MC-tråden!

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

Jag har ju varit ute och svängt dom senaste två veckorna och kom hem igen i tisdags. Färjan Nynäs - Gdansk, ner genom Polen, Slovakien, Serbien och till hojträffen i Idilevo, Bulgarien. Hem igen via Rumänien, Ukraina och sen tillbaka in i Polen och färjan hem från Gdansk. Lite bilder:

Bild
Min hoj på vägen ner mot Bulgarien. Denna bild från Slovakien.

Bild
Börjar jag bli gammal? Senast jag kollade var punkrock som var "hard rebellion".....

Bild
Vägen mot Sofia från Nis, Serbien. Otroligt vacker väg längs en flod i en dalgång. Man får hålla ögonen öppna då det ligger stenar på vägen lite här och var.....

Bild
I Serbien vart det lite varmare så jag körde utan buff. Turbulensen bakom rutan på hojen gjorde att det vart uppåtvindar precis runt mitt ansikte så mitt skägg flaxade upp i näsanborrarna och in bakom glasögonen. Jobbigt. När jag inte körde pekade skägget rakt fram.....

Bild
Hade hur trevligt och skojjigt som helst på hojträffen i Idilevo, Bulgarien. Höll ett seminarium om Nordkalotten på fredagskvällen, körde runt i grannskapet och besökte bland annat en stor hojfest på lördagen. På bilden lagar amerikanaren Doug Wothke punka på sina gamla HD som han körde omkring runt Mellanöstern på i somras. Doug har flängt jorden runt ett par varv på gamla hojar. Första gången på en Indian från 40-talet och andra gången på en HD från tidigt 50-tal. Den snubben är bra på riktigt. Kunnig och otroligt trevlig. Här är hans websida för den som är intresserad:

http://motosapiens.org

Och hans webforum där han skriver om sina resor:

http://www.motosapiens.org/forum/

MYCKET rolig läsning där! Doug och hans flickvän driver hojstället i Bulgarien där träffen var. Dom bor i Bulgarien på sommaren och Alabama under vintern.

Bild
Min hoj har blivit Doug:ifierad......

Bild
Lämnade Idilevo och tog bilfärjan över floden som utgör gräns mellan Bulgarien och Rumänien. Jag frågade om det fanns något säkert ställe att parkera hojen på hotellet i Targu Jiu varpå dom sa att jag kunde parkera hojen mellan borden i hotellets matsal. Det satt folk och käkade middag när jag körde in hojen och nästföljande morgon satt det folk och åt frukost bredvid min motorcykel när jag kom ner till matsalen.

Bild
Körde Transalpina, väg 67C, över bergen i Transylvanien. Lera och minusgrader. 2.400 meters höjd ca. Ca 10 mil lång allt som allt varpå ungefär hälften går på högre höjder.

Bild
Kallt.

Bild
Den här bilden tog jag efter första sträckan av lera. Hojen vart rejält mycket skitigare senare. Jobbigt med lite för djup lera med en så pass stor och tung hoj som jag kör. Det mesta av Transalpina är nylagd asfalt men fortfarande är ca 15 % av vägen grusväg. Men det blir en otroligt ball väg när dom är färdiga med renoveringen om något år eller två. Fortfarande inga vägräcken och det är rejält brant bitvis runt vägen. Som jag skrev tidigare håller dom på att bygga en skidanläggning längs Transalpina en bit upp när man kommer söder ifrån. Blir nog rejält tryck på detta område ur turistsynpunkt framöver. Transalpina, skidanläggning och Transfagarasan en bit ifrån blir nog svårslaget i denna del av Europa. Lite roligt att ha kört Transalpina. Inte allt för många som gjort det på väldigt länge då den varit okörbar pga ras. Dom har hållit på med renoveringen ett tag nu och är som sagt inte klara än. Riktigt svårt att köra bitvis fortfarande. Men det gick. Inte helt smart att köra vägen helt ensam kom jag på när jag närmade mig toppen. Men då var det för sent att vända. En rumänsk polare körde Transalpina i juli och då var det också hyffsat kallt. Plusgrader dock, vilket det inte var när jag körde nu i oktober. Wikilänk med info om Transalpina:

http://en.wikipedia.org/wiki/Transalpina_(DN_67C)

Bild
Körde från Rumänien in i Ukraina. Detta är en vanlig kyrka men det ser nästan ut som att den skulle kunna tänka sig att vicka som moské.....

