Fender Hot Rod Deluxe Ltd Edition SÅLD

Säljesannonser om förstärkare och högtalare
Användarvisningsbild
MatsD
Medlem++
Inlägg: 4732
Blev medlem: tis 09 sep 2008, 01:18
Ort: Stockholm

Fender Hot Rod Deluxe Ltd Edition SÅLD

Inlägg av MatsD »

Ja ja, det är ett basforum jag vet, men ni har väl en gitarrist i bandet va eller fuskar rentav själva lite i smyg på gura.

Hursomhelst så har jag lite för många gitarrförstärkare på pojkrummet (måste ju få plats med basstärkarna också). Överväger därför avyttra min Fender Hot Rod Deluxe. Den låter (som väl alla - i varje fall gitarrister - vet) verkligen så där riktigt Fender-bra på den rena kanalen men (som väl de flesta också känner till) kanske inte fullt lika kul på distkanalen, i varje fall inte om man letar efter snyggt hårdrockvräk, disten är som i de flesta Fender-stärkare av det lite elakare slaget. Men stärkaren tar distpedaler mycket bra på rena kanalen så man kan lätt få både ett förstklassigt rent och distat ljud med den. Detta är en blond Ltd Edition med Jensen-element, lite exklusivare, lite dyrare, lite bättre ljud jämfört med standardmodellen. Stärkaren är nästan i skick som ny och en sprillans fotpedal medföljer (jag fick köpa en ny eftersom förra ägaren slarvat bort den gamla).

Förstärkaren finns i Stockholm och köpare som kan hämta har företräde framför köpare som vill få den skickad. Eller om det går att lösa med PB-transport kanske.

Här kommer några bilder:
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Pris: SÅLD.

/Mats D
Senast redigerad av MatsD den sön 19 apr 2009, 18:48, redigerad totalt 1 gånger.
seppo juttula
Medlem
Inlägg: 414
Blev medlem: mån 20 okt 2008, 21:09

Inlägg av seppo juttula »

Byte mot min Kitty Hawk ? nyservat av Zvenamps, jag får hem den inom några dagar.
4 x El34:r + 3 andra mindre rör, alla helt nya. Passar även till basgitarr eller framför allt. Slutsteg som gillar preamps, gärna med litet rör!
MVH Seppo
Användarvisningsbild
Ale
Medlem++
Inlägg: 9368
Blev medlem: tis 11 dec 2007, 15:48
Ort: Lund

Inlägg av Ale »

Waba waba, den och en Tele och jag dööööör.
Fender
Ampeg
Användarvisningsbild
MatsD
Medlem++
Inlägg: 4732
Blev medlem: tis 09 sep 2008, 01:18
Ort: Stockholm

Inlägg av MatsD »

seppo juttula skrev:Byte mot min Kitty Hawk ? nyservat av Zvenamps, jag får hem den inom några dagar.
4 x El34:r + 3 andra mindre rör, alla helt nya. Passar även till basgitarr eller framför allt. Slutsteg som gillar preamps, gärna med litet rör!
Det är det en sån där rackhistoria va? Jag är iofs på jakt efter nåt liknande men har nog mer eller mindre bestämt mig för att det ska vara en Marshall 9200 eller EL34 100/100.
Ale skrev:Waba waba, den och en Tele och jag dööööör.
Ja, den gifter sig gott med en tele och gärna en Boss-kompressor emellan - man kanske skulle sälja det som ett kit :D

/Mats D
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem
Inlägg: 16199
Blev medlem: mån 07 aug 2006, 15:33
Ort: Göteborg

Inlägg av 200071 »

Vad kostar en sådan?
Användarvisningsbild
MatsD
Medlem++
Inlägg: 4732
Blev medlem: tis 09 sep 2008, 01:18
Ort: Stockholm

Inlägg av MatsD »

200071 skrev:Vad kostar en sådan?
Om du menar mitt pris så står det längst ned, 5.500 kr. Om du menar nypris så strax under 9 papp kanske här hemma, lite billigare hos stortysken - om jag minns rätt. Just denna Ltd Edition görs väl inte nu, Ltd-modellerna kommer och går, vilka som är på tapeten just nu vet jag inte, nån med fartränder har jag för mig, men det finns fler.

/Mats D
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem
Inlägg: 16199
Blev medlem: mån 07 aug 2006, 15:33
Ort: Göteborg

Inlägg av 200071 »

MatsD skrev:
200071 skrev:Vad kostar en sådan?
Om du menar mitt pris så står det längst ned, 5.500 kr. Om du menar nypris så strax under 9 papp kanske här hemma, lite billigare hos stortysken - om jag minns rätt. Just denna Ltd Edition görs väl inte nu, Ltd-modellerna kommer och går, vilka som är på tapeten just nu vet jag inte, nån med fartränder har jag för mig, men det finns fler.

/Mats D

:oops: :oops: Sorry, såg inte texten under bilderna....
Användarvisningsbild
MatsD
Medlem++
Inlägg: 4732
Blev medlem: tis 09 sep 2008, 01:18
Ort: Stockholm

Inlägg av MatsD »

Ingen fara. Jag såg just att standardmodellen kostar 8.700 här i Svedala så jag får nog plussa på en tusing på de nypriser jag angav ovan för Ltd-modellen.

/Mats D
Skriv svar