Budda Chakra kompressor

Prata om effekter och pedaler
Användarvisningsbild
Håcke
Medlem++
Inlägg: 2541
Blev medlem: tor 05 aug 2010, 01:21
Ort: Hestra

Budda Chakra kompressor

Inlägg av Håcke »

Det fanns inget här om Budda Chakra kompressorer så då får man väl bryta isen om börja då.
Jag fyllde år häromdagen och barnen hade varit inne på den lokala Musikaffärn med den trevliga försäljaren :) och köpt en present till mig.
Det fanns visst inga strängar hemma som den trevlige försäljaren trodde att jag ville ha så då hade dom tittat på en liten pedal istället.
Jag vet inte riktigt vem som hade kommit på att en kompressor nog skulle vara något som jag behövde men det stämde iallafall otroligt bra.
Så med den trevlige försäljarens hjälp antar jag så blev dom ledda in i fållan att köpa en Budda Charma kompressor.
Nån som hört talas om Budda effektburkar? Inte jag iallafall.
Bild
Men den var faktiskt riktigt bra!
Rejält byggd och riktigt bra kompressor med många möjligheter, true bypass och lågt brus.
Jag är faktiskt väldigt glatt överraskad över både presenten i sig och av hur bra den var.
Den kan verkligen rekommenderas. Och den trevlige försäljaren också!

Här är en länk till en recension jag hittade:
http://www.ovnilab.com/reviews/chakra.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Fender J, Fender P Lyte, Blade J, Wasabasen, Cort Arona B4 Sandberg
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Re: Budda Chakra kompressor

Inlägg av blackparkas »

Hehehe....


Det var faktiskt grabbarna själv som tittade på den! :D
Har lite dålig koll på vad du kör i pedalväg men tänkte att det nog inte alls var så dålig idé!

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Skriv svar