Pyssel

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Svento
Medlem
Inlägg: 112
Blev medlem: fre 13 maj 2011, 10:11
Ort: Norrköping

Pyssel

Inlägg av Svento »

Pepparkakor med skär Christyr.

Dels vill man ju ha lite roliga ord i största allmänhet, dels vill man ju ha in lite Gud och Jeeeeez's och sånt. Good Wheel och allt sånt där, har ju liksom absorberats rätt fullständigt av dom kristliga institutionerna. Och man är väl opportunist FÖR I HELVETE??


RØV
Bild

SCHVAMP!!!
Bild

SWELL...!
Bild

666
Bild

-

Tror dom flesta ganska snart reagerar över att ordet RONKA faktiskt inte alls finns med. Jag upptäckte det inte förrän nu, när jag fotografera av dom.

Kan väl typ vara att det ordet inte på nåt sånt där riktigt självklart sätt finns med i barnas och min intern-jargong. Såsom dom övriga begreppena gör, that is to say.
Senast redigerad av Svento den mån 24 dec 2018, 12:35, redigerad totalt 4 gång.
Svento
Medlem
Inlägg: 112
Blev medlem: fre 13 maj 2011, 10:11
Ort: Norrköping

Re: Pyssel

Inlägg av Svento »

BABY JESUS
Bild

WEED
Bild

GUD
Bild
Senast redigerad av Svento den mån 24 dec 2018, 12:22, redigerad totalt 2 gång.
Svento
Medlem
Inlägg: 112
Blev medlem: fre 13 maj 2011, 10:11
Ort: Norrköping

Re: Pyssel

Inlägg av Svento »

Man kan naturligtvis göra en massa egna samman-sättningar med!


Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Svento
Medlem
Inlägg: 112
Blev medlem: fre 13 maj 2011, 10:11
Ort: Norrköping

Re: Pyssel

Inlägg av Svento »

Ifall nån mot förmodan undrar, vad i helvete jag tillbringar min Hjul-aftning med...

Den fira vi igår. Den 23 december. Idag är således en helt vanlig dag av lättja och omoral.

Fjærnsyns-apparatet som skvalar apokalyptiskt. Såg det avslutande avsnittet av TV-kalendern vid 11.

Med blind-tolkning, vilket jag har upptäckt är jävligt behagligt.

Man behöver inte ha sånt förbannat jävla mega-fokus hela tiden. Ifall man råkar titta bort och förlora sig in i sina inre dim-slöjer, så blir den där eteriska stämman som en mjuk, mild, apologetisk och fadervårlig mistlur, som lotsar en rätt. Leder dig bort men hem. I like it!
Skriv svar