gitarr/basmeckare i malmö/lund/skåne

Prata om justeringar, reparationer och basbyggen
Användarvisningsbild
GurraG
Medlem++
Inlägg: 5670
Blev medlem: tis 20 mar 2007, 09:50
Ort: Lund

gitarr/basmeckare i malmö/lund/skåne

Inlägg av GurraG »

Nu när hosses amerikabeställning är på g så aktualiseras tankarna på mitt förestående pimpningsprojekt. Eftersom jag har bägge tummarna mitt i händerna så hade jag tänkt betala nån för att göra jobbet. Därför alltså: är det nån som vet en bra gitarr/baspulare i malmö/lundtrakten? Jobbet som ska göras är lite mickfräsning och dithörande lödjobb.
When in doubt, LÄS PÅ! -Chriller
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Re: gitarr/basmeckare i malmö/lund/skåne

Inlägg av Jan Hellman »

GurraG skrev:Nu när hosses amerikabeställning är på g så aktualiseras tankarna på mitt förestående pimpningsprojekt. Eftersom jag har bägge tummarna mitt i händerna så hade jag tänkt betala nån för att göra jobbet. Därför alltså: är det nån som vet en bra gitarr/baspulare i malmö/lundtrakten? Jobbet som ska göras är lite mickfräsning och dithörande lödjobb.
Johan Gustavsson. Han är en av dom bästa i landet. Vet inte hur mycket fix/reparationsjobb han gör nu för tiden dock. Bygger mest världens bästa gitarrer men ring och prata med honom.

http://www.jgguitars.com/

Håller till på Skeppsbron, runt hörnet från tågstationen och väster ut mot där Köpenhamns/flygbåtarna gick tidigare. Johan är BÄST!! Men, som sagt, vet inte om han tar på sig den här typen av jobb.

//Jan
Skriv svar