ska slänga upp en så vettig recension som möjligt så fort jag fått testa den ordentligt...
The Superjams
Fender J-bas, pratabas-style
EBS Classic 450 CL + EBS Classic 4x10
DIST!!!
Användarvisningsbild
Zalle
Medlem
Inlägg: 327
Blev medlem: fre 29 sep 2006, 16:12
Ort: Stockholm

Inlägg av Zalle »

ska bli kul att höra vad du tycker om den, för efter att ha följt era samtal om Stinkfoot modden så har jag blivit nyfiken på den jag också, så jag väntar med spänning på recension.

Jag har en a/b a&b splitbox som Stinkfoot har gjort, helnöjd med den.
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Inlägg av FreCKo »

Zalle skrev:ska bli kul att höra vad du tycker om den, för efter att ha följt era samtal om Stinkfoot modden så har jag blivit nyfiken på den jag också, så jag väntar med spänning på recension.

Jag har en a/b a&b splitbox som Stinkfoot har gjort, helnöjd med den.
Förhoppningsvis testas den idag, men antagligen imorgon... Stinkfoot verkar veta vad han håller på med och bygger stabila grejer, om den här pedalen lever upp till mina förväntningar så kommer jag nog beställa någon mer pedal 8)
The Superjams
Fender J-bas, pratabas-style
EBS Classic 450 CL + EBS Classic 4x10
DIST!!!
Användarvisningsbild
Zalle
Medlem
Inlägg: 327
Blev medlem: fre 29 sep 2006, 16:12
Ort: Stockholm

Inlägg av Zalle »

Absolut, när han börjar prata så är det en hel vetskap man får levererad, han är duktig.
Som sagt, kul att höra vad du tycker, jag kommer förmodligen att beställa en också, men sen sneglar man ju lite på den andre modellen han moddar också, som tur är så är dom ju inte så dyra, boss pedalerna, så det blir ett rätt humant inköp + moddningen av dem iof.
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Inlägg av FreCKo »

Zalle skrev:Absolut, när han börjar prata så är det en hel vetskap man får levererad, han är duktig.
Som sagt, kul att höra vad du tycker, jag kommer förmodligen att beställa en också, men sen sneglar man ju lite på den andre modellen han moddar också, som tur är så är dom ju inte så dyra, boss pedalerna, så det blir ett rätt humant inköp + moddningen av dem iof.
Ah, boss-pedaler får man ju för inga pengar alls idag, ännu mindre begagnat :wink: Det är ju skitsamma egentligen om man köper beggat eller nytt om man ändå ska få den moddad, bara den fungerar ordentligt så är den ju "redo för moddning" :D
The Superjams
Fender J-bas, pratabas-style
EBS Classic 450 CL + EBS Classic 4x10
DIST!!!
Skriv svar