Morley Blender till salu (såld)

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Användarvisningsbild
Albrecht
Medlem
Inlägg: 459
Blev medlem: sön 18 maj 2008, 15:37

Morley Blender till salu (såld)

Inlägg av Albrecht »

Hej, gitarrister och bassister!

Jag har två Morley Blender-pedaler och behöver bara en. Så jag säljer den som är i en oöppnad förpackning = den är helt ny, alltså.

Vad gör en Blender? Så här står det på nätet: "The FX Blender, a development from Morley's Custom Shop, allows you to blend your full effects chain with the pure signal from your guitar. Simply plug your guitar in, connect the Blender's Send to your guitar's effects chain. Then connect the effects chain to the Blender's Return, and the out to your amp or mixing board. A send level knob lets you control how hot a signal you send to your effects chain. Working much like a volume pedal, heel full down you have a clean guitar signal, heel full up your signal is completely saturated with your effects. Adjust any mix in between smoothly and with complete control."

Jag använder min för att koppla in ljudet från en liten rörförstärkare till min stora basrigg. Den blir som en overdrive-effekt så...Litet som Jack Casady använder sin Versatone...

Morleys Blender tillverkas inte längre.

Pedalen kostar 500 SEK plus frakt (den väger 1,5 kg). Den kan levereras inom rimligt avstånd från Uppsala.




Bild

Bild
If you can´t back it - don´t stack it! visit www.movio.se - JamBandJazz