KÖPT

Här kan du annonsera om vad du önskar köpa!
Skriv svar
Användarvisningsbild
ZoggeY
Medlem+
Inlägg: 944
Blev medlem: tor 22 nov 2007, 22:35

KÖPT

Inlägg av ZoggeY »

Orkar inte dra hela historien till varför planerna är ändrade, men jag letar nu alltså efter en combo för ungefär 1000 spänn på minst 50 Watt.

KÖPT Silverfiskens Torque!
Senast redigerad av ZoggeY den lör 15 nov 2008, 16:12, redigerad totalt 1 gånger.
gäst

Re: Combo runt tusenlappen 50Watt+

Inlägg av gäst »

funderar på om jag ska sälja min Behringer BX1200... (inte säker...återkommer)
lite info: http://www.behringer.com/BX1200/?lang=ENG
var bor du?
Användarvisningsbild
ZoggeY
Medlem+
Inlägg: 944
Blev medlem: tor 22 nov 2007, 22:35

Inlägg av ZoggeY »

Stockholm/Haninge. Inte speciellt nära Norrköping alltså :/.
gäst

Inlägg av gäst »

ZoggeY skrev:Stockholm/Haninge. Inte speciellt nära Norrköping alltså :/.
Kan ju skicka den...annars ska jag till Stockholm 13/12 för att se Motörhead 8) Men du kanske inte vill vänta?
Användarvisningsbild
ZoggeY
Medlem+
Inlägg: 944
Blev medlem: tor 22 nov 2007, 22:35

Inlägg av ZoggeY »

13 december är lite långt. Jo kanske att du kan skicka. Vad hade du tänkt dig för den?
gäst

Inlägg av gäst »

ZoggeY skrev:13 december är lite långt. Jo kanske att du kan skicka. Vad hade du tänkt dig för den?
Vet faktiskt inte...tror runt 1200:- är rimligt, men jag ska snacka med mina päron först vad dom säger (mao övertala dom för att kunna köpa bas, haha) :wink:
Lingonbas
Medlem+
Inlägg: 603
Blev medlem: ons 13 aug 2008, 18:52
Ort: Lindesberg

Inlägg av Lingonbas »

Silverfisk
Medlem+
Inlägg: 718
Blev medlem: tis 21 aug 2007, 23:08

Inlägg av Silverfisk »

Köp mina gamla rackare! Då blir både jag, du OCH groovyjr glada. hehe

http://pratabas.se/viewtopic.php?t=14155
dereborn

Inlägg av dereborn »

Jag skulle - rent teoretiskt i alla fall - kunna hjälpa till att frakta en stärk från malmö t sthlm på måndag- Vi lirar i Malmö på Söndag, och åker med stor buss t sthlm under måndagen. Om stärken levereras till konserthuset i Malmö och hämtas på kungsbron i sthlm är det absolut inga problem! (Jag ska även träffa groovyjr o lämna en liten sak till honom, så om du köper hans combo blir det ju väldigt smidigt!)
Användarvisningsbild
tks
VIP medlem
Inlägg: 2696
Blev medlem: mån 28 jan 2008, 19:54
Ort: Norrköping

Inlägg av tks »

Och jag fixar eventuellt Norrköping-Stockholm nästa helg! Beror på om sambon ska ha bilen eller inte då, men än så länge ser det ljust ut.
Silverfisk
Medlem+
Inlägg: 718
Blev medlem: tis 21 aug 2007, 23:08

Inlägg av Silverfisk »

dereborn skrev:Jag skulle - rent teoretiskt i alla fall - kunna hjälpa till att frakta en stärk från malmö t sthlm på måndag- Vi lirar i Malmö på Söndag, och åker med stor buss t sthlm under måndagen. Om stärken levereras till konserthuset i Malmö och hämtas på kungsbron i sthlm är det absolut inga problem! (Jag ska även träffa groovyjr o lämna en liten sak till honom, så om du köper hans combo blir det ju väldigt smidigt!)
Kanon! :D
dereborn

Inlägg av dereborn »

Silverfisk skrev:
dereborn skrev:Jag skulle - rent teoretiskt i alla fall - kunna hjälpa till att frakta en stärk från malmö t sthlm på måndag- Vi lirar i Malmö på Söndag, och åker med stor buss t sthlm under måndagen. Om stärken levereras till konserthuset i Malmö och hämtas på kungsbron i sthlm är det absolut inga problem! (Jag ska även träffa groovyjr o lämna en liten sak till honom, så om du köper hans combo blir det ju väldigt smidigt!)
Kanon! :D
eller hur!?
gäst

Inlägg av gäst »

tks skrev:Och jag fixar eventuellt Norrköping-Stockholm nästa helg! Beror på om sambon ska ha bilen eller inte då, men än så länge ser det ljust ut.
Oj, men det vore ju skitbra om du kunde ta med den då om jag ska sälja den, men förhoppningsvis blir det så (har fått ett lockande bud...)! Återkommer med besked i helgen :wink:
Användarvisningsbild
Dramo
VIP medlem
Inlägg: 7229
Blev medlem: sön 04 maj 2008, 22:13
Ort: Göteborg

Inlägg av Dramo »

Jag har en Laney. Vill du ha den?
gäst

Inlägg av gäst »

Jahopp, ser ut som han köpte Silverfisk's Torque :roll:
Användarvisningsbild
ZoggeY
Medlem+
Inlägg: 944
Blev medlem: tor 22 nov 2007, 22:35

Inlägg av ZoggeY »

Japp, så blev det!
Skriv svar