SÅLD Flightcase

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Användarvisningsbild
saft
Medlem++
Inlägg: 2790
Blev medlem: fre 31 aug 2007, 12:12
Ort: Uppsala
Kontakt:

SÅLD Flightcase

Inlägg av saft »

Har ett flightcase över som jag inte lär behöva igen.

Mestadels har det legat längst ner i bussen med en stackars backupbas i.
Ett antal gånger har jag tyvärr förnedrat det genom att låna ut till gitarristen vid flygningar till bla, Italien, Tyskland, Fransland och Kina.
Med lite tetriskunskaper så har det gått att packa ner allt från extra skor, pedaler, vinyler, backdrop, kablage, kläder osv tillsammans med instrumentet vid incheckning. Till Kina så lyckades vi klämma in 30kg rockmaterial i caset. Efter det satte jag på hjul (se bild) på mina flightcase då jag fick skolios av att bära skiten från turnebussen till bagageinlämningen. Har dock inte hunnit få dit ett handtag för att kunna dra den. Har kört ett spännband runt som handtag istället vid rullning. Det vanliga handtaget för att bära som riktigt folk sitter där det ska!:)

En popnit har gett med sej och behöver bytas (se bild). Enkelt att borra ur och poppa i en ny.
Insidan är ok. Men man gör bäst i att packa med lite extra vaddering för att basen ska ligga still och säkert. Alternativt köpa lite nytt inredningsmaterial på biltema.

Utsidan är i mycket gott skick och har designen nedklottrat elskåp. Extra bra kamouflage i urban miljö. Bara att ställa på högkant och din dyrgrip ser ut som ett vanligt affischplank och drar inte till sej onödig uppmärksamhet på tvivelaktiga bakgator. Låt den inte stå för länge bara då hundar kan komma och markera revir och rätt vad det är så har någon smågangster börja langa partypulver bakom caset.
Tål att åka incheckad till Kina tur och retur, lasta 810 ovanpå och har platts för många fler klistermärken än!

SÅLD


Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
------------------------------------------ROCK----------------------------------------------------
https://orcd.co/urtidsdjur