Plektrumskydd tortoise till p-bas

Här kan du annonsera om vad du önskar köpa!
Skriv svar
Användarvisningsbild
MatsD
Medlem++
Inlägg: 4732
Blev medlem: tis 09 sep 2008, 01:18
Ort: Stockholm

Plektrumskydd tortoise till p-bas

Inlägg av MatsD »

...med bra passform. Slitet gör inget dock.

/Mats D
Användarvisningsbild
Dramo
VIP medlem
Inlägg: 7229
Blev medlem: sön 04 maj 2008, 22:13
Ort: Göteborg

Re: Plektrumskydd tortoise till p-bas

Inlägg av Dramo »

MatsD skrev:...med bra passform. Slitet gör inget dock.

/Mats D
Hmm, jag har ju ett på min P-bas. Men det är ju alldeles för snyggt för att sälja...
Har du något fint att byta med?
Användarvisningsbild
MatsD
Medlem++
Inlägg: 4732
Blev medlem: tis 09 sep 2008, 01:18
Ort: Stockholm

Inlägg av MatsD »

Jag har just skrivit i din bytes/mottagestråd. Jag har nog nåt att byta med. Vad är det för p-skydd du har - Fender, Allparts eller nåt noname som man inte vet om det passar?

/Mats D
Användarvisningsbild
Dramo
VIP medlem
Inlägg: 7229
Blev medlem: sön 04 maj 2008, 22:13
Ort: Göteborg

Inlägg av Dramo »

MatsD skrev:Jag har just skrivit i din bytes/mottagestråd. Jag har nog nåt att byta med. Vad är det för p-skydd du har - Fender, Allparts eller nåt noname som man inte vet om det passar?

/Mats D
Det är noname-grejer, men det borde passa på en fender för det ser precis ut som fender. Men som sagt, man vet kanske inte...
Användarvisningsbild
hosse
Medlem+++
Inlägg: 14601
Blev medlem: sön 16 jul 2006, 16:53
Ort: Solna

Inlägg av hosse »

Dramo skrev:
MatsD skrev:Jag har just skrivit i din bytes/mottagestråd. Jag har nog nåt att byta med. Vad är det för p-skydd du har - Fender, Allparts eller nåt noname som man inte vet om det passar?

/Mats D
Det är noname-grejer, men det borde passa på en fender för det ser precis ut som fender. Men som sagt, man vet kanske inte...
jag vågar nästan sätta min vänstra pungkula på att det inte passar på en fender. har vandrat mycket skit genom mina händer som "ser ut som fender", men det är inte fender = no match.
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish

snus och kaffe, a match made in heaven.

"When in doubt, skriv 'dom'."
Användarvisningsbild
Ale
Medlem++
Inlägg: 9368
Blev medlem: tis 11 dec 2007, 15:48
Ort: Lund

Inlägg av Ale »

Hosse, vi vet båda två mycket väl att du bara HAR en pungkula i dagsläget.
Fender
Ampeg
Användarvisningsbild
MatsD
Medlem++
Inlägg: 4732
Blev medlem: tis 09 sep 2008, 01:18
Ort: Stockholm

Inlägg av MatsD »

Dramo skrev:
MatsD skrev:Jag har just skrivit i din bytes/mottagestråd. Jag har nog nåt att byta med. Vad är det för p-skydd du har - Fender, Allparts eller nåt noname som man inte vet om det passar?
Det är noname-grejer, men det borde passa på en fender för det ser precis ut som fender. Men som sagt, man vet kanske inte...
Jag kan byta det mot ett vintage-stall som är lite lätt relic-skick på, dvs missfärgad krom och så där - som borde passa bra på den där kroppen.

/Mats D
Användarvisningsbild
Dramo
VIP medlem
Inlägg: 7229
Blev medlem: sön 04 maj 2008, 22:13
Ort: Göteborg

Inlägg av Dramo »

MatsD skrev:
Dramo skrev:
MatsD skrev:Jag har just skrivit i din bytes/mottagestråd. Jag har nog nåt att byta med. Vad är det för p-skydd du har - Fender, Allparts eller nåt noname som man inte vet om det passar?
Det är noname-grejer, men det borde passa på en fender för det ser precis ut som fender. Men som sagt, man vet kanske inte...
Jag kan byta det mot ett vintage-stall som är lite lätt relic-skick på, dvs missfärgad krom och så där - som borde passa bra på den där kroppen.

/Mats D
Nä, då skiter vi i det.
Användarvisningsbild
MatsD
Medlem++
Inlägg: 4732
Blev medlem: tis 09 sep 2008, 01:18
Ort: Stockholm

Inlägg av MatsD »

Om ditt skydd passar kan du få ett svart trelagers p-skydd till p-bas av mig också (det som jag använder just nu på basen), så slipper din bas gapa tom.

Varför är inte stallet intressant då? Jag menar ett noname-skydd till p-bas begagnat är ju knappast värt mer än en hundralapp om ens det innan man vet om det passar. Mitt stall passar i varje fall och även ett billigt vintage-stall borde väl vara värt en hundring.

Så stallet + det svarta skyddet. Bättre deal kan jag inte erbjuda. Eller jo, jag kan slänga med en halsplatta (som det står Squier på) också.

Bild på mitt skydd:

Bild

Stallet är ett sånt som syns på bilden, fast inte just det.

/Mats D
Användarvisningsbild
Dramo
VIP medlem
Inlägg: 7229
Blev medlem: sön 04 maj 2008, 22:13
Ort: Göteborg

Inlägg av Dramo »

MatsD skrev:Om ditt skydd passar kan du få ett svart trelagers p-skydd till p-bas av mig också (det som jag använder just nu på basen), så slipper din bas gapa tom.

Varför är inte stallet intressant då? Jag menar ett noname-skydd till p-bas begagnat är ju knappast värt mer än en hundralapp om ens det innan man vet om det passar. Mitt stall passar i varje fall och även ett billigt vintage-stall borde väl vara värt en hundring.

Så stallet + det svarta skyddet. Bättre deal kan jag inte erbjuda. Eller jo, jag kan slänga med en halsplatta (som det står Squier på) också.

Bild på mitt skydd:

Bild

Stallet är ett sånt som syns på bilden, fast inte just det.

/Mats D
Jo... Men mitt turtleskydd är alldeles för snyggt.

Jag vill inte att detta krystade basprojektet ska gå ut över mina vackra basar. :roll:
Användarvisningsbild
MatsD
Medlem++
Inlägg: 4732
Blev medlem: tis 09 sep 2008, 01:18
Ort: Stockholm

Inlägg av MatsD »

Du fick kalla fötter alltså och vill behålla skyddet - OK.

/Mats D
Användarvisningsbild
Dramo
VIP medlem
Inlägg: 7229
Blev medlem: sön 04 maj 2008, 22:13
Ort: Göteborg

Inlägg av Dramo »

MatsD skrev:Du fick kalla fötter alltså och vill behålla skyddet - OK.

/Mats D
Nä, jag har raggsockar på mig... men ja, jag vill behålla skyddet.
Tänkte mest om du hade någon annan sorts turtle eller pearl eller liknande att byta med. Då hade det varit intressant.
Skriv svar