100 Watt combo SÅLD!

Säljesannonser om förstärkare och högtalare
Skriv svar
Användarvisningsbild
ZoggeY
Medlem+
Inlägg: 944
Blev medlem: tor 22 nov 2007, 22:35

100 Watt combo SÅLD!

Inlägg av ZoggeY »

Tjena!

Säljer nu min combo till ett förmånligt pris. Det är en Torque hundrawattare med compressor, volymkontroll, treblekontroll, baskontroll och 4 EQ kontroller. Jag har använt den i replokalen ett fåtal gånger och den har funkat bra! Efter att bandet lagt ner tar den upp onödigt mycket plats i mitt rum och jag kan inte alls utnyttnja dess 100 watt, så den känns överflödig. Inga skador på den, finns i Stockholm!


Bild

/Oskar
Senast redigerad av ZoggeY den mån 04 maj 2009, 18:40, redigerad totalt 5 gång.
Markooo
Medlem++
Inlägg: 3101
Blev medlem: lör 16 aug 2008, 23:34
Ort: Malmö

Inlägg av Markooo »

Herregud vad 80-tal :D

Fender AV '62 P-bas, Fender JB62, Fernandes RB80

Hiwatt DR103 '72, GK 800RB, Marshall 1552 2x15
Användarvisningsbild
ZoggeY
Medlem+
Inlägg: 944
Blev medlem: tor 22 nov 2007, 22:35

Inlägg av ZoggeY »

Pris utsatt!
Användarvisningsbild
Axman
Medlem+
Inlägg: 1223
Blev medlem: fre 11 jan 2008, 21:06
Ort: Stockholm

Inlägg av Axman »

Försökte hitta på nätet men det var helt omöjligt så jag frågar dig istället: Vad är det för mått på den?
Maruszczyk Jazz, HPD Jazz
Roland Jazzchorus gitarrförstärkare och spel i lägenheten
Användarvisningsbild
ZoggeY
Medlem+
Inlägg: 944
Blev medlem: tor 22 nov 2007, 22:35

Inlägg av ZoggeY »

Hade inget mätdon här just nu men om jag uppskattar så är det ungefär, Bredd: 30cm Höjd: 50cm Längd: 45cm. Men jag kan mäta den ordentligt imorgon =).
Användarvisningsbild
maxoges
Medlem++
Inlägg: 3417
Blev medlem: tis 18 jul 2006, 23:01
Ort: Stockholm, Haninge

Inlägg av maxoges »

Jag har en 30wattare i samma serie. Har haft den sedan -93. Lite glapp i on/offswitchen är allt som strulat.
Byggd som en tank! Rekommenderas!
Användarvisningsbild
ZoggeY
Medlem+
Inlägg: 944
Blev medlem: tor 22 nov 2007, 22:35

Inlägg av ZoggeY »

Pris Bump!
Användarvisningsbild
Tobiee
Medlem
Inlägg: 281
Blev medlem: tor 16 apr 2009, 22:52

Inlägg av Tobiee »

Hade ju onekligen varit smidigt att köpt den då man kan hämta den med bil eftersom jag bor i uppsala :) men undrar hur den låter om man spelar klassisk hårdrock i en repa..
Fender J-bass
Eaglebacker
Epiphone Thunderbird
Ibanez Iceman
JCM 800 2x15 + Orange bass terror
spelar i Noctum & Blade
facebook.com/noctumofficial
facebook.com/feartheblade
Användarvisningsbild
adde_johansson
Medlem+
Inlägg: 1507
Blev medlem: tis 29 jan 2008, 10:33
Ort: Falun

Inlägg av adde_johansson »

Tobiee skrev:Hade ju onekligen varit smidigt att köpt den då man kan hämta den med bil eftersom jag bor i uppsala :) men undrar hur den låter om man spelar klassisk hårdrock i en repa..
Borde funka bra. Man kan ju slänga in en distpedal framför den om man vill ha mer skitigt ljud. Men det beror ju lite på hur högljudda ni är i repan också.
olabola skrev:Smälljud som låter skit är väl "slap" ? :wink:
Användarvisningsbild
JackBruce
Medlem
Inlägg: 151
Blev medlem: ons 12 mar 2008, 11:00
Ort: sthlm

Inlägg av JackBruce »

Har spelat på en sån i en repa och den var trasig och lät skit
TredoX
Medlem+
Inlägg: 2131
Blev medlem: tis 19 jun 2007, 11:57
Ort: Täby

Inlägg av TredoX »

