Moddad P-Bas `69 på Ebay

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

Javisst!
Den är din för 25k om en månad! ;)

Köper jag den så är det annat som ryker så frugan kan inte säga så mycket...
Eller KAN säga... det kan hon allt... men det skiter jag i...

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
gäst

Inlägg av gäst »

blackparkas skrev:Javisst!
Den är din för 25k om en månad! ;)

Köper jag den så är det annat som ryker så frugan kan inte säga så mycket...
Eller KAN säga... det kan hon allt... men det skiter jag i...
:lol:
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++
Inlägg: 14383
Blev medlem: tis 12 sep 2006, 12:57
Ort: Slaktmask

Inlägg av bootsy »

Den här tror jag på.

Precis så moddad att priset hålls nere, men ändå så pass spelad att den med all sannolikhet inte är sur.
Jag tänker inte köpa den, har andra grejor i kikaren just nu, men tror att den som vågar slå till nog gör en bra affär.
Stallet liknar mest ett veteflak.
gäst

Inlägg av gäst »

bootsy skrev:Den här tror jag på.

Precis så moddad att priset hålls nere, men ändå så pass spelad att den med all sannolikhet inte är sur.
Jag tänker inte köpa den, har andra grejor i kikaren just nu, men tror att den som vågar slå till nog gör en bra affär.
Det är verkligen en drömbas till vettigt pris känns det som! :hmm:
Tycker du ska hugga på denna parkas! Faktiskt...Kör hårt! :D

"Köp först, gråt sen" eller hur var det? :wink:
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

rumpeldunken skrev:
bootsy skrev:Den här tror jag på.

Precis så moddad att priset hålls nere, men ändå så pass spelad att den med all sannolikhet inte är sur.
Jag tänker inte köpa den, har andra grejor i kikaren just nu, men tror att den som vågar slå till nog gör en bra affär.
Det är verkligen en drömbas till vettigt pris känns det som! :hmm:
Tycker du ska hugga på denna parkas! Faktiskt...Kör hårt! :D

"Köp först, gråt sen" eller hur var det? :wink:

Hehe, jo det var ju så.
fast med för många sådana affärer i bagaget så fattas det lite kontanter för tillfället för att det ska gå att genomföra utan för stora utbrott från husmor...

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

Vad säger ni, ska man dra åt sig öronen om annonsören länkar till sin Ebayshop och denne inte existerar?
En annan får ju tankar som att någon lyckats köpa någons konto typ och försöker roffa åt sig pengar....


Vad tror ni?
Är rätt nära att köpa den här rackaren men ovan nämnda bekymmer och det faktum att det är "buy it now" och inte auktion tycker jag är suspekt... lågt buy it now-pris också...

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
gäst

Inlägg av gäst »

blackparkas skrev:Vad säger ni, ska man dra åt sig öronen om annonsören länkar till sin Ebayshop och denne inte existerar?
En annan får ju tankar som att någon lyckats köpa någons konto typ och försöker roffa åt sig pengar....


Vad tror ni?
Är rätt nära att köpa den här rackaren men ovan nämnda bekymmer och det faktum att det är "buy it now" och inte auktion tycker jag är suspekt... lågt buy it now-pris också...
Jo, det är lite fishy :hmm:
Det är ju inte helt omöjligt att det är som du säger, men...ae jag vet inte :hmm:
Det är ju ändå ganska mycket pengar det handlar om så det är kanske inte värt att chansa...eller äre det? :roll:
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++
Inlägg: 54756
Blev medlem: tor 08 feb 2007, 10:56
Ort: Bollnäs!

Inlägg av blackparkas »

Basen gick för 1100 pund.....

FFS!!!!

Varför är man så feg!?!??

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Skriv svar