Snygg Rick (Vend)

Tips på annonser som ligger utanför forumet. Blocket, Vend och musikaffärer etc.
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Inlägg: 5340
Blev medlem: mån 04 jan 2010, 21:54
Ort: Eksjö och Malmö
Kontakt:

Re: Snygg Rick (Vend)

Inlägg av Eagle Hazze »

HJP skrev:Sigurfinnur jobbar på med försäljningen och fantastiskt nog ska den finnas i Skellefteå! Är det någon PB-are i området som kan kolla upp det. Kanske finns en bas ändå? hehe

Hello Hans,

Sorry for the late reply. I found your email in my spam folder.
The bass is at Bussgods in Skellefteå. The price including shipping is 14300 Kr.
Please send me your details if you accept my offer. Bussgods will handle the rest.

Best regards,
Sigurfinnur
Ja det vore fantastiskt spännande om någon i närheten försöker ordna en träff med "säljaren"
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
Användarvisningsbild
mikkejohansson
Medlem++
Inlägg: 8958
Blev medlem: fre 11 aug 2006, 17:45
Ort: Bureå, Skellefteå

Snygg Rick (Vend)

Inlägg av mikkejohansson »

Ja, jag finns i Skellefteå. Be honom skicka ett sms till mig på 070-3223154 så kan vi mötas upp och titta på basen, mig veterligt har Bussgods här ingen "inlämning i väntan på adress". Du kan även ringa Bussgods här (sök på webben) och fråga exakt hur de "will handle the rest", brukar vara svårt nog att lämna in nåt öht med deras öppettider (förr i a f, skickat mest med andra senaste åren).

Spännande!
Fender - Pedaler - GK - TKS
Användarvisningsbild
Danne
VIP medlem
Inlägg: 5515
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 23:34
Ort: Skövde

Re: Snygg Rick (Vend)

Inlägg av Danne »

Möjligtvis hänvisar han till att man kan använda Bussgods efterkravstjänst. Då betalar man in pengar till Bussgods som håller på pengarna tills aktuell vara hämtats ut. Först då får säljaren sina pengar. Dock väldigt märkligt som sagt att de skulle ha basen där enbart för förvaring.
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Inlägg: 5340
Blev medlem: mån 04 jan 2010, 21:54
Ort: Eksjö och Malmö
Kontakt:

Re: Snygg Rick (Vend)

Inlägg av Eagle Hazze »

Det intressanta är att jag har läst detta scenario kanske för ett par år sedan, möjligen på Vend eller Blocket där samma typ av upplägg att basen är på bussgods? Vad jag minns av det är att när man blir intresserad av basen så antingen finns det en till intressent på samma pris men om jag slår till snabbt med att helt plötsligt betala i förskott så är basen min eller så vill "bussgods" att man betalar i förskott. Men det är som sagt enkelt att kolla om det finns en bas på bussgods, men det verkar ju inte ens finnas ett bussgods nu i den staden, eller?
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
Användarvisningsbild
mikkejohansson
Medlem++
Inlägg: 8958
Blev medlem: fre 11 aug 2006, 17:45
Ort: Bureå, Skellefteå

Re: Snygg Rick (Vend)

Inlägg av mikkejohansson »

Jodå, vi har ett Bussgods http://www.bussgods.se/vasterbotten" onclick="window.open(this.href);return false; - men som sagt, man kan inte lämna in ett paket där utan att ha en adress att skicka till. Så att "the bass is att Bussgods Skellefteå" är båg. Om han inte jobbar där vill säga.
Fender - Pedaler - GK - TKS
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Inlägg: 5340
Blev medlem: mån 04 jan 2010, 21:54
Ort: Eksjö och Malmö
Kontakt:

Re: Snygg Rick (Vend)

Inlägg av Eagle Hazze »

mikkejohansson skrev:Jodå, vi har ett Bussgods http://www.bussgods.se/vasterbotten" onclick="window.open(this.href);return false; - men som sagt, man kan inte lämna in ett paket där utan att ha en adress att skicka till. Så att "the bass is att Bussgods Skellefteå" är båg. Om han inte jobbar där vill säga.
:tummenupp:
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
Skriv svar