Tim Bogert

Prata om olika basister, kända som okända
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd
Inlägg: 17249
Blev medlem: tis 15 aug 2006, 10:45
Ort: Uppsala

Tim Bogert

Inlägg av BBQV »

Vilken lirare! Oj vad det distar skönt om hans bas, måste vara 110 dB och konstant öronsus...

Jag har lite Vanilla Fudge och en Beck, Bogert & Appice i hyllan, men inget med Cactus! Rekommendera en platta eller två som julklapp till mig själv!
"If you reach perfection your standards are too low."

Presentation
Användarvisningsbild
Tompa
Medlem+
Inlägg: 717
Blev medlem: sön 10 dec 2006, 23:39
Ort: Trosa

Inlägg av Tompa »

"Restrictions" är en bra platta. Innehåller den fantastiska låten "Evil", som jag har för mig att Monster Magnet sedermera gjorde en cover på.
Tompa
________________
Fender, Wal, Höfner, Yamaha, Mabass, Bjärton etc.
Användarvisningsbild
Danne
VIP medlem
Inlägg: 5516
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 23:34
Ort: Skövde

Inlägg av Danne »

Fully Unleashed Live är mycket bra. Jättebra ljud också. Verkar dock lite svår att få tag på. Samlingen Cactology är finfin också.
Användarvisningsbild
anli
VIP medlem
Inlägg: 10861
Blev medlem: tis 25 jul 2006, 12:40
Ort: Uppsala

Inlägg av anli »

Har en samling faktiskt (Catology, jag som hatar sådana!) men den e ok. Evil, Parchman Farm och dont judge a book by the cover är grymma låtar i allafall. Köp alla album... det brukar vara bäst. Önskar jag inte köpt samlingen ändå!
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd
Inlägg: 17249
Blev medlem: tis 15 aug 2006, 10:45
Ort: Uppsala

Inlägg av BBQV »

Både Cactology och Restrictions finns att köpa för en rimlig peng. Finns det annat man måste ha?
"If you reach perfection your standards are too low."

Presentation
gäst

Inlägg av gäst »

Han jobbade på M.I i California när jag gick där. Cool snubbe med grått hår och Harley. Han använde pekfingret som plektrum...
Skriv svar