EDEN-rigg SÅLD!!!

Säljesannonser om förstärkare och högtalare
Användarvisningsbild
Aslan
Medlem++
Inlägg: 3111
Blev medlem: sön 03 sep 2006, 15:09
Ort: Nacka

EDEN-rigg SÅLD!!!

Inlägg av Aslan »

SÅLD!!!



Edens klassiska rigg till salu!

Eden WT-800B, 2x440W, 1x1100W i 4ohm. Eden flaggskeppp sedan starten.
Låter kanon!!! Är i väldigt bra skick. Endast 1 år gammal.
Nypris: 20.995kr Ditt pris: 12.000kr!

Eden D410XLT, Bass Players referenslåda, 700W RMS. 8ohm men har en switch för 2ohm. Låter riktigt starkt!!! Också endast 1 år gammal.
Nypris: 12.995kr Ditt pris: 6.500kr!

Paketpris: 18.000kr

Hämtas i Stockholm.

För mer info: http://www.eden-electronics.com

NYTT PRIS!!! Som visas längre ner i tråden. Dessa priser är prutade och klara. Annars behåller jag dem hellre...
Senast redigerad av Aslan den tor 11 jan 2007, 23:50, redigerad totalt 3 gång.
Användarvisningsbild
Aslan
Medlem++
Inlägg: 3111
Blev medlem: sön 03 sep 2006, 15:09
Ort: Nacka

Inlägg av Aslan »

Är det ingen som är intresserad av världens bästa basrigg???

Tycker du priset är fel kan du lägga ett bud. Dock inga skambud tack!
Spector NS2A | Spector NS5CRFM | Yamaha BB1025X | Yamaha BB425 | Fender P78 | Fender Precision HPD | Sire V7 5str bandlös | Mesa/Boogie Walkabout | Mesa/Boogie TT800 | Mesa/Boogie PH410 | Mesa/Boogie RR410 | Mesa/Boogie Walkabout Scout 1x15
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Inlägg av FreCKo »

Aslan skrev:Är det ingen som är intresserad av världens bästa basrigg???

Tycker du priset är fel kan du lägga ett bud. Dock inga skambud tack!
Det har vart ganska mycket snack här på forumet om att folk inte lägger ner så mycket stålar på musik nu för tiden, att försöka sälja något beggat för över 5000 spänn är ganska svårt idag... (om jag förstått disskusionerna rätt)
The Superjams
Fender J-bas, pratabas-style
EBS Classic 450 CL + EBS Classic 4x10
DIST!!!
Användarvisningsbild
Aslan
Medlem++
Inlägg: 3111
Blev medlem: sön 03 sep 2006, 15:09
Ort: Nacka

Inlägg av Aslan »

FreCKo skrev: Det har vart ganska mycket snack här på forumet om att folk inte lägger ner så mycket stålar på musik nu för tiden, att försöka sälja något beggat för över 5000 spänn är ganska svårt idag... (om jag förstått disskusionerna rätt)
Tråkigt att höra... Eftersom begagnade priser brukar ligga på drygt halva nypriset, tycker jag det är konstigt. För min egen del finns inte mina favoritprylar i (för nypris) 10.000kr-området...
Spector NS2A | Spector NS5CRFM | Yamaha BB1025X | Yamaha BB425 | Fender P78 | Fender Precision HPD | Sire V7 5str bandlös | Mesa/Boogie Walkabout | Mesa/Boogie TT800 | Mesa/Boogie PH410 | Mesa/Boogie RR410 | Mesa/Boogie Walkabout Scout 1x15
Matte
VIP medlem
Inlägg: 4147
Blev medlem: sön 13 aug 2006, 13:30
Ort: Nora

Inlägg av Matte »

Aslan skrev: Tråkigt att höra... Eftersom begagnade priser brukar ligga på drygt halva nypriset, tycker jag det är konstigt.
Inte för att anmärka eller så, men dina priser är inte halva nypriset. Skulle du ligga på den nivån skulle det säkert vara ett helt annat intresse. Det är tyvärr för säljare en köparens marknad, men håller man på tillräckligt länge hittar man till slut någon som är villig att betala det man begär. Lycka till!
Användarvisningsbild
Aslan
Medlem++
Inlägg: 3111
Blev medlem: sön 03 sep 2006, 15:09
Ort: Nacka