Bild
En man i Ukraina som är ute och rastar sina kossor.

Bild
Väldigt vackert i Ukraina. Just här är vägen helt ok men några av vägarna jag körde var otroligt dåliga även med östeuropeiska mått mätt.

Bild
En "trike" utanför Bikers House och hotellet jag bodde på i L´viv. På hotellet träffade jag den enda person som pratade engelska av dom jag mötte i Ukraina. Hon försökte få mig att köpa kärlek av henne. Vilket jag inte gjorde.

Bild
McDonalds i L´viv. Ser ut precis som vilken annan McDonalds som helst om man frånser att man inte förstår vad som står på skyltarna och att personalen inte fattar vad man menar när man säger ordet "Cheeseburger".

Och sen tillbaka till Gdansk och färjan hem. Här kan ni kolla vilka vägar jag körde:

http://www.spotadventures.com/trip/view?trip_id=228725

Jag skulle kunna vara ute och köra motorcykel på heltid känns det som. Synd att man måste tjäna pengar. Himla härligt med två hjul och att vara på resande fot.

MVH//Jan
Användarvisningsbild
hedeblom
Medlem
Inlägg: 323
Blev medlem: tis 04 aug 2009, 11:00
Ort: Kungsbacka

Inlägg av hedeblom »

hedeblom skrev:Jag tar första lektionen den 19. I garaget väntar en Honda CB750C från 1981. Den köptes för några veckor sedan. Och jag räknar kallt med att det här går fort :D.
Hyfsat fort gick det. Tog kortet i tisdags. Här är en bild från första turen:

Bild

Sedan dess har jag lagt cykeln i en rondell och skrapat upp transmissionskåpan. Mina gamla däck var tydligen inte alls lika bra grepp i som skolans cykel. Så kan det gå.
Användarvisningsbild
Von K
Medlem+
Inlägg: 1231
Blev medlem: fre 27 nov 2009, 08:05
Ort: Gävle

Inlägg av Von K »

tog första körlektion 12e augusti och kortet blev klart 9e september :D

har dock ingen hoj än, får se om det blir ett köp till våren.
Allt beror på om min arbetssituation ändras.
Användarvisningsbild
Evilbiker
Medlem++
Inlägg: 2563
Blev medlem: sön 20 jul 2008, 19:44
Ort: Sundsvall

Inlägg av Evilbiker »

Har tyvärr sålt hojen, tänkte ta upp det igen när barna blivit lite större! Detta var min (HD sportster), som jag byggt om och lackat!

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
olator
Medlem
Inlägg: 363
Blev medlem: tor 11 mar 2010, 12:53
Ort: Finspång

Inlägg av olator »

Bild
En sån här kostade mig körkortet en gång i tiden.
Jag började med ingenting och har fortfarande det mesta kvar.
Stefanson
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 852
Blev medlem: ons 11 feb 2009, 20:09

Inlägg av Stefanson »

Nämen...man kanske skulle ge sig utanför kontrabasforumet lite oftare.
Kul tråd. :D

Har ägt en hel del hojar under åren, mest Harleys.
Idag har jag en Superglide från -81 som är bara liite ombyggt och
jag har lovat mig själv att låta det stanna här.

Bild

Den här Buellen har jag ägt sedan -04. Den var rätt sällsynt i Sverige i sitt
originalutförande. En Thunderbolt S2:a -95, som jag vässat motorn på.
Tyvärr gick jag rejält i backen när jag skulle utföra bakhjulskonster
utanför Jehovas jättekomplex i Strängnäs. 1500 finklädda Jehovas
stod utan för och såg mig äta grus.
Nu är den under ombygge till att bli en renodlad streetfighter.

