Det handlar om färgen och inget annat.
Den är super cool och snygg men sticker ut för mycket där jag använder den. Annars känns den riktigt bra att spela på.
Basen är i princip ny. Har haft den i kanske ett år och spelat max 10 gånger ute med den.
Plastet är fortfarande kvar och har fortfarande original strängar och kartong.
Då är frågan, ska jag lacka om den? eller kanske byta med någon som har en identisk bas i en mer mild färg? Sunburst är favoriten....