Inlägg av Aslan »

Matte skrev: Inte för att anmärka eller så, men dina priser är inte halva nypriset. Skulle du ligga på den nivån skulle det säkert vara ett helt annat intresse. Det är tyvärr för säljare en köparens marknad, men håller man på tillräckligt länge hittar man till slut någon som är villig att betala det man begär. Lycka till!
Både ja och nej. Alla prutar så det jag visar här är med prutmarginal. Men mina absoluta smärtgränser är 6500kr för lådan och 12000kr för toppen. Är det nån som är intresserad av dessa priser kan vi göra affär. Dock är det prutat och klart och med hämtning. Annars behåller jag dem...
Spector NS2A | Spector NS5CRFM | Yamaha BB1025X | Yamaha BB425 | Fender P78 | Fender Precision HPD | Sire V7 5str bandlös | Mesa/Boogie Walkabout | Mesa/Boogie TT800 | Mesa/Boogie PH410 | Mesa/Boogie RR410 | Mesa/Boogie Walkabout Scout 1x15
Användarvisningsbild
Aslan
Medlem++
Inlägg: 3111
Blev medlem: sön 03 sep 2006, 15:09
Ort: Nacka

Inlägg av Aslan »

Upp! Ingen intresserad???
Spector NS2A | Spector NS5CRFM | Yamaha BB1025X | Yamaha BB425 | Fender P78 | Fender Precision HPD | Sire V7 5str bandlös | Mesa/Boogie Walkabout | Mesa/Boogie TT800 | Mesa/Boogie PH410 | Mesa/Boogie RR410 | Mesa/Boogie Walkabout Scout 1x15
gäst

Inlägg av gäst »

18.500 för en ett år gammal WT-800B och en D410XLT...? Hade jag inte redan haft en likadan rigg hade jag slagit till direkt. Bättre affär går inte att göra men det verkar som de flesta här inne hellre köper samma rigg som sin favoritbasist än att testa, lyssna och köpa det som låter bäst.
Vi gör så här: Lås in prylarna så köper jag dom den dag min rigg lägger ned. Jag har iofs bara kört på mina grejer i 10 år så det lär dröja men ändå...
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++
Inlägg: 6820
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 13:41
Ort: Stockholm

Inlägg av FreCKo »

Johannes skrev:18.500 för en ett år gammal WT-800B och en D410XLT...? Hade jag inte redan haft en likadan rigg hade jag slagit till direkt. Bättre affär går inte att göra men det verkar som de flesta här inne hellre köper samma rigg som sin favoritbasist än att testa, lyssna och köpa det som låter bäst.
Vi gör så här: Lås in prylarna så köper jag dom den dag min rigg lägger ned. Jag har iofs bara kört på mina grejer i 10 år så det lär dröja men ändå...
Eller så köper du hans rigg och kör i stereo? :lol:

Skämt åsido, de flesta köper samma rigg som sin favoritbasist? Jag tror nog att de flesta här inne faktiskt har ganska bra riggar, och att dom för tillfället inte vill eller kan köpa en ny/till rigg. Jag hade nog kollat en extra gång om jag haft stålarna, men jag har spanat in en annan förstärkare jag vill ha, som ingen av mina idoler använder heller :shock:
The Superjams
Fender J-bas, pratabas-style
EBS Classic 450 CL + EBS Classic 4x10
DIST!!!
Användarvisningsbild
calif de funk
VIP medlem
Inlägg: 3159
Blev medlem: ons 19 jul 2006, 19:00
Ort: Göteborg

Inlägg av calif de funk »

Johannes skrev:18.500 för en ett år gammal WT-800B och en D410XLT...? Hade jag inte redan haft en likadan rigg hade jag slagit till direkt. Bättre affär går inte att göra men det verkar som de flesta här inne hellre köper samma rigg som sin favoritbasist än att testa, lyssna och köpa det som låter bäst.
Vi gör så här: Lås in prylarna så köper jag dom den dag min rigg lägger ned. Jag har iofs bara kört på mina grejer i 10 år så det lär dröja men ändå...
Nej du. Jag tror inte du menar allvar! Det tror jag faktiskt inte alls så säg att du bara skämtade och så glömmer vi denna episod fort som f*n.
"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
gäst

