Spector MK5 [Såld]

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Användarvisningsbild
VHdiggare
Medlem+
Inlägg: 1780
Blev medlem: fre 26 mar 2010, 11:15
Ort: Växjö

Spector MK5 [Såld]

Inlägg av VHdiggare »

Som synes så är denna skönhet till salu. Underbar passiv 5:a, med den bästa B-sträng jag testat. I nyskick. Inköptes av förra ägaren förra året och han verkar inte spelat så mycket på den. Hur skön hals som helst.
Plasten sitter kvar där bak på luckan.

Efter att varit utan en femsträngad bas ett tag så kände jag nu att, nä fyra strängar räcker för en fyrtaktare som mig. Bytes mot en Fender P-bas (pengar kan skjutas till) eller säljes för [Såld]
BildBildBildBildBild

Mvh
Peter Freij
Senast redigerad av VHdiggare den sön 12 feb 2017, 22:05, redigerad totalt 2 gång.
Yamaha BB1025 Tobacco Brown Sunburst - Quilter Bass Block 800 - Quilter BassDock 12 - Quilter BassDock 10
Användarvisningsbild
archisland
Medlem+
Inlägg: 2029
Blev medlem: tor 04 sep 2008, 14:54
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Spector MK5

Inlägg av archisland »

Lyssnade på lite klipp på basen på YouTube.. lät ju som man förväntar sig att en Spector ska låta! Hade jag haft plats hade jag slagit till direkt!
Spelar på Yamaha|Darkglass|Line6|EBS|Rotosound|
Spelar bas i Six Feet Deeper
Lyssna här på Spotify YouTube
Användarvisningsbild
VHdiggare
Medlem+
Inlägg: 1780
Blev medlem: fre 26 mar 2010, 11:15
Ort: Växjö

Re: Spector MK5

Inlägg av VHdiggare »

archisland skrev:Lyssnade på lite klipp på basen på YouTube.. lät ju som man förväntar sig att en Spector ska låta! Hade jag haft plats hade jag slagit till direkt!
Ja de en riktig bra bas må jag säga.
Den mattsvarta lacken är snygg.
Yamaha BB1025 Tobacco Brown Sunburst - Quilter Bass Block 800 - Quilter BassDock 12 - Quilter BassDock 10
inane
Medlem
Inlägg: 83
Blev medlem: tor 11 dec 2008, 06:22
Ort: Kumla

Re: Spector MK5

Inlägg av inane »

Hej, jag köper den :)
Användarvisningsbild
VHdiggare
Medlem+
Inlägg: 1780
Blev medlem: fre 26 mar 2010, 11:15
Ort: Växjö

Re: Spector MK5

Inlägg av VHdiggare »

inane skrev:Hej, jag köper den :)
Låter ju bra. :tummenupp: Lär inte ångra dig. Bra bas för de pengarna. PM på väg.
Yamaha BB1025 Tobacco Brown Sunburst - Quilter Bass Block 800 - Quilter BassDock 12 - Quilter BassDock 10
Skriv svar