Här skötte sig Bussgods bra.

Har du synpunkter eller ideér till forumet? Skriv här!
Ingemar Sundström
Medlem+
Inlägg: 2322
Blev medlem: fre 05 mar 2010, 14:45
Ort: Hedesunda, Gävle

Här skötte sig Bussgods bra.

Inlägg av Ingemar Sundström »

Bussgods brukar ju få mycket skit men detta måste också fram tycker jag. Köpte en gitarrförstärkare som kom idag och skrev detta till säljaren.

Förstärkaren kom idag och det lilla jag provat den så är jag nöjd. Hade lite tur då utlämningsstället ligger i Gysinge ca 1,5 mil från Hedesunda. Fast allt utgår från Gävle bussgods och brukar normalt skickas med buss som passerar här vid 11-tiden. Så jag mailade Gävle och undrade om de kunde ringa mig då paketet skulle skickas så jag kunde möta upp vid Hedesunda busstation och slippa åka till Gysinge. Jo de skulle göra det fast det var många paket som passerar där så de kunde inte säkert lova.
Klockan 9 blev jag väckt av ett dunkande på dörren och utanför står en paketbil med förstärkaren och en glad chaufför sa att han ändå passerade så han tog med mitt paket. Vilken service måste jag säga av bussgods som ibland får skit för sin hantering.


Ingemar
Användarvisningsbild
jisac
VIP medlem
Inlägg: 3272
Blev medlem: tis 30 aug 2011, 08:29
Ort: Habo (norr om Jönköping)

Re: Här skötte sig Bussgods bra.

Inlägg av jisac »

Vad gött! :tummenupp:
Yamaha, GK, TKS

Presentation
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd
Inlägg: 17224
Blev medlem: tis 15 aug 2006, 10:45
Ort: Uppsala

Re: Här skötte sig Bussgods bra.

Inlägg av BBQV »

Plötsligt händer det!
Hoppas chaffisen fick en klapp på axeln så att han gör om det! Snyggt skött av honom!
"If you reach perfection your standards are too low."

Presentation
Användarvisningsbild
AlbinH
VIP medlem
Inlägg: 4017
Blev medlem: fre 08 apr 2011, 21:49
Ort: San Franseslöv, Scanefornien

Re: Här skötte sig Bussgods bra.

Inlägg av AlbinH »

Kul med goda nyheter!

:fullband:
Stolt sponsor av Fender, BaCH, Ibanez, Sigma, Fenix, Squier, Hohner, Yamaha, Vox, Casio, Korg, Peavey, Roland, Epiphone, Ovation och Orange. Samt okritisk traktör av ukulele, näsflöjt, kazoo och mungiga; tillika ägare av en albansk Çifteli.
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Inlägg: 11000
Blev medlem: sön 22 jul 2007, 11:15
Ort: Örnsköldsvik
Kontakt:

Re: Här skötte sig Bussgods bra.

Inlägg av Hellish »

Ja det är härligt när svenska företag vågar sig på det där med service. :)

Jag har nog aldrig varit med om något riktigt dåligt med Bussgods. En gång tog det lite längre tid än väntat. Då visade det sig att den mixern som jag hade köpt stod på en pall någonstans söderut och den pallen skulle fyllas på innan något skickades. Annars har Bussgods för min del varit den säkraste och snabbaste speditören.
Skriv svar