EMG P/J bytes mot andra micar

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Användarvisningsbild
knedy
VIP medlem
Inlägg: 16397
Blev medlem: tor 01 mar 2007, 14:04
Ort: Umeå.

EMG P/J bytes mot andra micar

Inlägg av knedy »

Ska byta micar, EMG P/J inkl. 3 potar vol/vol/ton och batterigrej. Komplett eller vad man ska säga 8)

Vill byta bort dom mot något passivt P/J-set eller kanske bara en bra P-mic och sen en J-mic som bara får sitta där den sitter då jag bara använder stallmicen som tumstöd. Då kanske en slant mellan också. Jag kan ta ett basstall som delbyte också, bara det håller ok kvalité och passar under P-bas stallkåpa.
A_Warning
Medlem+
Inlägg: 1250
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 18:38
Ort: Stockholom

Re: EMG P/J bytes mot andra micar

Inlägg av A_Warning »

knedy skrev:Ska byta micar, EMG P/J inkl. 3 potar vol/vol/ton och batterigrej. Komplett eller vad man ska säga 8)

Vill byta bort dom mot något passivt P/J-set eller kanske bara en bra P-mic och sen en J-mic som bara får sitta där den sitter då jag bara använder stallmicen som tumstöd. Då kanske en slant mellan också. Jag kan ta ett basstall som delbyte också, bara det håller ok kvalité och passar under P-bas stallkåpa.
Får man fresta med en (nästan) sprojlans ny Duncan SPB-2 och någon noname mick(ska kolla vad jag har).
Användarvisningsbild
knedy
VIP medlem
Inlägg: 16397
Blev medlem: tor 01 mar 2007, 14:04
Ort: Umeå.

Inlägg av knedy »

Det lutar mest åt att bara sätta i en passiv stallmic som inte är ikopplad och behålla EMG P:an, använder ju ändå kåpa över den så man ser inte att dom inte matchar. ;) Men jag ska vänta en vecka åtminstone innan jag börjar skruva då jag har andra nya delar som ska på.
Officiell stormästare i EB-orden
A_Warning
Medlem+
Inlägg: 1250
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 18:38
Ort: Stockholom

Inlägg av A_Warning »

knedy skrev:Det lutar mest åt att bara sätta i en passiv stallmic som inte är ikopplad och behålla EMG P:an, använder ju ändå kåpa över den så man ser inte att dom inte matchar. ;) Men jag ska vänta en vecka åtminstone innan jag börjar skruva då jag har andra nya delar som ska på.
Kan du sälja jazz micken då?
Användarvisningsbild
knedy
VIP medlem
Inlägg: 16397
Blev medlem: tor 01 mar 2007, 14:04
Ort: Umeå.

Inlägg av knedy »

Jo det skulle jag kunna göra :)
Officiell stormästare i EB-orden
Skriv svar