Ashdown Superfly - BYTES - BORTBYTT!!!

Säljesannonser om förstärkare och högtalare
Användarvisningsbild
MALA
Distributör
Inlägg: 5076
Blev medlem: ons 23 aug 2006, 19:10
Ort: Ljungbyholm / Kalmar

Ashdown Superfly - BYTES - BORTBYTT!!!

Inlägg av MALA »

Lättvikts (4,5 kg) på 500W och 99 programmerbara EQ-lägen. Riktigt kompetent och jag har bara haft den ett litet tag, köp av Caulev här på forumet. Har för många stärkare just nu. Lite surt då de just sänkte priset med 2.000 på JAM.

Byter jämt med en EBS NEo 112. Kontantpris 3.500. OBS! JAg gav 5.500 för några veckor sedan, då kostade den 7.000 på JAM, nu har de sänkt till 4.990 :cry:

http://www.ashdownmusic.com/bass/detail.asp?ID=199
Lighthouse basar www.lighthouse-bass.se
Användarvisningsbild
MALA
Distributör
Inlägg: 5076
Blev medlem: ons 23 aug 2006, 19:10
Ort: Ljungbyholm / Kalmar

Inlägg av MALA »

Det gick snabbt, bytt bort mot min fjärde Neo 112, klart kaxigare än en 412, dessutom kan man plocka ihop vad som behövs för tillfället :D
Lighthouse basar www.lighthouse-bass.se
Användarvisningsbild
calif de funk
VIP medlem
Inlägg: 3159
Blev medlem: ons 19 jul 2006, 19:00
Ort: Göteborg

Inlägg av calif de funk »

MALA skrev:Det gick snabbt, bytt bort mot min fjärde Neo 112, klart kaxigare än en 412, dessutom kan man plocka ihop vad som behövs för tillfället :D
Fan va´najs MALA!
"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
Användarvisningsbild
MALA
Distributör
Inlägg: 5076
Blev medlem: ons 23 aug 2006, 19:10
Ort: Ljungbyholm / Kalmar

Inlägg av MALA »

calif de funk skrev:
MALA skrev:Det gick snabbt, bytt bort mot min fjärde Neo 112, klart kaxigare än en 412, dessutom kan man plocka ihop vad som behövs för tillfället :D
Fan va´najs MALA!
:D :D :D Det är inte en ljudbang via flygvapnet ni hör utan det kommer från en lägenhet i Kungsbacka
Lighthouse basar www.lighthouse-bass.se
Skriv svar