TKS S112 - ett matchande par SÅLDA!

Säljesannonser om förstärkare och högtalare
Användarvisningsbild
Roger Hedin
Medlem++
Inlägg: 5532
Blev medlem: sön 16 mar 2014, 18:30
Ort: Norrköping

TKS S112 - ett matchande par SÅLDA!

Inlägg av Roger Hedin »

Jag har efter mycket huvudbry, pannrynkande och funderingar bestämt mig för att sälja mina två TKS S112, den ena med tweeter, den andra utan. Alternativt byta/delbyta dem mot en TKS 1126, helst med tweeter, men inte ett måste.

Då jag beställde mina stora 2126:or ville jag ha ett klassiskt utseende, som en gammal Fender-låda med hypermodernt inkråm. Mina lådor var de allra första med V-frame. Dessa små S112:or har samma färgställning: svart låda, créme-färgad ram och Fenders gamla "oxblodstyg". Skicket är superbt, då de alltid har förvarats i sina vadderade originalfodral, dvs. när de inte använts. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Priset för paret är 6700 SEK plus ev. frakt. Nypriset var 9755 SEK med alla tillval. De vill säljas i par... :kär:
Priset för lådan med tweeter är 3800 SEK plus ev. frakt. Nypriset var 5505 SEK med alla tillval.
Priset för lådan utan tweeter är 3100 SEK plus ev. frakt. Nypriset var 4250 SEK med alla tillval.

Här är en bild med lite andra manekänger:
Bild

...och här med lite T-faktor, där tygets färg visas ett uns bättre:
Bild

De gör sig bäst i par, så köp båda... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Senast redigerad av Roger Hedin den tor 05 jul 2018, 11:09, redigerad totalt 1 gånger.
"Livet är för kort för att dricka dåligt kaffe, dåligt vin, dålig whisky och dålig G&T."
- Roger Hedin
Användarvisningsbild
Roger Hedin
Medlem++
Inlägg: 5532
Blev medlem: sön 16 mar 2014, 18:30
Ort: Norrköping

Re: TKS S112 - ett matchande par

Inlägg av Roger Hedin »

Kom gärna med andra bra bytesförslag. Potent kombo som är bra till kontrabas premieras.
"Livet är för kort för att dricka dåligt kaffe, dåligt vin, dålig whisky och dålig G&T."
- Roger Hedin
oscarmattsson
Medlem
Inlägg: 137
Blev medlem: sön 22 dec 2013, 13:11

Re: TKS S112 - ett matchande par

Inlägg av oscarmattsson »

PM!
Användarvisningsbild
Roger Hedin
Medlem++
Inlägg: 5532
Blev medlem: sön 16 mar 2014, 18:30
Ort: Norrköping

Re: TKS S112 - ett matchande par SÅLDA!

Inlägg av Roger Hedin »

Sålda till den mycket sympatiske Oscar Mattsson! :tummenupp:
Ta hand om juvelerna, Oscar! :nickar: :nickar: :nickar:
"Livet är för kort för att dricka dåligt kaffe, dåligt vin, dålig whisky och dålig G&T."
- Roger Hedin
Användarvisningsbild
brokenboy
Medlem
Inlägg: 412
Blev medlem: tis 12 jan 2016, 15:27
Ort: Ystad

Re: TKS S112 - ett matchande par SÅLDA!

Inlägg av brokenboy »

Om juvelerna vill bli dalmasar framöver så är det bara att höra av dig :D :tummenupp:
Skriv svar