Inlägg av gäst »

calif de funk skrev:
Johannes skrev:18.500 för en ett år gammal WT-800B och en D410XLT...? Hade jag inte redan haft en likadan rigg hade jag slagit till direkt. Bättre affär går inte att göra men det verkar som de flesta här inne hellre köper samma rigg som sin favoritbasist än att testa, lyssna och köpa det som låter bäst.
Vi gör så här: Lås in prylarna så köper jag dom den dag min rigg lägger ned. Jag har iofs bara kört på mina grejer i 10 år så det lär dröja men ändå...
Nej du. Jag tror inte du menar allvar! Det tror jag faktiskt inte alls så säg att du bara skämtade och så glömmer vi denna episod fort som f*n.
Vilken del av mitt ganska långa inlägg skulle vara ett skämt? Att jag hade slagit till om jag inte haft en likadan rigg, att musiker köper samma saker som idolen eller att jag haft min förstärkare i 10 år? Eller något av de andra påståendena? Eller alla...?
Användarvisningsbild
calif de funk
VIP medlem
Inlägg: 3159
Blev medlem: ons 19 jul 2006, 19:00
Ort: Göteborg

Inlägg av calif de funk »

Johannes skrev:
calif de funk skrev:
Johannes skrev:18.500 för en ett år gammal WT-800B och en D410XLT...? Hade jag inte redan haft en likadan rigg hade jag slagit till direkt. Bättre affär går inte att göra men det verkar som de flesta här inne hellre köper samma rigg som sin favoritbasist än att testa, lyssna och köpa det som låter bäst.
Vi gör så här: Lås in prylarna så köper jag dom den dag min rigg lägger ned. Jag har iofs bara kört på mina grejer i 10 år så det lär dröja men ändå...
Nej du. Jag tror inte du menar allvar! Det tror jag faktiskt inte alls så säg att du bara skämtade och så glömmer vi denna episod fort som f*n.
Vilken del av mitt ganska långa inlägg skulle vara ett skämt? Att jag hade slagit till om jag inte haft en likadan rigg, att musiker köper samma saker som idolen eller att jag haft min förstärkare i 10 år? Eller något av de andra påståendena? Eller alla...?
Aaaah nej! Istället väljer jag att lita på din intuition... annars blir jag besviken, fast det är nog ingen större risk. Du vet egentligen vad jag syftar på.
"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
gäst

Inlägg av gäst »

calif de funk skrev:
Johannes skrev:
calif de funk skrev:
Johannes skrev:18.500 för en ett år gammal WT-800B och en D410XLT...? Hade jag inte redan haft en likadan rigg hade jag slagit till direkt. Bättre affär går inte att göra men det verkar som de flesta här inne hellre köper samma rigg som sin favoritbasist än att testa, lyssna och köpa det som låter bäst.
Vi gör så här: Lås in prylarna så köper jag dom den dag min rigg lägger ned. Jag har iofs bara kört på mina grejer i 10 år så det lär dröja men ändå...
Nej du. Jag tror inte du menar allvar! Det tror jag faktiskt inte alls så säg att du bara skämtade och så glömmer vi denna episod fort som f*n.
Vilken del av mitt ganska långa inlägg skulle vara ett skämt? Att jag hade slagit till om jag inte haft en likadan rigg, att musiker köper samma saker som idolen eller att jag haft min förstärkare i 10 år? Eller något av de andra påståendena? Eller alla...?
Aaaah nej! Istället väljer jag att lita på din intuition... annars blir jag besviken, fast det är nog ingen större risk. Du vet egentligen vad jag syftar på.
Hade jag vetat vad du syftar på så hade jag väl inte frågat, Einstein.
Kläm fram vad du har att klaga på eller sluta skriv. 20 frågor får du leka med någon annan.
Användarvisningsbild
calif de funk
VIP medlem
Inlägg: 3159
Blev medlem: ons 19 jul 2006, 19:00
Ort: Göteborg

Inlägg av calif de funk »

