Korg G5

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Användarvisningsbild
Sartic
Medlem+
Inlägg: 732
Blev medlem: sön 24 aug 2008, 04:02
Ort: Järfälla

Korg G5

Inlägg av Sartic »

Köptes av rockern för någon vecka sen. Grymt cool pedal, men var inte riktigt det ljud jag var ute efter.
Hoppas det är ok om jag quotar, samt använder din bild rockern!
rockern skrev:Pedalen har en input och fyra olika output, en "tuner out", en med bara den processade signalen, en med den mix man väljer med mix-ratten och en phones out.

Kontrollerna på den är Waveform (där man kan välja mellan 11 olika grundljud), Intensity, Decay, Resonance och Mix (där man kan blanda in signalen med den processade signalen). Det är också möjligt att koppla in en expressionspedal som styr Decay-kontrollen.
I övrigt finns Input-, Outputvolym samt Level som styr nivån på "Synth out". Det finns även en knapp där man kan jämföra de aktuella inställningarna med de sparade.
Det går att lagra 9 olika presets.

Original instruktionsbok (som syns på ena bilden) medföljer. Där finns ingående beskrivningar av alla pedalens funktioner.

Pedalen drivs av medföljande 9v adapter.

Överlag är den i mycket fint skick, det enda "felet" är att det sitter kardborre på undersidan, men det behöver ju inte vara en nackdel.
Bild

Det som ser ut att vara skrapmärken till vänster är lite tejprester. Jag tar bort det innan den skickas.

Jag vill ha det jag gav: 2000:- + 100:- frakt.
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++
Inlägg: 14383
Blev medlem: tis 12 sep 2006, 12:57
Ort: Slaktmask

Inlägg av bootsy »

Hmmm, jag som just tänkt bort den där. Undrar hur mycket SAMI-pengar man får i år?
Stallet liknar mest ett veteflak.
Användarvisningsbild
rockern
Medlem+
Inlägg: 962
Blev medlem: mån 25 jun 2007, 09:38
Ort: Lund

Re: Korg G5

Inlägg av rockern »

Sartic skrev:Hoppas det är ok om jag quotar, samt använder din bild rockern!
Helt okej. Synd att den inte var din grej.
Sandberg JM4
EBMM SR4 Classic

Thunderfunk 550-B
TKS 215/size]
Användarvisningsbild
Sartic
Medlem+
Inlägg: 732
Blev medlem: sön 24 aug 2008, 04:02
Ort: Järfälla

Inlägg av Sartic »

:retar:
Skriv svar