Har alltid gillat tanken på en jazzkropp med musicman skalle. Så råkade den dyka upp som partybas.
Funkar Kinabasar? Suktade efter en aerodynebas när denna dök upp.
Man kan ju alltid byta hårdvara och fixa inställning.
Kanske inte skall vänta sig världens bästa bas, men gillar man utseendet kan det ju vara värt lite pill och ytterligare investering.
Dealbreaker vore väl vriden hals, icke-fungerande truss, etc men det är ju svårt att sia om innan grejerna kommer fram.