Lehle Mono Volume: SÅLD!

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Användarvisningsbild
Roger Hedin
Medlem++
Inlägg: 5532
Blev medlem: sön 16 mar 2014, 18:30
Ort: Norrköping

Lehle Mono Volume: SÅLD!

Inlägg av Roger Hedin »

Hjälp!
Jag vill ha den kvar, men har inte plats för den på pedalbordet, och vill inte köpa ett större...

Lehle Mono Volume, en volympedal av yppersta klass. Volymen regleras av ett magnetiskt element och ingen pot som nöts ut. Ställbar lägstavolym, helt tyst till valfri dämpning. Separat tuner-utgång m.m...

Länk till Lehles sida: https://lehle.com/PL/Lehle-Mono-Volume" onclick="window.open(this.href);return false; Läs alla specar där...

Lånad bild, men min är i fint skick.
Bild

Mycket bra skick, har dock varit provmonterad på pedalbord med skruv. (Den har "fasta" skruvhål...) Kartong finns. Bäst nypris just nu: 1995 SEK. Mitt pris inkl. spårbar frakt inom Sverige: 1400 SEK.

Tänkbart byte/delbyte: Xotic Bass RC Booster eller annan "icke Ampeg-imiterande" pedal.
Senast redigerad av Roger Hedin den tis 14 maj 2019, 16:36, redigerad totalt 2 gång.
"Livet är för kort för att dricka dåligt kaffe, dåligt vin, dålig whisky och dålig G&T."
- Roger Hedin
Användarvisningsbild
mrbaloo
Medlem++
Inlägg: 5319
Blev medlem: sön 30 sep 2007, 21:54
Ort: Ö-vik
Kontakt:

Re: Lehle Mono Volume

Inlägg av mrbaloo »

He he. Bilden verkar ju så lånad att den inte beskriver den pedal du säljer. Bilden visar en stereo medan du säljer en mono. ;-)
Användarvisningsbild
Roger Hedin
Medlem++
Inlägg: 5532
Blev medlem: sön 16 mar 2014, 18:30
Ort: Norrköping

Re: Lehle Mono Volume

Inlägg av Roger Hedin »

mrbaloo skrev:He he. Bilden verkar ju så lånad att den inte beskriver den pedal du säljer. Bilden visar en stereo medan du säljer en mono. ;-)
Så må det vara. ;)
De ser ju likadana ut, mer eller mindre. Här är en annan lånad bild; min är nedpackad...
Bild
Nu när den är mono kan du ju köpa den. ;)
"Livet är för kort för att dricka dåligt kaffe, dåligt vin, dålig whisky och dålig G&T."
- Roger Hedin
Användarvisningsbild
Roger Hedin
Medlem++
Inlägg: 5532
Blev medlem: sön 16 mar 2014, 18:30
Ort: Norrköping

Re: Lehle Mono Volume nytt pris: 1300!

Inlägg av Roger Hedin »

Jag har ju skaffat en Helix, så min finfina Lehle är överflödig. 1300 SEK inkl. spårbar frakt i Sverige.
"Livet är för kort för att dricka dåligt kaffe, dåligt vin, dålig whisky och dålig G&T."
- Roger Hedin
Användarvisningsbild
Roger Hedin
Medlem++
Inlägg: 5532
Blev medlem: sön 16 mar 2014, 18:30
Ort: Norrköping

Re: Lehle Mono Volume nytt pris: 1300!

Inlägg av Roger Hedin »

Bump!
"Livet är för kort för att dricka dåligt kaffe, dåligt vin, dålig whisky och dålig G&T."
- Roger Hedin
Skriv svar