Pedaler, byte å säljes!

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Ulfern
Medlem+
Inlägg: 558
Blev medlem: ons 13 aug 2008, 22:12
Ort: Stockholm

Pedaler, byte å säljes!

Inlägg av Ulfern »

Har två ashdownpedaler och lite annat som jag gärna byter mot någon annan pedal, om du vill köpa nått så funkar det oxå förstås. Det är både gitarr & baspedaler. Byteslistan:

- Ashdown chorus/flanger (nyskick, garanti och kartong) SÅLD!!!!
- Ashdown envelope (nyskick, garanti och kartong) BORTBYTT!!!!!
- Electro harmonix A/B (Nyskick och kartong)
- Krank dist (en defekt lyxdist som ger ifrån sig ett svagt surr bara säkert något som kan fixas av en händig kärl, kosmetiskt mint condition, kartong) SÅLD!!!
- Ibanez PUE 7 (80-tals multieffekt som låter juste, gott bruksskick)
- Rocktron Silver dragon, rördist (mintcondition kartong å adapter)
- Boss OC-20+special pick-up (GK-3 pickup)+midikabel (Mycket bra skick, mycket ovanlig pedal som ger dig möjlighet att ta ackord med octave en del meck dock med special mick)

Det finns nog mer grejer jag kan lägga till efter hand, måste bara komma ihåg vad...

Jag är ute efter: En mindre rörtopp (15-30 w), nån juste OD eller dist pedal, en wha pedal med hyfsat bypass, whammy, trådlöst system, Me-50B, A/B/Y pedal... Tja det mesta så länge det inte är defekta grejer för det klarar jag inte av att laga!;-) Förstås även gitarrprylar.
Senast redigerad av Ulfern den sön 17 maj 2009, 14:51, redigerad totalt 3 gång.
http://digressionassassins.bandcamp.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
Bassplaya
VIP medlem
Inlägg: 6843
Blev medlem: ons 19 sep 2007, 17:22
Ort: Arlöv

Inlägg av Bassplaya »

PM skickat!
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++
Inlägg: 10414
Blev medlem: lör 18 aug 2007, 17:12
Ort: Örebros södra utkanter

Inlägg av Punkster »

Hur mycket hade du tänkt dig för Ashdown choruset? Har du bilder på ju din pedal?
/Linus
Ulfern
Medlem+
Inlägg: 558
Blev medlem: ons 13 aug 2008, 22:12
Ort: Stockholm

Inlägg av Ulfern »

Den är ju helt ny i kartong bara snabbt testad av mig så 700 kr hade jag tänkt mig. Kan fixa bild men den är som sagt ny så om du hittar någon bild på nätet på en ny sådan pedal så är det precis så den ser ut!
http://digressionassassins.bandcamp.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Skriv svar