Per - vila i frid

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Inlägg: 5340
Blev medlem: mån 04 jan 2010, 21:54
Ort: Eksjö och Malmö
Kontakt:

Re: Per - vila i frid

Inlägg av Eagle Hazze »

GandhiMK2 skrev: tor 15 apr 2021, 13:20
Geddan skrev: sön 21 mar 2021, 12:59
fieldflower skrev: sön 21 mar 2021, 11:30
Geddan skrev: sön 21 mar 2021, 11:05
fieldflower skrev: lör 20 mar 2021, 22:28 Minns senaste kökssessionen i GH med Per som så himla kul.
Var det inte du och Per som stod för en oförglömlig köksversion av Speedy Gonzales i Adolfsberg?! :)
Jag försöker glömma....
Den tiden som det gick att sopa sådant under mattan var när inte mobilkamerorna var uppfunna. :wink:


Per var en av de där deltagarna på basträffarna som man blev glad när man såg att han anmält sig.
Rolig, underfundig och en hyvens kille! Väldigt tråkigt att höra att han inte är med oss längre. :heart:
Den här posten är i ngn mån som jag skulle vilja att alla "begravningar" gick till: man firar att man fick träffa personen och njuta av dess eventuella gåvor och niceness snarare än att sörja att hen inte längre är med oss. Om möjligt...Min begravning ska vara ett funk-party..;-) Svårt att ordna när man inte är med men men....
Jag håller med, när jag tog farväl av min gode vän Michael Sundén som avled i England 2013 på turné med Crash Diet så var det efter den kyrkliga ceremonin på skogskyrkogården rockklubb på Birger Jarlsgatan där Backyard Babies spelade. Micke var deras manager i deras tidiga år. Det var en skön och trevlig minnesstund där vi kom ihåg Micke som vän och hans positiva inställning till livet.
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
Skriv svar