Ska vi ha ett internaionellt hörn där vi kan bjuda in och surra med folk som inte kan Svenska?
Rösta inom 30 dagar.
Internationellt hörn
- Cuba
- VIP medlem
- blackparkas
- Medlem++++
Javisst, varför inte? Har svårt att se hur det hela skulle funka men jag är öppen för förslag.
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- fieldflower
- Hedersmedlem
Tycker vi kan prova, men endast med föresatsen att köra det i liten skala.
Talkbass finns ju redan, och ärligt talat tjabbar jag hellre med er än med minst 80% av figurerna där.
Men om vi å andra sidan kan dra lite seriösa kontakter att skulle jag tycka det vore kul.
Porr är väl kul, men det får inte ta uppmärksamheten från basarna...
(Dvs inte kul på ett basist-forum.)
Mina 5 öre värt...
/Ff
Talkbass finns ju redan, och ärligt talat tjabbar jag hellre med er än med minst 80% av figurerna där.
Men om vi å andra sidan kan dra lite seriösa kontakter att skulle jag tycka det vore kul.
Porr är väl kul, men det får inte ta uppmärksamheten från basarna...
(Dvs inte kul på ett basist-forum.)
Mina 5 öre värt...
/Ff
Medlem i PB50+
- Cuba
- VIP medlem
Har själv inte röstat än!
Vad beträffar "porr" så var det ett skämt.
Tror inte att SPAM ökar bara för att folk från övriga forum hälsar på.
Skulle jag bjuda in folk från andra forum så kommer dom ifrån väldigt modererade forum och är vänner som man känner. Har själv sparkat in ett par här (svenskar dock). Och även sparkat ut ett par till andra forum.
En internationell tråd kan bli tyst men är ändå där och kan skapa kontakter och influenser.
Bara en tanke...
Vad beträffar "porr" så var det ett skämt.
Tror inte att SPAM ökar bara för att folk från övriga forum hälsar på.
Skulle jag bjuda in folk från andra forum så kommer dom ifrån väldigt modererade forum och är vänner som man känner. Har själv sparkat in ett par här (svenskar dock). Och även sparkat ut ett par till andra forum.
En internationell tråd kan bli tyst men är ändå där och kan skapa kontakter och influenser.
Bara en tanke...