Jay Bentley

Prata om olika basister, kända som okända
Användarvisningsbild
Svarte_Jack
Medlem++
Inlägg: 3614
Blev medlem: mån 05 feb 2007, 22:37
Ort: Staden av bajs

Jay Bentley

Inlägg av Svarte_Jack »

Min gamla hjälte i Bad Religion. Nån som har åsikter om denna man? Blev nostalgisk och lyssnade på lite gamla grejer. Fan. Måste börja lyssna på dem igen.
Användarvisningsbild
hosse
Medlem+++
Inlägg: 14601
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 16:53
Ort: Solna

Inlägg av hosse »

så jäääävla bra! fan, hade helt glömt honom. lyssnade som fan på Bad Religion innan.

lyssna inte på den nya skivan, jag tycker att den är riktigt riktigt tråkig. dom förbannade körerna dödar hela skivan.
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish

snus och kaffe, a match made in heaven.

"When in doubt, skriv 'dom'."
Användarvisningsbild
Svarte_Jack
Medlem++
Inlägg: 3614
Blev medlem: mån 05 feb 2007, 22:37
Ort: Staden av bajs

Inlägg av Svarte_Jack »

Vilka skivor kan man jämföra den med? Tycker de två senaste innan den har varit riktigt lyckade.
Användarvisningsbild
hosse
Medlem+++
Inlägg: 14601
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 16:53
Ort: Solna

Inlägg av hosse »

Svarte_Jack skrev:Vilka skivor kan man jämföra den med? Tycker de två senaste innan den har varit riktigt lyckade.
vet inte riktigt vad jag ska jämföra den med. skaffa den och lyssna. allt är väldigt rent och välpolerat. tyvärr går det över gränsen och blir tråkigt. gillar inte alls körerna och gitarrerna på den nya. helhetsintrycket är trist som fan. nån bra låt finns det ju, men inte som på dom gamla.

Deras första skiva håller jag högst. den är lite rå och smutsig och låtarna håller bra kvalitet rätt igenom. min två favoritlåtar ever finns på den, "Bad Religion" och "Pity".

jag får ordna fram alla B.R-skivor igen. Sålde en stor del av min samling för några år sen (gud förbjude).
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish

snus och kaffe, a match made in heaven.

"When in doubt, skriv 'dom'."
Skriv svar