Bild

Den här hojen är verkligen skitkul att köra.
En Yamaha XS2:A från 1971 ombyggd till 60-tals cafe`racerstuk.
Kommer alltid fram nån gammal gök och börjar berätta om sina gamla
hojar när man stannar och tankar.

Bild

Sen håller jag på med ett till bygge på en Yamaha XS650.
Ska bli en busig rensad kortgafflad sak.
Syns lite på bilden med den andra Yamahan.

Kuuul me hoj :D
Gäst
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 17041
Blev medlem: lör 19 jan 2008, 01:37

Inlägg av Gäst »

Tacky? ;)

Bild
Stefanson
Kontot är inaktiverat
Inlägg: 852
Blev medlem: ons 11 feb 2009, 20:09

Inlägg av Stefanson »

GAAAAAAS!!! :D
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

Det finns en väldigt intressant websida som jag sneglat på i några år nu.

http://www.kiddofspeed.com/

En Ukrainsk tjej som kallar sig för "Elena" (inte hennes riktiga namn av vad jag förstått) vars far tydligen jobbade på kärnkraftverket i Chernobyl har tagit sig till Chernobyl på sin motorcykel några gånger. Intressanta bilder och även om hon skriver på lite småknagglig engelska är det intressanta historier. Hon har även kört omkring i övergivna städer i Vitryssland där det radioaktiva nedfallet var nästintill ännu större än i Chernobyl efter olyckan. Folk dog som flugor och städerna evakuerades. Det fanns vissa områden utanför Ukraina som fick otroliga doser radioaktivitet efter att kraftverket kollapsade. Radioaktiva moln som färdades med vindarna. Chernobyl ligger i norra Ukraina 12 - 14 mil norr om Kiev och det var nordliga vindar dagarna efter olyckan så vindar tog det radioaktiva nedfallet rätt över Vitryssland. Litet länktips för den som är intresserad av historia och motorcyklar.

MVH//Jan
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=v5DVnjy7TU8[/youtube]

Min kära sambo har gjort en film från när vi körde Transfagarasan i Rumänien i somras. Dålig vägbeläggning fläckvis, över 2.000 meters höjd och delar av vägan utan skyddsräcken även på avdelningar där det stupade rätt ner. Vi höll oss gärna på fel sida av vägen då det inte var mötande trafik för att komma lite längre från stupet. Hårnålskurvor. Södera delen av Transfagarasan längs dammen/sjön var den absolut sämsta vägsträcka jag kört på i hela mitt liv utan jämförelse. Mer hål än asfalt. Det gick inte att filma. Skakade så att man inte såg någonting på filmen. Inte ens en pissdålig grusväg går att jämföra. Fy faan. Håll till godo.

MVH//Jan
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

Vad tänker PB´s hojåkare ta sig för under 2011 då?

För mig och flickvännen blir det en kort semester nästa år. Två veckor verkar det som. Tänkte dra ner till Danmark och ta båten till Färöarna och sedan till Island och sen tillbaka med färjan till Danmark och sen hem igen. Tänkte passa på nu när det faktiskt blivit rejält mycket billigare på Island. Sen lärde vi känna några islänningar i somras så boende är ordnat. Har alltid velat köra hoj på Färöarna och Island.

//J
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

Om jag bott norr om tullarna så hade jag skaffat en KTM offroad och ett snökonverteringskit...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZfpQmuPO7c0[/youtube]

Så det så. Här finns en beggad:

http://www.blocket.se/lund/KTM_450_EXC_ ... .htm?ca=11

//J
Användarvisningsbild
Von K
Medlem+
Inlägg: 1231
Blev medlem: fre 27 nov 2009, 08:05
Ort: Gävle

Inlägg av Von K »

JanTheWhite skrev:Vad tänker PB´s hojåkare ta sig för under 2011 då?

För mig och flickvännen blir det en kort semester nästa år. Två veckor verkar det som. Tänkte dra ner till Danmark och ta båten till Färöarna och sedan till Island och sen tillbaka med färjan till Danmark och sen hem igen. Tänkte passa på nu när det faktiskt blivit rejält mycket billigare på Island. Sen lärde vi känna några islänningar i somras så boende är ordnat. Har alltid velat köra hoj på Färöarna och Island.

