Tävling
- Denada
- Medlem++
- Inlägg: 2985
- Blev medlem: tor 10 jun 2021, 11:09
Re: Tävling
*************
Space is big
Space is dark
It's hard to find a place to park

Space is big
Space is dark
It's hard to find a place to park
- fieldflower
- Hedersmedlem
- Inlägg: 27912
- Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
- Ort: Stockholm
Re: Tävling
Jaja, honom ser jag en massa filmer med.
Han är lite av ett freak overall - inte bara styrka utan uthållighet och rörlighet och allt.
Och ödmjuk och jättetrevlig verkar han vara också.
Fast...
http://www.youtube.com/shorts/Uquq5Th51Ug
På en likadan maskin fick jag alltså 77,6 kg...
Men han har förstås en håll-styrka som jag inte kommer i närheten av.
Han är lite av ett freak overall - inte bara styrka utan uthållighet och rörlighet och allt.
Och ödmjuk och jättetrevlig verkar han vara också.
Fast...
http://www.youtube.com/shorts/Uquq5Th51Ug
På en likadan maskin fick jag alltså 77,6 kg...
Men han har förstås en håll-styrka som jag inte kommer i närheten av.
Medlem i PB50+
- Denada
- Medlem++
- Inlägg: 2985
- Blev medlem: tor 10 jun 2021, 11:09
Re: Tävling
Det är fasen mycket….
Magnus har lite kul grejer för sig.
Men han har en mycket ödmjuk framtoning.
Frågan är om han är likadan IRL.
Magnus har lite kul grejer för sig.
Men han har en mycket ödmjuk framtoning.
Frågan är om han är likadan IRL.
*************
Space is big
Space is dark
It's hard to find a place to park

Space is big
Space is dark
It's hard to find a place to park
- fieldflower
- Hedersmedlem
- Inlägg: 27912
- Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
- Ort: Stockholm
Re: Tävling
Det tror jag. Han verkar vara samma person på film som utanför.
Apropå den andra Magnus och greppstyrka:
No 4 är alltså 165 kg att stänga...
Apropå den andra Magnus och greppstyrka:
No 4 är alltså 165 kg att stänga...
Medlem i PB50+
- Denada
- Medlem++
- Inlägg: 2985
- Blev medlem: tor 10 jun 2021, 11:09
Re: Tävling
Fy fan
Han e fasen stark fortfarande
Han e fasen stark fortfarande
*************
Space is big
Space is dark
It's hard to find a place to park

Space is big
Space is dark
It's hard to find a place to park
- fieldflower
- Hedersmedlem
- Inlägg: 27912
- Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
- Ort: Stockholm
- Denada
- Medlem++
- Inlägg: 2985
- Blev medlem: tor 10 jun 2021, 11:09
Re: Tävling
Jo han var gigantisk när jag såg honom och hans bror första gången…
De frågade om vi ville spela kula med dem…
De pekade ju på de horribla sten kloten de lyfter på för skoj skull
De frågade om vi ville spela kula med dem…
De pekade ju på de horribla sten kloten de lyfter på för skoj skull
*************
Space is big
Space is dark
It's hard to find a place to park

Space is big
Space is dark
It's hard to find a place to park
- fieldflower
- Hedersmedlem
- Inlägg: 27912
- Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
- Ort: Stockholm
Re: Tävling
Haha, jo han är ju bred, och ser man bred ut när man är precis över 2 meter är man inte liten direkt.
Såg honom på Köpenhamns flygplats en gång - stooor gubbe...
Såg honom på Köpenhamns flygplats en gång - stooor gubbe...
Medlem i PB50+
- Denada
- Medlem++
- Inlägg: 2985
- Blev medlem: tor 10 jun 2021, 11:09
Re: Tävling
Jo en bamse är han
*************
Space is big
Space is dark
It's hard to find a place to park

Space is big
Space is dark
It's hard to find a place to park
- fieldflower
- Hedersmedlem
- Inlägg: 27912
- Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
- Ort: Stockholm
Re: Tävling
Kom på att jag förstås ska göra mig en Rolling Thunder - sånt handtag till greppträning.
Skitdyrt med viktplattor, men gör man handtaget kan man ju ta med det till gymmet och testa där.
Skitdyrt med viktplattor, men gör man handtaget kan man ju ta med det till gymmet och testa där.
Medlem i PB50+
- Denada
- Medlem++
- Inlägg: 2985
- Blev medlem: tor 10 jun 2021, 11:09
Re: Tävling
Sant och det är ju kul att upptäcka att man är bra på saker!
*************
Space is big
Space is dark
It's hard to find a place to park

Space is big
Space is dark
It's hard to find a place to park
- fieldflower
- Hedersmedlem
- Inlägg: 27912
- Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
- Ort: Stockholm
- Denada
- Medlem++
- Inlägg: 2985
- Blev medlem: tor 10 jun 2021, 11:09
Re: Tävling
Jajjejajjemen visst är det så!
Det ska alltid uppmuntras att göra bättre och att försöka vara den bästa versionen av sig själv!
Det ska alltid uppmuntras att göra bättre och att försöka vara den bästa versionen av sig själv!
*************
Space is big
Space is dark
It's hard to find a place to park

Space is big
Space is dark
It's hard to find a place to park
- fieldflower
- Hedersmedlem
- Inlägg: 27912
- Blev medlem: sön 08 jul 2007, 13:17
- Ort: Stockholm