Tävling

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Användarvisningsbild
Denada
Medlem++
Inlägg: 2985
Blev medlem: tor 10 jun 2021, 11:09

Re: Tävling

Inlägg av Denada »

*************
Space is big
Space is dark
It's hard to find a place to park
:vinkar:
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem
Inlägg: 27912
Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
Ort: Stockholm

Re: Tävling

Inlägg av fieldflower »

Jaja, honom ser jag en massa filmer med.
Han är lite av ett freak overall - inte bara styrka utan uthållighet och rörlighet och allt.
Och ödmjuk och jättetrevlig verkar han vara också.

Fast...
http://www.youtube.com/shorts/Uquq5Th51Ug
På en likadan maskin fick jag alltså 77,6 kg...

Men han har förstås en håll-styrka som jag inte kommer i närheten av.
Medlem i PB50+
Användarvisningsbild
Denada
Medlem++
Inlägg: 2985
Blev medlem: tor 10 jun 2021, 11:09

Re: Tävling

Inlägg av Denada »

Det är fasen mycket….

Magnus har lite kul grejer för sig.
Men han har en mycket ödmjuk framtoning.
Frågan är om han är likadan IRL.
*************
Space is big
Space is dark
It's hard to find a place to park
:vinkar:
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem
Inlägg: 27912
Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
Ort: Stockholm

Re: Tävling

Inlägg av fieldflower »

Det tror jag. Han verkar vara samma person på film som utanför.

Apropå den andra Magnus och greppstyrka:


No 4 är alltså 165 kg att stänga... :shock:
Medlem i PB50+
Användarvisningsbild
Denada
Medlem++
Inlägg: 2985
Blev medlem: tor 10 jun 2021, 11:09

Re: Tävling

Inlägg av Denada »

Fy fan

Han e fasen stark fortfarande
*************
Space is big
Space is dark
It's hard to find a place to park
:vinkar:
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem
Inlägg: 27912
Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
Ort: Stockholm

Re: Tävling

Inlägg av fieldflower »

Den där filmen var från glansdagarna, men definitivt stark fortfarande_
Medlem i PB50+
Användarvisningsbild
Denada
Medlem++
Inlägg: 2985
Blev medlem: tor 10 jun 2021, 11:09

Re: Tävling

Inlägg av Denada »

Jo han var gigantisk när jag såg honom och hans bror första gången…

De frågade om vi ville spela kula med dem…
De pekade ju på de horribla sten kloten de lyfter på för skoj skull
*************
Space is big
Space is dark
It's hard to find a place to park
:vinkar:
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem
Inlägg: 27912
Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
Ort: Stockholm

Re: Tävling

Inlägg av fieldflower »

Haha, jo han är ju bred, och ser man bred ut när man är precis över 2 meter är man inte liten direkt.
Såg honom på Köpenhamns flygplats en gång - stooor gubbe...
Medlem i PB50+
Användarvisningsbild
Denada
Medlem++
Inlägg: 2985
Blev medlem: tor 10 jun 2021, 11:09

Re: Tävling

Inlägg av Denada »

Jo en bamse är han
*************
Space is big
Space is dark
It's hard to find a place to park
:vinkar:
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem
Inlägg: 27912
Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
Ort: Stockholm

Re: Tävling

Inlägg av fieldflower »

Kom på att jag förstås ska göra mig en Rolling Thunder - sånt handtag till greppträning.
Skitdyrt med viktplattor, men gör man handtaget kan man ju ta med det till gymmet och testa där.
Medlem i PB50+
Användarvisningsbild
Denada
Medlem++
Inlägg: 2985
Blev medlem: tor 10 jun 2021, 11:09

Re: Tävling

Inlägg av Denada »

Sant och det är ju kul att upptäcka att man är bra på saker!
*************
Space is big
Space is dark
It's hard to find a place to park
:vinkar:
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem
Inlägg: 27912
Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
Ort: Stockholm

Re: Tävling

Inlägg av fieldflower »

All motivation till att göra bra saker skall bejakas och uppmuntras!
Medlem i PB50+
Användarvisningsbild
Denada
Medlem++
Inlägg: 2985
Blev medlem: tor 10 jun 2021, 11:09

Re: Tävling

Inlägg av Denada »

Jajjejajjemen visst är det så!
Det ska alltid uppmuntras att göra bättre och att försöka vara den bästa versionen av sig själv!
*************
Space is big
Space is dark
It's hard to find a place to park
:vinkar:
Användarvisningsbild
fieldflower
Hedersmedlem
Inlägg: 27912
Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
Ort: Stockholm

Re: Tävling

Inlägg av fieldflower »

Idag är det mer söndag än vanligt... :?
Medlem i PB50+
Skriv svar