Hoppsan!!

Prata om allt som har med elbasar att göra
Användarvisningsbild
hosse
Medlem+++
Inlägg: 14601
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 16:53
Ort: Solna

Inlägg av hosse »

Klopper skrev:
hosse skrev:
Klopper skrev:
200071 skrev: Jag är far till ett som var rosa, ett som var mörkblått och ett som var mönstrat som en ödla
Låter en smula udda!
Är det vad som väntar mig? :wink:
ditt kommer bli blåvitt-randigt :wink:
Ja! :D
Blåvitt! :D :D
fast det kanske bli en quisling, gillar kanske makrill 8)
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish

snus och kaffe, a match made in heaven.

"When in doubt, skriv 'dom'."
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem
Inlägg: 16206
Blev medlem: mån 07 aug 2006, 15:33
Ort: Göteborg

Inlägg av 200071 »

Klopper skrev:
200071 skrev: Jag är far till ett som var rosa, ett som var mörkblått och ett som var mönstrat som en ödla
Låter en smula udda!
Är det vad som väntar mig? :wink:
Det är bra om man är beredd på alla alternativ. Hade jag inte sett en blå baby på en film innan och fått veta att det inte var helt ovanligt så hade jag nog fått hjärtslag när jag såg henne. Och det blå försvann väldigt snabbt.

Men att få småbarn är en fantastisk grej! Sen är det skönt när de flyttar hemifrån också...
Användarvisningsbild
Klopper
Hedersmedlem
Inlägg: 18375
Blev medlem: sön 12 aug 2007, 00:33
Ort: Herd Island

Inlägg av Klopper »

200071 skrev: Det är bra om man är beredd på alla alternativ. Hade jag inte sett en blå baby på en film innan och fått veta att det inte var helt ovanligt så hade jag nog fått hjärtslag när jag såg henne. Och det blå försvann väldigt snabbt.

Men att få småbarn är en fantastisk grej! Sen är det skönt när de flyttar hemifrån också...
Mitt ostron har bidragit med den kunskap jag missade på Sahlgrenska!
Så jag känner mig trygg!
Flyttar hemifrån!
Det lär jag få vänta på. :wink:
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller! :-)
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Skriv svar