Gitarrdelar

Här kan du annonsera om vad du önskar köpa!
Korvsnutten
Medlem
Inlägg: 244
Blev medlem: ons 02 jan 2008, 15:08

Gitarrdelar

Inlägg av Korvsnutten »

bygger en akustisk gitarr i slöjden hehehe jag vet vad ni tänker...men tror att den kommer bli rätt bra :D behöver dock stämmisar, band, strängar och ett stall. kanske lika bra att gå till nån affär. det handlar ju inte om några stora summor pengar, men jag tänkte bara ifall nån har några delar liggandes...

EDIT: glömde sadel oxo :P
Senast redigerad av Korvsnutten den tis 29 jan 2008, 14:50, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
knedy
VIP medlem
Inlägg: 16397
Blev medlem: tor 01 mar 2007, 14:04
Ort: Umeå.

Inlägg av knedy »

Jag har nog en gammal acke liggandes med delarna och kan försöka få loss dom åt dig. Kan leta reda på den imorrn :)
Officiell stormästare i EB-orden
Korvsnutten
Medlem
Inlägg: 244
Blev medlem: ons 02 jan 2008, 15:08

Inlägg av Korvsnutten »

knedy skrev:Jag har nog en gammal acke liggandes med delarna och kan försöka få loss dom åt dig. Kan leta reda på den imorrn :)
ojoj man tackar för hjälpen :D
Användarvisningsbild
knedy
VIP medlem
Inlägg: 16397
Blev medlem: tor 01 mar 2007, 14:04
Ort: Umeå.

Inlägg av knedy »

Korvsnutten skrev:
knedy skrev:Jag har nog en gammal acke liggandes med delarna och kan försöka få loss dom åt dig. Kan leta reda på den imorrn :)
ojoj man tackar för hjälpen :D

Inga problem. Jag har haft en ståendes i garderoben i ett par år nu, kan vara roligt att ta isär den :D
Officiell stormästare i EB-orden
Korvsnutten
Medlem
Inlägg: 244
Blev medlem: ons 02 jan 2008, 15:08

Inlägg av Korvsnutten »

knedy skrev:
Korvsnutten skrev:
knedy skrev:Jag har nog en gammal acke liggandes med delarna och kan försöka få loss dom åt dig. Kan leta reda på den imorrn :)
ojoj man tackar för hjälpen :D

Inga problem. Jag har haft en ståendes i garderoben i ett par år nu, kan vara roligt att ta isär den :D
gött :D skicka gärna bilder när du har tid.
Skriv svar