JackBruce skrev:Har spelat på en sån i en repa och den var trasig och lät skit
okej
Fender Jazz Bass American Standard (2008) | Fender Mustang CIJ |Ibanez SRX 500 | Gallien-Krueger 1001RB | GK 410 & 115 | Fender Bassman 50w '68 | Fender Bassman 212 '68 |

Karma Tree är bandet.
Kultivator
Medlem++
Inlägg: 6608
Blev medlem: tor 08 jan 2009, 15:20
Ort: Uppsala

Inlägg av Kultivator »

JackBruce skrev:Har spelat på en sån i en repa och den var trasig och lät skit
Vi brukar ju försöka undvika sånt här i andras säljtrådar. Om den du provade dessutom var trasig så är det väl klart att den lät skit. Det behöver ju inte betyda att den här gör det! ;)

-

Den ser ut att kunna skruvas ur och monteras i rack?
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
Användarvisningsbild
JackBruce
Medlem
Inlägg: 151
Blev medlem: ons 12 mar 2008, 11:00
Ort: sthlm

Inlägg av JackBruce »

Kultivator skrev:
JackBruce skrev:Har spelat på en sån i en repa och den var trasig och lät skit
Vi brukar ju försöka undvika sånt här i andras säljtrådar. Om den du provade dessutom var trasig så är det väl klart att den lät skit. Det behöver ju inte betyda att den här gör det! ;)
Har jag påstått det? Jag skrev ju att den var trasig och antagligen så var det därför den lät skit. Men får väl sluta skriva sådana saker i fortsättningen då.. hehe
Användarvisningsbild
ZoggeY
Medlem+
Inlägg: 944
Blev medlem: tor 22 nov 2007, 22:35

Inlägg av ZoggeY »

Tobiee skrev:Hade ju onekligen varit smidigt att köpt den då man kan hämta den med bil eftersom jag bor i uppsala :) men undrar hur den låter om man spelar klassisk hårdrock i en repa..
Det var precis klassisk hårdrock jag spelade med den+lite mindre klassisk hårdrock/metal. Funkade finemang!
Kultivator
Medlem++
Inlägg: 6608
Blev medlem: tor 08 jan 2009, 15:20
Ort: Uppsala

Inlägg av Kultivator »

JackBruce skrev:
Kultivator skrev:
JackBruce skrev:Har spelat på en sån i en repa och den var trasig och lät skit
Vi brukar ju försöka undvika sånt här i andras säljtrådar. Om den du provade dessutom var trasig så är det väl klart att den lät skit. Det behöver ju inte betyda att den här gör det! ;)
Har jag påstått det? Jag skrev ju att den var trasig och antagligen så var det därför den lät skit. Men får väl sluta skriva sådana saker i fortsättningen då.. hehe
Det lät lite grann som att det var det du menade, jag ber om ursäkt ifall det inte var så! :) Men i så fall förstår jag inte hur inlägget var relevant... :wink:
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
Användarvisningsbild
Tobiee
Medlem
Inlägg: 281
Blev medlem: tor 16 apr 2009, 22:52

Inlägg av Tobiee »

ZoggeY skrev:
Tobiee skrev:Hade ju onekligen varit smidigt att köpt den då man kan hämta den med bil eftersom jag bor i uppsala :) men undrar hur den låter om man spelar klassisk hårdrock i en repa..
Det var precis klassisk hårdrock jag spelade med den+lite mindre klassisk hårdrock/metal. Funkade finemang!
Och den hörs bra?
Användarvisningsbild
ZoggeY
Medlem+
Inlägg: 944
Blev medlem: tor 22 nov 2007, 22:35

Inlägg av ZoggeY »

Tobiee skrev:
ZoggeY skrev:
Tobiee skrev:Hade ju onekligen varit smidigt att köpt den då man kan hämta den med bil eftersom jag bor i uppsala :) men undrar hur den låter om man spelar klassisk hårdrock i en repa..
Det var precis klassisk hårdrock jag spelade med den+lite mindre klassisk hårdrock/metal. Funkade finemang!
Och den hörs bra?
Jarå det tycker jag!
Användarvisningsbild
ZoggeY
Medlem+
Inlägg: 944
Blev medlem: tor 22 nov 2007, 22:35

Inlägg av ZoggeY »

BUMP
Användarvisningsbild
ZoggeY
Medlem+
Inlägg: 944
Blev medlem: tor 22 nov 2007, 22:35

Inlägg av ZoggeY »

Kom igen nu! 1000Kr är ingenting för en 100 Watts bra combo!
Skriv svar