Hjälp att hitta boende i Uppsala-trakten

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Användarvisningsbild
Hultberg
Medlem+
Inlägg: 1190
Blev medlem: fre 12 dec 2008, 09:11
Ort: Uppsala

Hjälp att hitta boende i Uppsala-trakten

Inlägg av Hultberg »

Hej basbröder,
jag kommer med största sannolikhet att bli erbjuden, och tacka ja, till ett jobb i Uppsala under nästa vecka, så jag tänker att det är lika bra att börja sondera bostadsmarknaden.

Finnes: två skötsamma rökfria vuxna och fyra katter.
Sökes: hus med minst 4 rum och kök, helst på landet och gärna enskilt läge och helst inte mer än en timmes resväg till centrala Uppsala.

Vi är både intresserade av att hyra och köpa, men då det tilltänkta flyttlasset ska gå om cirka tre månader och vi förmodligen inte hunnit sälja gården innan dess är det nog hyresalternativet som gäller i första hand.

Så har ni något hus till övers eller känner någon som kan tänka sig att hyra ut ett hus får ni jättegärna höra av er. Även hus (och i nödfall lägenheter) som inte uppfyller min önskelista ovan kommer att beaktas. Skicka PM för mina kontaktuppgifter.

Tar även tacksamt emot tips på företag/personer man definitivt inte bör hyra/köpa av.

/Mathias
Schatz jazz
EHX Battalion
Fender Bassman TV Twelve
Användarvisningsbild
Hultberg
Medlem+
Inlägg: 1190
Blev medlem: fre 12 dec 2008, 09:11
Ort: Uppsala

Re: Hjälp att hitta boende i Uppsala-trakten

Inlägg av Hultberg »

Skarpt läge.
Har tackat ja till tjänsten och sagt upp mig från nuvarande jobb, så nu är bostadsletandet på riktigt.
Alla tips tas tacksamt emot.
Schatz jazz
EHX Battalion
Fender Bassman TV Twelve
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd
Inlägg: 17224
Blev medlem: tis 15 aug 2006, 10:45
Ort: Uppsala

Re: Hjälp att hitta boende i Uppsala-trakten

Inlägg av BBQV »

Jag har inget boende att erbjuda, men välkommen till stan!
"If you reach perfection your standards are too low."

Presentation
Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++
Inlägg: 9045
Blev medlem: mån 31 mar 2008, 10:28

Re: Hjälp att hitta boende i Uppsala-trakten

Inlägg av GandhiMK2 »

Jag har hört om ngn Esbjörn som säljer ett hus där ngnstans...Han har visst en annan intressent så det kanske blir knivigt men...;-D
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Användarvisningsbild
saft
Medlem++
Inlägg: 2787
Blev medlem: fre 31 aug 2007, 12:12
Ort: Uppsala
Kontakt:

Re: Hjälp att hitta boende i Uppsala-trakten

Inlägg av saft »

GandhiMK2 skrev: ons 09 mar 2022, 20:32 Jag har hört om ngn Esbjörn som säljer ett hus där ngnstans...Han har visst en annan intressent så det kanske blir knivigt men...;-D
Hehu!!


Har tyvärr inget tips heller. Jag håller öron å ögon öppna. Välkommen till Sveriges blåsigaste stad.
------------------------------------------ROCK----------------------------------------------------
https://orcd.co/urtidsdjur
Användarvisningsbild
Hultberg
Medlem+
Inlägg: 1190
Blev medlem: fre 12 dec 2008, 09:11
Ort: Uppsala

Re: Hjälp att hitta boende i Uppsala-trakten

Inlägg av Hultberg »

:D
Tackar tackar.
Schatz jazz
EHX Battalion
Fender Bassman TV Twelve
Skriv svar