Vill köpa bas och stärkare till vän som vill börja spela, som present - RUNT 1000:-

Här kan du annonsera om vad du önskar köpa!
OscarIbanez
Nykomling
Inlägg: 2
Blev medlem: sön 25 aug 2019, 01:24
Ort: Falköping

Vill köpa bas och stärkare till vän som vill börja spela, som present - RUNT 1000:-

Inlägg av OscarIbanez »

Hej! Det är som så att min vän har sagt i alla år att hon önskat att hon spelat bas. Jag har sagt till henne att köp du dig en bas, jag lär dig!

Nu är det så att jag tänker skrida till verket och köpa henne just en bas till hennes födelsedag! :mrgreen:

Det är dock så att jag lever under en tight budget men skulle så görna vilja göra henne glad med den här idéen! Så tänker mig runt tusenlappen!

Även en stärkare är av intresse, så att hon kan spela på den direkt!

Har ni någon bas som bara ligger? Har ni någon bas som skulle göra en ny basist lycklig? Rent av skulle kunna tänka er att sälja av någon av era basar för ett vettigt pris så att min vän kan få en av sina drömmar uppfyllda? Hit me med era förslag!

// Oscar :vinkar: 8)
Användarvisningsbild
AlbinH
VIP medlem
Inlägg: 4021
Blev medlem: fre 08 apr 2011, 21:49
Ort: San Franseslöv, Scanefornien

Re: Vill köpa bas och stärkare till vän som vill börja spela, som present - RUNT 1000:-

Inlägg av AlbinH »

Kom igen PB!!

Visst kan vi väl hjälpa till med att skaka fram en lämplig födelsedagspresent!
Nog finns det något längst in i garderoben som kan passa!

Det är ju för en god sak. Vi får måhända en ny proselyt i våra led! En dam dessutom vilket ju inte är alltför ofta förekommande här. :D

Jag råkar veta att det är bra om pryttlarna antingen finns i Falköpings närhet - eller kan ta sig dit utan några större kostnader.

Kom igen nu! Visst skall tjejen få spela bas!! :playing:

P.S. OscarIbanez! Gå bums till din profil och komplettera med "Falköping". Sparar måånga frågor i onödan!
:fullband:
Stolt sponsor av Fender, BaCH, Ibanez, Sigma, Fenix, Squier, Hohner, Yamaha, Vox, Casio, Korg, Peavey, Roland, Epiphone, Ovation och Orange. Samt okritisk traktör av ukulele, näsflöjt, kazoo och mungiga; tillika ägare av en albansk Çifteli.
OscarIbanez
Nykomling
Inlägg: 2
Blev medlem: sön 25 aug 2019, 01:24
Ort: Falköping

Re: Vill köpa bas och stärkare till vän som vill börja spela, som present - RUNT 1000:-

Inlägg av OscarIbanez »

Någon som vet någon bas som ligger ute för runt tusenlappen eller?!
Användarvisningsbild
AlbinH
VIP medlem
Inlägg: 4021
Blev medlem: fre 08 apr 2011, 21:49
Ort: San Franseslöv, Scanefornien

Re: Vill köpa bas och stärkare till vän som vill börja spela, som present - RUNT 1000:-

Inlägg av AlbinH »

Stolt sponsor av Fender, BaCH, Ibanez, Sigma, Fenix, Squier, Hohner, Yamaha, Vox, Casio, Korg, Peavey, Roland, Epiphone, Ovation och Orange. Samt okritisk traktör av ukulele, näsflöjt, kazoo och mungiga; tillika ägare av en albansk Çifteli.
Skriv svar