...

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

Ärligt talat, pojkar. Visst, han la tråden under fel ämne men jag tycker inte att han uppträtt ohyffsat innan det ni brakade ur. Jag kan se ironin i det han skrev med smilisar och allt. Jag kan inte se en otrevlig person här. Jag ser en snubbe som lagt en säljtråd i fel rubrik och i övrigt haft glimten i ögat innan det vart påhopp. Inte för att vara en tråkmåns här men jag ser kollektiv mobbing när den är som värst. PrataBas:are. Dålig stil!!

Och, ja, jag läste första säljtråden också.

//J
gäst

Inlägg av gäst »

Hellboy skrev:Ärligt talat, pojkar. Visst, han la tråden under fel ämne men jag tycker inte att han uppträtt ohyffsat innan det ni brakade ur. Jag kan se ironin i det han skrev med smilisar och allt. Jag kan inte se en otrevlig person här. Jag ser en snubbe som lagt en säljtråd i fel rubrik och i övrigt haft glimten i ögat innan det vart påhopp. Inte för att vara en tråkmåns här men jag ser kollektiv mobbing när den är som värst. PrataBas:are. Dålig stil!!

Och, ja, jag läste första säljtråden också.

//J
TRÅKMÅNS!
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

Johannes skrev:
Hellboy skrev:Ärligt talat, pojkar. Visst, han la tråden under fel ämne men jag tycker inte att han uppträtt ohyffsat innan det ni brakade ur. Jag kan se ironin i det han skrev med smilisar och allt. Jag kan inte se en otrevlig person här. Jag ser en snubbe som lagt en säljtråd i fel rubrik och i övrigt haft glimten i ögat innan det vart påhopp. Inte för att vara en tråkmåns här men jag ser kollektiv mobbing när den är som värst. PrataBas:are. Dålig stil!!

Och, ja, jag läste första säljtråden också.

//J
TRÅKMÅNS!
Så´n är jag. Tycker mest att vi inte ska vara otrevliga. Och det kändes som att ni var otrevliga.

//J
gäst

Inlägg av gäst »

Hellboy skrev:
Johannes skrev:
Hellboy skrev:Ärligt talat, pojkar. Visst, han la tråden under fel ämne men jag tycker inte att han uppträtt ohyffsat innan det ni brakade ur. Jag kan se ironin i det han skrev med smilisar och allt. Jag kan inte se en otrevlig person här. Jag ser en snubbe som lagt en säljtråd i fel rubrik och i övrigt haft glimten i ögat innan det vart påhopp. Inte för att vara en tråkmåns här men jag ser kollektiv mobbing när den är som värst. PrataBas:are. Dålig stil!!

Och, ja, jag läste första säljtråden också.

//J
TRÅKMÅNS!
Så´n är jag. Tycker mest att vi inte ska vara otrevliga. Och det kändes som att ni var otrevliga.

//J
TRÅKMÅNS!
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem
Inlägg: 25810
Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
Ort: Stockholm

Inlägg av fieldflower »

Hellboy skrev:Ärligt talat, pojkar. Visst, han la tråden under fel ämne men jag tycker inte att han uppträtt ohyffsat innan det ni brakade ur. Jag kan se ironin i det han skrev med smilisar och allt. Jag kan inte se en otrevlig person här. Jag ser en snubbe som lagt en säljtråd i fel rubrik och i övrigt haft glimten i ögat innan det vart påhopp. Inte för att vara en tråkmåns här men jag ser kollektiv mobbing när den är som värst. PrataBas:are. Dålig stil!!

Och, ja, jag läste första säljtråden också.

//J
Eftersom jag reagerade först får jag väl svara dig.

Jag tyckte intensivt illa om hans beteende i förra tråden, och speciellt då hans uppenbara försök att irritera. Att lägga samma dåliga skämt som är avsett att förlöjliga hela besättningen på forumet en gång kan betecknas som ironi och humor.
Att göra det så många gånger som han gjorde det kan bara betyda att han ville irritera.
Det är som ett barn som upptäcker att pappa blir irriterad den 400:e gången man trycker på dörrklockan, och fortsätter 700 ggr till bara för att se hur arg pappa kan bli.

Då tråden kom upp igen försökte jag i första inlägget hålla borta relationen till den förra tråden, och får samma dåliga skämt tillbaka igen.
Vad ska jag säga... Jag såg rött! Och gav igen.
Inte helt moget kanske, men jag hade ingen lust att vända andra kinden till. Sedan inser jag förstås att han inte är värd min tankekraft, och därmed har jag slutat skriva i hans trådar.

Jag är fortfarande rätt övertygad om att han är ett troll.
Medlem i PB50+
Användarvisningsbild
Noelredding
Medlem++
Inlägg: 3100
Blev medlem: ons 01 aug 2007, 22:19
Ort: Stockholm

Inlägg av Noelredding »

vilka surk*kar vi är på PB :lol:
Rickenbacker 4003 -13, Hagström HIIB -68, Boosey & Hawkes "Golden Strad" kontra från Ungern ca. 60-tal
Gallien Krueger MB150S, Kustom DE300 + Ashdown 4x10
Användarvisningsbild
Rix
Hedersmedlem
Inlägg: 6800
Blev medlem: mån 25 sep 2006, 21:34
Ort: Växjö
Kontakt:

Inlägg av Rix »

Snacka om! En sida jag inte sett innan..
Användarvisningsbild
Pyssling
Medlem+
Inlägg: 1004
Blev medlem: fre 24 aug 2007, 16:59
Ort: Gotland

Inlägg av Pyssling »

Rix skrev:Snacka om! En sida jag inte sett innan..
:shock:
Skriv svar