//J
Om ekonomin går min väg är tanken att jag ska köpa hoj och ta en tur runt Gotland.

hur funkar det att hyra hoj annars? finns det nåt vettigt ställe i mellansverige man kan hyra en glidare?
Användarvisningsbild
Von K
Medlem+
Inlägg: 1231
Blev medlem: fre 27 nov 2009, 08:05
Ort: Gävle

Inlägg av Von K »

JanTheWhite skrev:Om jag bott norr om tullarna så hade jag skaffat en KTM offroad och ett snökonverteringskit...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZfpQmuPO7c0[/youtube]


//J
Shit! det där såg ju hur roligt ut som helst!
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

Von K skrev:
JanTheWhite skrev:Vad tänker PB´s hojåkare ta sig för under 2011 då?

För mig och flickvännen blir det en kort semester nästa år. Två veckor verkar det som. Tänkte dra ner till Danmark och ta båten till Färöarna och sedan till Island och sen tillbaka med färjan till Danmark och sen hem igen. Tänkte passa på nu när det faktiskt blivit rejält mycket billigare på Island. Sen lärde vi känna några islänningar i somras så boende är ordnat. Har alltid velat köra hoj på Färöarna och Island.

//J
Om ekonomin går min väg är tanken att jag ska köpa hoj och ta en tur runt Gotland.

hur funkar det att hyra hoj annars? finns det nåt vettigt ställe i mellansverige man kan hyra en glidare?
Enda stället som jag vet hyr ut hojar och där det sedan går att hyffsat enkelt ta sig till Gotland är på MC Varuhuset här i Stockholm.

http://www.mcvaruhuset.se/page_contents.php?id=50

Jag och en polare drar över till Gotland för en helg med hojarna under våren har vi tänkt. Lågbudget. Tält och campingkök. Färjan över fredag kväll, campa utanför Visby och sedan köra runt lördag, campa någonstans, köra runt på söndag och sedan färjan hem söndag kväll. Antingen det eller färjan över till Estland och sedan dra runt på öarna i Rigabukten under 3 - 4 dagar. Sen blir det som sagt Färöarna och Island under ett par veckor i sommar. Vi får se. Island/Färöarna är bestämt och Gotland blir det om tid och pengar finns. Gotland är fint under off season.

//J
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

Von K skrev:
JanTheWhite skrev:Om jag bott norr om tullarna så hade jag skaffat en KTM offroad och ett snökonverteringskit...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZfpQmuPO7c0[/youtube]


//J
Shit! det där såg ju hur roligt ut som helst!
Så nu ska du köpa en KTM? :D

Ser helball ut.

//J
Användarvisningsbild
Von K
Medlem+
Inlägg: 1231
Blev medlem: fre 27 nov 2009, 08:05
Ort: Gävle

Inlägg av Von K »

JanTheWhite skrev:
Enda stället som jag vet hyr ut hojar och där det sedan går att hyffsat enkelt ta sig till Gotland är på MC Varuhuset här i Stockholm.

http://www.mcvaruhuset.se/page_contents.php?id=50

Jag och en polare drar över till Gotland för en helg med hojarna under våren har vi tänkt. Lågbudget. Tält och campingkök. Färjan över fredag kväll, campa utanför Visby och sedan köra runt lördag, campa någonstans, köra runt på söndag och sedan färjan hem söndag kväll. Antingen det eller färjan över till Estland och sedan dra runt på öarna i Rigabukten under 3 - 4 dagar. Sen blir det som sagt Färöarna och Island under ett par veckor i sommar. Vi får se. Island/Färöarna är bestämt och Gotland blir det om tid och pengar finns. Gotland är fint under off season.

//J
låter trevligt! jag gillar också gotland + att morsan och farsan körde gotland runt medans jag låg o skvalpade i magen, så det är nåt jag alltid velat gjort.. har bara inte blivit med mc-kort förns i höstas...


ska kolla hyrningen :)
JanTheWhite skrev: Så nu ska du köpa en KTM?

