Kombo alt låda sökes. (Löst)

Här kan du annonsera om vad du önskar köpa!
Lelle B
Medlem
Inlägg: 95
Blev medlem: sön 13 maj 2018, 16:57
Ort: Stockholm

Kombo alt låda sökes. (Löst)

Inlägg av Lelle B »

Då jag just nu är i det hemska tillståndet att vara bandlös och inte känner för att inför "provspelningar" släpa på min Mesa 6x10 låda utan kanske kunna ta med mig något mer smidigare tillsammans med min Mesa Carbine topp så söker jag en smidig låda alternativt en kombo som är lite mer smidig att flytta runt.
Eftersom lådan alternativt kombon enbart är till för smårep, räknar med att om jag behöver det större artilleriet så kommer jag även ha möjlighet att jacka in mitt pedalbord rätt in i mixern, eller senare finnas för hemmaspelningar istället för att sitta med lurarna så kräver jag inte det värsta eller största på marknaden.
Prismässigt så är jag beredd att max lägga 3000:- och då är det verkligen max annars kan jag ta o släpa på 6x10:an.

Så finns det någon som har en låda eller en kombo ståendes och enbart tar plats så hör av er.
Senast redigerad av Lelle B den mån 24 apr 2023, 13:51, redigerad totalt 1 gånger.
Gibson Thunderbird, Epiphone Thunderbird, Moddad Squier P/J, Mesa M9, Mesa 6x10,
Användarvisningsbild
B-Å Åhs
Medlem++
Inlägg: 6575
Blev medlem: ons 29 aug 2007, 15:51
Ort: Älvsjö

Re: Kombo alt låda sökes

Inlägg av B-Å Åhs »

Jag har en ful men väl fungerande låda över.
Se https://r.tapatalk.com/shareLink/topic? ... source=app

Billigt , finns i Älvsjö

Skickat från min SM-J415FN via Tapatalk

"I'm too old for this shit"
HPD P bas, 2 st Roland Bass Cube, HPD fretless , EBS Microbass 2,
ART TubePac QSC USA400 , Fearful 15/6 .
Medlem av PrataBas gubbklubb 50++
Lelle B
Medlem
Inlägg: 95
Blev medlem: sön 13 maj 2018, 16:57
Ort: Stockholm

Re: Kombo alt låda sökes

Inlägg av Lelle B »

B-Å Åhs skrev: sön 23 apr 2023, 10:04 Jag har en ful men väl fungerande låda över.
Se https://r.tapatalk.com/shareLink/topic? ... source=app

Billigt , finns i Älvsjö

Skickat från min SM-J415FN via Tapatalk
Tackar.
Ser dock ut som att jag hämtar upp en Orange 2x10 imorgon kväll
Gibson Thunderbird, Epiphone Thunderbird, Moddad Squier P/J, Mesa M9, Mesa 6x10,
Skriv svar