Bas köpes! Köpt.

Här kan du annonsera om vad du önskar köpa!
Användarvisningsbild
Heyman
VIP medlem
Inlägg: 2251
Blev medlem: tor 10 apr 2008, 08:56
Ort: Hyfsat nära Entombedkorset.
Kontakt:

Bas köpes! Köpt.

Inlägg av Heyman »

Jag vill köpa en bas.

Helst tusen kronor, mindre hellre 2000:- och minst helst 3000:-

Jag vet egentligen inte vad det ska vara för någon eftersom tanken är att det ska vara en present till en kille som flyttar hit från Mexico i sommar. Han är riktigt bra på bas men har aldrig ägt någon egen utan bara lånat prylar av kompisar. Jag vill att han ska komma in i samhället, skaffa egna kompisar och lära sig språket och basspelande i band är ju självklart den bästa vägen dit.

Eftersom det finns en massa Rickenbackerhatare så vore ju det optimala om en riktigt inbiten Rickhatare ville sälja sin absoluta skitbas för inga pengar alls eftersom det är ett skitinstrument men det vågar man väl inte hoppas på.

Jag vet inte heller hur bra instrument jag kan förvänta mig att hitta då jag inte ägt något i den här prisklassen på säkert 20 år. Jag är inte heller så sugen på att lägga presentpengar på transport så det vore ju fint om basen kunde ta sig gratis till Stockholm.
Senast redigerad av Heyman den ons 01 maj 2019, 21:11, redigerad totalt 1 gånger.
Om helvetet var en dålig plats skulle det vara kallt där!

Spelar just nu på: Rickenbacker 4001 -76, Travis Bean TB2000, Greco Mirage, Matamp Infernal GT200, Mesa Boogie Road Ready 2x15 +2x10.
SymptomOfTheWarPigs
Medlem
Inlägg: 28
Blev medlem: mån 07 mar 2016, 09:54
Ort: Uddevalla

Re: Bas köpes!

Inlägg av SymptomOfTheWarPigs »

Jag har denna för 2800 med gigbag eller hardcase för 3900
Bild
shadowskimmer
Medlem+
Inlägg: 853
Blev medlem: fre 27 feb 2009, 15:11
Ort: Stockholm

Re: Bas köpes!

Inlägg av shadowskimmer »

Hej,
jag har en OLP MM2 (4-strängad) som ser ut som den bifogade bilden.
Den är riktigt bra och jag tänker mig sisådär 1500 för den.
Den finns att prova/hämta nära Medborgarplatsen om du vill.

Bild
Användarvisningsbild
Heyman
VIP medlem
Inlägg: 2251
Blev medlem: tor 10 apr 2008, 08:56
Ort: Hyfsat nära Entombedkorset.
Kontakt:

Re: Bas köpes!

Inlägg av Heyman »

Tack som fan för erbjudandena!
Såg dessa först nu och var iväg och köpte en annan bas idag. Ångrar mig lite då eftersom jag inte ens klämt på några andra innan. Men men..
Om helvetet var en dålig plats skulle det vara kallt där!

Spelar just nu på: Rickenbacker 4001 -76, Travis Bean TB2000, Greco Mirage, Matamp Infernal GT200, Mesa Boogie Road Ready 2x15 +2x10.
Skriv svar