Ser helball ut.

//J
Näe, om jag får ihop pengar blir det en glidare av nåt slag, vill ju ha HD men vettefan om plånboken tillåter det.
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

Von K skrev:Näe, om jag får ihop pengar blir det en glidare av nåt slag, vill ju ha HD men vettefan om plånboken tillåter det.
Jag och flickvännen lämnade HD-träsket för 1,5 år sedan. Vi kände båda att det fick vara nog. Visst, köper man en beggad hoj utan allt för mycket databoxar och skit och antingen servar själv eller använder en oauktoriserad verkstad så kanske..... Men HD blir FÖR dyrt i Sverige. Dom auktoriserade verkstäderna tar ORDENTLIGT betalt och inte bara på arbete utan även på olja och annat som behövs. Jag tänker personligen aldrig mer ha med Svenska HD-Importen att göra. Sälja saker är dom bra på med att sköta garantiåtaganden finns liksom inte med i deras intressesfär på något vis. Dom är inte intresserade. Om man nu lyckas få dom intresserade så är det efter ett jävla tjat och då tar det ofta månader innan dom får tummen ur. Så var det åtminstone när jag köpte nytt, vilket var ett tag sedan. Jag fick gigantiskt mycket mer problem när jag köpte en ny HD i jämförelse med vad jag haft när jag körde rejält gamla hojar. Om jag skulle kolla glidare så skulle jag först och främst kolla Honda tror jag. HD är i grund och botten bra men det kostar för mycket på alla sätt och vis om man har en åtminstone halvny hoj och använder sig av auktoriserade verkstäder. Svenska HD-Importen/Harley Davidson Sweden har jag inte mycket till övers för.

//J
Användarvisningsbild
Von K
Medlem+
Inlägg: 1231
Blev medlem: fre 27 nov 2009, 08:05
Ort: Gävle

Inlägg av Von K »

JanTheWhite skrev:
Von K skrev:Näe, om jag får ihop pengar blir det en glidare av nåt slag, vill ju ha HD men vettefan om plånboken tillåter det.
Jag och flickvännen lämnade HD-träsket för 1,5 år sedan. Vi kände båda att det fick vara nog. Visst, köper man en beggad hoj utan allt för mycket databoxar och skit och antingen servar själv eller använder en oauktoriserad verkstad så kanske..... Men HD blir FÖR dyrt i Sverige. Dom auktoriserade verkstäderna tar ORDENTLIGT betalt och inte bara på arbete utan även på olja och annat som behövs. Jag tänker personligen aldrig mer ha med Svenska HD-Importen att göra. Sälja saker är dom bra på med att sköta garantiåtaganden finns liksom inte med i deras intressesfär på något vis. Dom är inte intresserade. Om man nu lyckas få dom intresserade så är det efter ett jävla tjat och då tar det ofta månader innan dom får tummen ur. Så var det åtminstone när jag köpte nytt, vilket var ett tag sedan. Jag fick gigantiskt mycket mer problem när jag köpte en ny HD i jämförelse med vad jag haft när jag körde rejält gamla hojar. Om jag skulle kolla glidare så skulle jag först och främst kolla Honda tror jag. HD är i grund och botten bra men det kostar för mycket på alla sätt och vis om man har en åtminstone halvny hoj och använder sig av auktoriserade verkstäder. Svenska HD-Importen/Harley Davidson Sweden har jag inte mycket till övers för.

//J
Om jag nu mot förmodan har råd så blir det förmodligen nåt från 80/90 talet och även om jag inte är nån fena på att skruva själv så har jag bra kontakter, bla en polare som jobbat som reparatör på en hojfirma här i stan, så det blir inget problem oavsett vad jag köper.

Jag vill mest ha en HD för stuket och attitydens skull, det känns mest rätt.
ekonomiskt sätt är det väl förmodligen smartare att köpa asiatiskt, men det är ändå inte samma sak.
Användarvisningsbild
theBasstard
VIP medlem
Inlägg: 401
Blev medlem: sön 02 jan 2011, 23:08
Ort: Skellefteå

Inlägg av theBasstard »

Skaffade mig hösten -09 en 1200-konverterad HD Sportster från -87 som "spark i arslet" då jag länge suktat efter att ta hojkortet! Dock har det ännu inte blivit något hojkort, men det kommer!!! :P
Min pres.