Johannes skrev:
calif de funk skrev:
Johannes skrev:
calif de funk skrev:
Johannes skrev:18.500 för en ett år gammal WT-800B och en D410XLT...? Hade jag inte redan haft en likadan rigg hade jag slagit till direkt. Bättre affär går inte att göra men det verkar som de flesta här inne hellre köper samma rigg som sin favoritbasist än att testa, lyssna och köpa det som låter bäst.
Vi gör så här: Lås in prylarna så köper jag dom den dag min rigg lägger ned. Jag har iofs bara kört på mina grejer i 10 år så det lär dröja men ändå...
Nej du. Jag tror inte du menar allvar! Det tror jag faktiskt inte alls så säg att du bara skämtade och så glömmer vi denna episod fort som f*n.
Vilken del av mitt ganska långa inlägg skulle vara ett skämt? Att jag hade slagit till om jag inte haft en likadan rigg, att musiker köper samma saker som idolen eller att jag haft min förstärkare i 10 år? Eller något av de andra påståendena? Eller alla...?
Aaaah nej! Istället väljer jag att lita på din intuition... annars blir jag besviken, fast det är nog ingen större risk. Du vet egentligen vad jag syftar på.
Hade jag vetat vad du syftar på så hade jag väl inte frågat, Einstein.
Kläm fram vad du har att klaga på eller sluta skriv. 20 frågor får du leka med någon annan.
Tack för en sådan fin jämförelse även om jag nu blir tvungen att ta den bara som en komplimang.

Men tillbaka till ämnet! Så du undrar vad jag syftar på? Och det gör du till och med på fullaste allvar! Du tycker med andra ord att påståendet om att "det verkar som att de flesta basister här på forumet hellre köper samma rigg som sin favoritbasist än att testa, lyssna och köpa det som låter bäst" är helt korrekt och därmed kan du placera den på forumet precis som kossan "placerar" sin skit - lite var som helst och helt utan hänsyn! Fast kossan är ju bara en kossa. Lite mera kan man förvänta sig av en människa kan man ju få för sig.

Det du säger betyder också att de flesta basister här på forumet inte har någon egen smak. Inte heller vet de vad de skall göra med sina pengar, och pengar, det måste de med all säkerhet ha obegränsat med. Du tycks också veta bättre vilken rigg låter bäst för varje enskild basist som nu så olyckligt och helt ofrivilligt hamnat i din "de flesta" kategori. Om du fortfarande tycker att dina påståenden är på sin plats då är min besvikelse på dig stor. Till skillnad från dig så tror jag helt tvärtom nämligen att de flesta basister här på forumet vet ganska bra vad de vill ha för rigg.

Hoppas du förstått nu vad jag syftar på. Eller så får du frälsa "de flesta" här på forumet med en alldeles egen instruktion som då lämpligen kan heta "Konsten om att köpa en basrigg som låter bäst - just för dig".

P.S. Anklagelsen om att det är jag som leker 20 frågor med dig tar jag som en Lapsus Lingue från din sida med tanken på att du hittills ställt frågor som jag svarat på.
"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
gäst

Inlägg av gäst »

Att de flesta basister "vet ganska bra vad de vill ha för rigg" tar jag för självklart. Anledningen till att de har bestämt sig för en viss rigg kan däremot diskuteras. Hade inte musiker påverkats av vad idolerna spelar på så hade inte sponsring existerat. Därmed inte sagt att det är något fel i att påverkas. Jag har själv hängt med näsan i Bass Player Magazine i många år och inspirerats oerhört av vad mina favoritmusiker använder för utrustning. Det är ju t ex mycket effektivare för en tillverkare att sponsra en halvrisig basist i ett väldig känt band jämfört med att sponsra en fantastisk talang som ingen har hört talas om. Oavsett hur mycket du gnäller så tror jag fortfarande att majoriteten av basisterna här inne påverkats av sina idoler, särskilt de yngre. Det har inget att göra med att "basister här på forumet inte har någon egen smak", det är ju precis det de har när de påverkas av andra. De hör ett sound de vill ha, de ser en bas som ser cool ut på deras idol, självklart påverkas de och det hjälper till att utveckla den egna smaken. Om det skulle vara något fel i det så är det snarare du som står för förolämpningarna i detta fallet eftersom du antyder att man inte har egen smak om man påverkas av sina förebilder. Sedan vill jag också passa på att nämna att du känner inte mig och dina idiotiska påståenden om att du skulle vara besviken på någon du aldrig ens pratat med är bara löjliga liksom resten av din upprördhet över något som inte betyder ett skit. Men en sak har du rätt i, du ÄR för mycket så jag skulle uppskatta om du inte skrev mer till mig i fortsättningen. Du tråkar ut mig.

