P-bas och tillbehör rensas ut (SÅLT)

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Användarvisningsbild
dittohead
Medlem
Inlägg: 299
Blev medlem: sön 14 jan 2007, 12:06
Ort: Malmö

P-bas och tillbehör rensas ut (SÅLT)

Inlägg av dittohead »

ALLT SÅLT

Hej Pratabas!

Eftersom jag inte lirat bas på flera år, och snart ska flytta är det dags att göra sig av med prylarna jag fortfarande har liggande.

P-bas:
Ihopsatt av mig av ett bygg-själv-kit från Thomann, halsen är bytt till en lite bättre Japan-hals. Fullt fungerande, funkar perfekt som övningsyxa eller kanske reserv på gig? Supercool OBEY-klibba och ställ följer med.
Bild

Diverse prylar:
ZOOM 708II BASS multieffektpedal med inbyggd stämapparat och hörlursuttag. Fullt fungerande. Adapter med variabel utspänning.
Blandade kablar i varierande längd. Strängar, plektrum, axelband (ett vadderat med Misfits-patch och ett i skinn). Plektrumskydd för P-bas.
Bild

Ser gärna att någon köper allt på en gång! Finns i Malmö, skickas helst inte. Pris: 1200 spänn eller kom med ett bud!

PS: Vill du höra att prylarna funkar får du ta med ett par hörlurar då jag inte har någon förstärkare.

Ha det gött!
/Pontus
Senast redigerad av dittohead den fre 16 dec 2016, 00:36, redigerad totalt 2 gång.
Användarvisningsbild
dittohead
Medlem
Inlägg: 299
Blev medlem: sön 14 jan 2007, 12:06
Ort: Malmö

Re: P-bas och tillbehör rensas ut

Inlägg av dittohead »

Säljes för 800 spänn imorgon torsdag (15/12)! Hämtas på plats i Malmö (stadionområdet).
Användarvisningsbild
bassace
Medlem+
Inlägg: 1696
Blev medlem: mån 04 feb 2008, 20:30
Ort: Malmö
Kontakt:

Re: P-bas och tillbehör rensas ut. 800 spänn imorgon 15/12!

Inlägg av bassace »

Jag tar det!
PM
Användarvisningsbild
bassace
Medlem+
Inlägg: 1696
Blev medlem: mån 04 feb 2008, 20:30
Ort: Malmö
Kontakt:

Re: P-bas och tillbehör rensas ut

Inlägg av bassace »

dittohead skrev:Säljes för 800 spänn imorgon torsdag (15/12)! Hämtas på plats i Malmö (stadionområdet).
Hej, jag kan komma och hämta det närsomhelst under dagtid. Hur dags passar dig och vad är adressen?

Mvh/Andres
Användarvisningsbild
dittohead
Medlem
Inlägg: 299
Blev medlem: sön 14 jan 2007, 12:06
Ort: Malmö

Re: P-bas och tillbehör rensas ut

Inlägg av dittohead »

bassace skrev:
dittohead skrev:Säljes för 800 spänn imorgon torsdag (15/12)! Hämtas på plats i Malmö (stadionområdet).
Hej, jag kan komma och hämta det närsomhelst under dagtid. Hur dags passar dig och vad är adressen?

Mvh/Andres
Du har PM!
Skriv svar