Huvudsaklig utrustning:
Fender Geddy Lee CIJ, Fender Aerodyne CIJ, Yamaha BB1000s, Sire M.Miller V3, Texas J, Bach P51, HPD Fenderbird, Ibanez AEB8E,
EBS Reidmar 750 + 500, 2 x TKS S112, Hartke 210TP + ett gäng pedaler
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

Von K skrev:Om jag nu mot förmodan har råd så blir det förmodligen nåt från 80/90 talet och även om jag inte är nån fena på att skruva själv så har jag bra kontakter, bla en polare som jobbat som reparatör på en hojfirma här i stan, så det blir inget problem oavsett vad jag köper.

Jag vill mest ha en HD för stuket och attitydens skull, det känns mest rätt.
ekonomiskt sätt är det väl förmodligen smartare att köpa asiatiskt, men det är ändå inte samma sak.
Jag vet precis hur du känner. Det gjorde jag också när jag lade ner gammalhojjarna. Men det är svårt att få något användbart som det står HD på för under 100´:- och det även om det handlar om EVO-hojar så vidare man inte kollar Sportster eller Dyna-hojjarna. Men en Fatboy eller en Roadking classic med packväskor från t.ex. -96 går ofta på över 100´:-. En 1100 Honda Shadow från samma år får man ofta för under 40´:- och då även om det är en välhållen lågmilare med en massa extra lullull. Men som du säger..... Inte riktigt samma sak. Men mina personliga erfarenheter av (nyare) HD gör att jag håller mig borta och det för all framtid. Aldrig mer. Glädjen i hojåkandet försvann. Den återkom när jag bytte märke. Helt plötsligt blev det roligt igen. Samtidigt förändrades min och flickvännens sätt att använda våra hojjar. Mer fokus på långresor och gärna udda resmål. Mindre finåka på onsdagskvällarna. Men det blir ju som man vill med. Det går att köra grus och långkörningar med en HD också. Blir lite dyrare om man kraschar bara.

//J
niklasm
Nykomling
Inlägg: 4
Blev medlem: sön 21 mar 2010, 20:31
Ort: Stockholm

Inlägg av niklasm »

Om du kan tänka dig att ligga ute med pengar så skulle jag föreslå att köpa framför att hyra. Bättre att köpa något bra japanskt, typ Yamaha, ett par år gammalt, och köra över sommaren och sedan sälja, hellre än att hyra, som verkar sjukt
dyrt. Köpa - säla kostar max någon tusing totalt sett.

Kan rekommendera Dragstar, 740 eller 1100 som ingångs-MC.
Användarvisningsbild
Torch
Medlem
Inlägg: 422
Blev medlem: tor 13 jan 2011, 20:19
Ort: Kristinehamn

Inlägg av Torch »

När jag inte ägnar mig åt musik eller familj så tar jag en sväng på 2 hjulingen!!
Bild
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem
Inlägg: 21030
Blev medlem: sön 11 nov 2007, 15:47
Ort: Södermalm

Inlägg av Jan Hellman »

Någon som ska på MC mässan nu under helgen?

http://www.patvahjul.se/

27:e till 30:e på Älvsjö/Stockholmsmässan. Jag ska ut men vet inte när än.

//J
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd
Inlägg: 37749
Blev medlem: ons 13 jun 2007, 16:01
Ort: Norrtälje

Inlägg av TDHP »

JanTheWhite skrev:Någon som ska på MC mässan nu under helgen?

http://www.patvahjul.se/

27:e till 30:e på Älvsjö/Stockholmsmässan. Jag ska ut men vet inte när än.

//J
Japp, åker dit lördag morgon och är där i några timmar!
Vi har monter med Twin Club och promotar Custom Bike Show, så där kan man säkert hitta mig ibland! Löser väl av dom som står där på lördag en stund om inte annat!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Skriv svar