vektorgrafik?

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++
Inlägg: 9045
Blev medlem: mån 31 mar 2008, 10:28

vektorgrafik?

Inlägg av GandhiMK2 »

Halloj!
Någon som spelar vektorgrafik?
Om man har tex adobe illustrator, kan man då få bort texten ur den här med en enkelhet som gränsar till självklarhet? ;-)
https://t4.ftcdn.net/jpg/02/25/98/63/24 ... QMxDfy.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Användarvisningsbild
macahan
Medlem+++
Inlägg: 13199
Blev medlem: tis 14 nov 2006, 09:09

Re: vektorgrafik?

Inlägg av macahan »

Japp. förutsatt att den är vektoriserad.
Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++
Inlägg: 9045
Blev medlem: mån 31 mar 2008, 10:28

Re: vektorgrafik?

Inlägg av GandhiMK2 »

Ok, ngt du skulle kunna tänkas göra och också omvandla till en högupplöst jpeg mot betalning i form av ett bättre begagnat 9-voltsbatteri eller en kvantiserad baskagge eller nåt? ;-)
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Användarvisningsbild
macahan
Medlem+++
Inlägg: 13199
Blev medlem: tis 14 nov 2006, 09:09

Re: vektorgrafik?

Inlägg av macahan »

GandhiMK2 skrev:Ok, ngt du skulle kunna tänkas göra och också omvandla till en högupplöst jpeg mot betalning i form av ett bättre begagnat 9-voltsbatteri eller en kvantiserad baskagge eller nåt? ;-)

HAHAHAHAHA!

Jag kan hjälpa dig snabbt utan knas. skicka ett pm
Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++
Inlägg: 9045
Blev medlem: mån 31 mar 2008, 10:28

Re: vektorgrafik?

Inlägg av GandhiMK2 »

macahan skrev:
GandhiMK2 skrev:Ok, ngt du skulle kunna tänkas göra och också omvandla till en högupplöst jpeg mot betalning i form av ett bättre begagnat 9-voltsbatteri eller en kvantiserad baskagge eller nåt? ;-)

HAHAHAHAHA!

Jag kan hjälpa dig snabbt utan knas. skicka ett pm
Fookin awesome.
Jag ska granska den igen så snart jag är hemma igen så att jag inte licensierar ngt som blir feeel då. Återkommer i sak.
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Skriv svar