Lite casar till salu (allting sålt)
- Ale
- Medlem++
Lite casar till salu (allting sålt)
SOLD OUT
Måste bli av med lite casar, tar sån jävla plats, vet inte vad jag ska göra av dom.
1. Arirang 3/4 case. 5mm tjockt, massa fickor inkl stråkficka. Konstig mörkgrön färg, snyggt som fan. Fint skick 700 kr.
2. Fender Deluxe Dubbelgigbag. Smidigt som få. Bra skick förrutom en sliten söm, detta syr jag ihop såklart. Separata blixtlås för basarna. 300 kronor
3. Fender Hardcase, figurformat gör j/p-bas. Strukturellt i fint skick, men exteriört slitet som in i helvete, massa fraktstickers och tejpmärken osv, alltså får du turnecred med på köpet. 400 kronor.
4. Kaces lädergigbag. Det här vill jag inte bli av med egentligen, men det tar sån plats i mitt lilla rum. Jävligt stabilt case, otroligt stekigt detsutom. Vet inte hur tjock det är, men det är tjockare än de flesta bagar. Fint i sömmar och så, lite smutsigt i lädret. Om man hittar det i sverige kostar det ca 1200. Har tänkt mig 500 kronor.
Byten är också intressant. Kompressor, pedaler, snus, körkort osv.
Bilder kan mailas vid intresse.
Måste bli av med lite casar, tar sån jävla plats, vet inte vad jag ska göra av dom.
1. Arirang 3/4 case. 5mm tjockt, massa fickor inkl stråkficka. Konstig mörkgrön färg, snyggt som fan. Fint skick 700 kr.
2. Fender Deluxe Dubbelgigbag. Smidigt som få. Bra skick förrutom en sliten söm, detta syr jag ihop såklart. Separata blixtlås för basarna. 300 kronor
3. Fender Hardcase, figurformat gör j/p-bas. Strukturellt i fint skick, men exteriört slitet som in i helvete, massa fraktstickers och tejpmärken osv, alltså får du turnecred med på köpet. 400 kronor.
4. Kaces lädergigbag. Det här vill jag inte bli av med egentligen, men det tar sån plats i mitt lilla rum. Jävligt stabilt case, otroligt stekigt detsutom. Vet inte hur tjock det är, men det är tjockare än de flesta bagar. Fint i sömmar och så, lite smutsigt i lädret. Om man hittar det i sverige kostar det ca 1200. Har tänkt mig 500 kronor.
Byten är också intressant. Kompressor, pedaler, snus, körkort osv.
Bilder kan mailas vid intresse.
Senast redigerad av Ale den fre 30 jan 2009, 00:18, redigerad totalt 2 gång.
Fender
Ampeg
Ampeg
- whatawaste
- Medlem++
- hitman
- Medlem++
- mikkejohansson
- Medlem++
- whatawaste
- Medlem++
Googlade igår....finns för 50$ i USA, men går säkert att beställa lite här och där. Jag föredrar begagnat och trevliga Pratabas-affärer...Dramo skrev:Häftigt. Var köper man såna?Le Contrebasse skrev:Nej det var ett dubbelcase, för två basar.Dramo skrev:Var dubbel-gigbagen bara dubbelt så tjock eller var den gjord för två basar?
Spector NS2
Spector Euro 4 LXTW
Spector Timbre
Mesa D800 med PH412
Spector Euro 4 LXTW
Spector Timbre
Mesa D800 med PH412