Dessutom krävs det två för att leka 20 frågor, en frågar, den andra svarar. Båda två deltager i leken.
Användarvisningsbild
calif de funk
VIP medlem
Inlägg: 3159
Blev medlem: ons 19 jul 2006, 19:00
Ort: Göteborg

Inlägg av calif de funk »

Johannes skrev:Att de flesta basister "vet ganska bra vad de vill ha för rigg" tar jag för självklart. Anledningen till att de har bestämt sig för en viss rigg kan däremot diskuteras. Hade inte musiker påverkats av vad idolerna spelar på så hade inte sponsring existerat. Därmed inte sagt att det är något fel i att påverkas. Jag har själv hängt med näsan i Bass Player Magazine i många år och inspirerats oerhört av vad mina favoritmusiker använder för utrustning. Det är ju t ex mycket effektivare för en tillverkare att sponsra en halvrisig basist i ett väldig känt band jämfört med att sponsra en fantastisk talang som ingen har hört talas om. Oavsett hur mycket du gnäller så tror jag fortfarande att majoriteten av basisterna här inne påverkats av sina idoler, särskilt de yngre. Det har inget att göra med att "basister här på forumet inte har någon egen smak", det är ju precis det de har när de påverkas av andra. De hör ett sound de vill ha, de ser en bas som ser cool ut på deras idol, självklart påverkas de och det hjälper till att utveckla den egna smaken. Om det skulle vara något fel i det så är det snarare du som står för förolämpningarna i detta fallet eftersom du antyder att man inte har egen smak om man påverkas av sina förebilder. Sedan vill jag också passa på att nämna att du känner inte mig och dina idiotiska påståenden om att du skulle vara besviken på någon du aldrig ens pratat med är bara löjliga liksom resten av din upprördhet över något som inte betyder ett skit. Men en sak har du rätt i, du ÄR för mycket så jag skulle uppskatta om du inte skrev mer till mig i fortsättningen. Du tråkar ut mig.

Dessutom krävs det två för att leka 20 frågor, en frågar, den andra svarar. Båda två deltager i leken.
Jag är ledsen att jag tråkar ut dig. Du kan alltid göra något annat roligt i stället för att exponera dig för obehagliga svar på tal. Att du nu försöker att "förklara" att du menade helt tvärtom än vad du skrev tidigare, det är snarare din mognadskoeficient än något annat. Allt finns kvar på forumet och ingen glasur kan ändra på det som en gång sagts.

P.S. Sluta pretendera om några "egna" trådar och förbud för enskilda personer - i detta fallet mig - att deltaga i de, som du själv skriver i annan tråd. Detta är en FORUM! Ingen privat toalett för sociala invalider.
"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
gäst

Inlägg av gäst »

Kära calif de funk, jag säger detta för sista gången: Jag vill inte ha någon kontakt med dig här på detta forum. Du verkar hamna i konflikt med alla här men jag är helt ointresserad av dina provokationer. Vänligen skriv inte igen. Jag ignorerar dig from nu. Mvh Johannes.
Användarvisningsbild
Aslan
Medlem++
Inlägg: 3111
Blev medlem: sön 03 sep 2006, 15:09
Ort: Nacka

Inlägg av Aslan »

Där avslutas "nät-fighten" och då återgår vi till trådens riktiga ämne:

EDEN-rigg till salu!!!
Eden WT-800B Mitt pris 12000:- pok (Nypris: 21.995:-)
Eden D-410XLT Mitt pris 6500:- pok (Nypris: 12.995:-)

Båda endast 1 år gamla. Hämtas i Stockholm

Intresserad???
Spector NS2A | Spector NS5CRFM | Yamaha BB1025X | Yamaha BB425 | Fender P78 | Fender Precision HPD | Sire V7 5str bandlös | Mesa/Boogie Walkabout | Mesa/Boogie TT800 | Mesa/Boogie PH410 | Mesa/Boogie RR410 | Mesa/Boogie Walkabout Scout 1x15
Användarvisningsbild
calif de funk
VIP medlem
Inlägg: 3159
Blev medlem: ons 19 jul 2006, 19:00
Ort: Göteborg

Inlägg av calif de funk »

Johannes skrev:Kära calif de funk, jag säger detta för sista gången: Jag vill inte ha någon kontakt med dig här på detta forum. Du verkar hamna i konflikt med alla här men jag är helt ointresserad av dina provokationer. Vänligen skriv inte igen. Jag ignorerar dig from nu. Mvh Johannes.
Läs min Post Scriptum en gång till. Gör det om igen innan du kommer på en annan "brilliant" kommentar.
"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
Användarvisningsbild
Geddan
VIP medlem
Inlägg: 19741
Blev medlem: ons 26 jul 2006, 11:34
Ort: Örebro

Inlägg av Geddan »

Tänk vad trevligt det var här inne på forumet fram till helt nyligen
när vi inte hade sådana här pubertala sandlådediskussioner.

