Sunn 410h - allt som finns kvar!

Säljesannonser om förstärkare och högtalare
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

rumpeldunken skrev:
the_great_alfonzo skrev:
Liten skrev:Klart som fan den skulle.. sålänge gk toppen inte är för stark för lådan.. om toppen pungar ut 300w i 8 ohm så låter det nog prima... du får höra på den i slutet av april!
Fan nu blev jag nästan lite intresserad här borta.. :) snygg låda, cool logga, för mej ovanligt märke... Tänk om den faktiskt låter bra också :D
Samma här...Men det lär dröja innan jag bestämt mig! New York först (dvs topp) och låda sen :wink:
Ähhh köp dej nåt fint i amerikatt istället, så kan jag offra mej för denna låda... :wink:
gäst

Inlägg av gäst »

the_great_alfonzo skrev:
rumpeldunken skrev:
the_great_alfonzo skrev:
Liten skrev:Klart som fan den skulle.. sålänge gk toppen inte är för stark för lådan.. om toppen pungar ut 300w i 8 ohm så låter det nog prima... du får höra på den i slutet av april!
Fan nu blev jag nästan lite intresserad här borta.. :) snygg låda, cool logga, för mej ovanligt märke... Tänk om den faktiskt låter bra också :D
Samma här...Men det lär dröja innan jag bestämt mig! New York först (dvs topp) och låda sen :wink:
Ähhh köp dej nåt fint i amerikatt istället, så kan jag offra mej för denna låda... :wink:
Tyvärr får jag inte hem en fetinglåda eller combo från NY, så jag har bestämt mig att köpa en topp där och sen en låda här :D
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

rumpeldunken skrev:
the_great_alfonzo skrev:
rumpeldunken skrev:
the_great_alfonzo skrev:
Liten skrev:Klart som fan den skulle.. sålänge gk toppen inte är för stark för lådan.. om toppen pungar ut 300w i 8 ohm så låter det nog prima... du får höra på den i slutet av april!
Fan nu blev jag nästan lite intresserad här borta.. :) snygg låda, cool logga, för mej ovanligt märke... Tänk om den faktiskt låter bra också :D
Samma här...Men det lär dröja innan jag bestämt mig! New York först (dvs topp) och låda sen :wink:
Ähhh köp dej nåt fint i amerikatt istället, så kan jag offra mej för denna låda... :wink:
Tyvärr får jag inte hem en fetinglåda eller combo från NY, så jag har bestämt mig att köpa en topp där och sen en låda här :D
Går allt according to plans: Make it 2! :D Men nog med att förstöra stackars litens tråd nu!

psst.... in på msn medaj!
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

Yo Liten! sorry att jag så gott som totalwreckade din tråd :roll:
Men jag vet då varken ut eller in om den där... SÅ SNYGG!! I god alfons stil kommer jag nu att trakassera dej med frågor som får dej att tro att jag är riktigt intresserad... 8) Hu månge watt? Hu möcke Ohm?
Användarvisningsbild
Liten
Hedersmedlem
Inlägg: 16064
Blev medlem: tis 19 jun 2007, 13:54
Ort: Örebro

Inlägg av Liten »

300w, 8 ohm, 94db på 1x1m.. (spl)

Funderar på hur intresserad du ska bli... har haft den hemma här och kört med roland-cuben + 410:an.. fläskar på bra för att vara 60w... :oops:
Bild Presentazione! uppdaterad - 20120429
gäst

Inlägg av gäst »

Liten skrev:300w, 8 ohm, 94db på 1x1m.. (spl)

Funderar på hur intresserad du ska bli... har haft den hemma här och kört med roland-cuben + 410:an.. fläskar på bra för att vara 60w... :oops:
Ojoj...Intressant, svar: ja
Men det kommer isåfall dröja läääänge tyvärr :(
Minst en månad
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

Liten skrev:300w, 8 ohm, 94db på 1x1m.. (spl)

Funderar på hur intresserad du ska bli... har haft den hemma här och kört med roland-cuben + 410:an.. fläskar på bra för att vara 60w... :oops:
Klart jag ska bli intresserad :wink: Säljer du den har du ju råd med minst 25 par DR strängar!
gäst

Inlägg av gäst »

Kanske har missat att läsa, men hur mycket väger den? Mått?
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++
Inlägg: 12154
Blev medlem: sön 20 maj 2007, 21:39
Ort: Jnökpöping

Inlägg av the_great_alfonzo »

rumpeldunken skrev: men hur mycket väger den?
Here we go again :roll:

:wink:
Användarvisningsbild
Liten
Hedersmedlem
Inlägg: 16064
Blev medlem: tis 19 jun 2007, 13:54
Ort: Örebro

Inlägg av Liten »

Bild Presentazione! uppdaterad - 20120429
Skriv svar