Håller med.....ngn?
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
gäst

Inlägg av gäst »

Geddy_Lee skrev:Tänk vad trevligt det var här inne på forumet fram till helt nyligen
när vi inte hade sådana här pubertala sandlådediskussioner.

Håller med.....ngn?
Inga kommentarer. Kommer fortsättningsvis att ignorera eventuella muckförsök så att Aslan kan få sälja sin förstärkare ifred.
Användarvisningsbild
macahan
Medlem+++
Inlägg: 13199
Blev medlem: tis 14 nov 2006, 09:09

Inlägg av macahan »

mm.. det är alltid så att när man har en bestämd åsikt och uppfattning så blir det svårare att få fram sin åsikt konkret utan påhopp eller smutskastning.
Jag själv är inte bättre.. men man lär sig..

jag vet knappt hur en eden låter, eftersom jag veterligen aldrig hört någon, men varför jag tänkte flika in på den här tråden är för att: Jag är övertygad om att folk blir intresserad att köpa liknande utrustning som sina "idoler", klart tusan är det så. Men att det skulle vara negativt är inte säkert..man kanske hittar "sitt" ljud just i den utrustningen.. ganska fascinerande är det dock att man ju faktiskt i första hand leds mot ett segment av utrustning (rör, icke-rör exempelvis) och sedan mer konkret in mot ett mindre urval baserat på pris och ljudkaraktär.
Det är inget fel på det...även om ens "idoler" påverkar valet.
Användarvisningsbild
calif de funk
VIP medlem
Inlägg: 3159
Blev medlem: ons 19 jul 2006, 19:00
Ort: Göteborg

Inlägg av calif de funk »

Kul med flera ärliga feedbacks angående temat här. Att man blir påverkad av sina idoler är en sak och det håller jag också med om. Men låt oss läsa en gång till vad Johannes påstod. Här kommer citatet:

"det verkar som de flesta här inne hellre köper samma rigg som sin favoritbasist än att testa, lyssna och köpa det som låter bäst".

Alla som tycker detta stämmer kan skriva under sitt namn, och även de som inte instämmer får gärna kommentera detta så får vi reda på hur det egentligen ligger till.

Varsågoda allihopa.
"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
Användarvisningsbild
Aslan
Medlem++
Inlägg: 3111
Blev medlem: sön 03 sep 2006, 15:09
Ort: Nacka

Inlägg av Aslan »

calif de funk skrev: Alla som tycker detta stämmer kan skriva under sitt namn, och även de som inte instämmer får gärna kommentera detta så får vi reda på hur det egentligen ligger till.

Varsågoda allihopa.
Självklart startar du en egen tråd om detta i så fall och låter mig sälja mina Eden-prylar i denna tråd!
Spector NS2A | Spector NS5CRFM | Yamaha BB1025X | Yamaha BB425 | Fender P78 | Fender Precision HPD | Sire V7 5str bandlös | Mesa/Boogie Walkabout | Mesa/Boogie TT800 | Mesa/Boogie PH410 | Mesa/Boogie RR410 | Mesa/Boogie Walkabout Scout 1x15
Användarvisningsbild
calif de funk
VIP medlem
Inlägg: 3159
Blev medlem: ons 19 jul 2006, 19:00
Ort: Göteborg

Inlägg av calif de funk »

Självklart startar du en egen tråd om detta i så fall och låter mig sälja mina Eden-prylar i denna tråd![/quote]

Helt korrekt Aslan och jag är ledsen att detta drabbar dig! Därför flyttas diskussionen till en egen tråd under "Förstärkare till salu" och som lämpligen får heta: "Köper ni en rig som favoritbasisten hellre än att testa, lyssna och köpa det som låter bäst?"
"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
Skriv svar