[KÖPT] Hipshot-stall för Rickenbacker köpes

Här kan du annonsera om vad du önskar köpa!
Användarvisningsbild
Simon
Medlem+
Inlägg: 697
Blev medlem: sön 13 dec 2009, 17:04
Ort: Malmö

[KÖPT] Hipshot-stall för Rickenbacker köpes

Inlägg av Simon »

Söker Hipshot-stall för Rickenbacker :vinkar:
Senast redigerad av Simon den ons 08 nov 2023, 23:07, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
saft
Medlem++
Inlägg: 2790
Blev medlem: fre 31 aug 2007, 12:12
Ort: Uppsala
Kontakt:

Re: Hipshot-stall för Rickenbacker köpes

Inlägg av saft »

Jag har ett beggat. Som sitter på en annan bas. Det är lite repigt å fult. Och jag tror tyvärr nån insexskruv (för stränghöjd) på en sadel kan va nära att bli runddragen.

Kan kolla om jag har nån reservskruv med rätt gänga!

Har tänkt byta stall på den basen i alla fall. Om du är intresserad. Fixar bilder ikväll!
------------------------------------------ROCK----------------------------------------------------
https://orcd.co/urtidsdjur
Användarvisningsbild
Simon
Medlem+
Inlägg: 697
Blev medlem: sön 13 dec 2009, 17:04
Ort: Malmö

Re: Hipshot-stall för Rickenbacker köpes

Inlägg av Simon »

saft skrev: ons 25 okt 2023, 09:23 Jag har ett beggat. Som sitter på en annan bas. Det är lite repigt å fult. Och jag tror tyvärr nån insexskruv (för stränghöjd) på en sadel kan va nära att bli runddragen.

Kan kolla om jag har nån reservskruv med rätt gänga!

Har tänkt byta stall på den basen i alla fall. Om du är intresserad. Fixar bilder ikväll!
Absolut, skicka bilder och prisförslag bara :tummenupp:
Användarvisningsbild
saft
Medlem++
Inlägg: 2790
Blev medlem: fre 31 aug 2007, 12:12
Ort: Uppsala
Kontakt:

Re: Hipshot-stall för Rickenbacker köpes

Inlägg av saft »

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Har inte hunnit kolla hur insexskruvarna för höjdjusteringen mår. Men vill minnas att en nog är runddragen. Beställde nya till en Peavey nyligen. Å med lite flax så passar dom.

Som du ser är den lite repig, men blank…
Tänker mej typ 1300:-. Om jag kan byta så alla insexskruvar är ok. Annars billigare.
Vad tycker du känns rimligt?
Kan tänka mej byte/delbyta mot nå kul annars också:)
------------------------------------------ROCK----------------------------------------------------
https://orcd.co/urtidsdjur
Användarvisningsbild
Simon
Medlem+
Inlägg: 697
Blev medlem: sön 13 dec 2009, 17:04
Ort: Malmö

Re: Hipshot-stall för Rickenbacker köpes

Inlägg av Simon »

Haha, tack för bilderna! :lol:
Fick ett erbjudande på facebook, 1500kr för ett i nyskick, så jag lutar åt att ta det… men ska tänka på saken. Är du intresserad av något byte har jag bl.a. dessa pedaler: ”One Control Mosquito Blender Expressio”, ”Fjord Fuzz Berserk”, ”Two Notes Torpedo C.A.B.”… Kanske något mer som jag inte kommer på just nu :?:
Användarvisningsbild
saft
Medlem++
Inlägg: 2790
Blev medlem: fre 31 aug 2007, 12:12
Ort: Uppsala
Kontakt:

Re: Hipshot-stall för Rickenbacker köpes

Inlägg av saft »

Simon skrev: tor 26 okt 2023, 02:08 Haha, tack för bilderna! :lol:
Fick ett erbjudande på facebook, 1500kr för ett i nyskick, så jag lutar åt att ta det… men ska tänka på saken. Är du intresserad av något byte har jag bl.a. dessa pedaler: ”One Control Mosquito Blender Expressio”, ”Fjord Fuzz Berserk”, ”Two Notes Torpedo C.A.B.”… Kanske något mer som jag inte kommer på just nu :?:
Ja det är ju en bättre deal! Speciellt om inte nån tonårig idiot (jag) försökt med metriska insexnyckel i en halvfjärsings 72/4 ögonmåtts-skruv.

Inget jag egentligen behöver, men fuzzen hade ju varit lite rolig att prova!

Ropa till om det inte blir av med Fb-stallet!
------------------------------------------ROCK----------------------------------------------------
https://orcd.co/urtidsdjur
Användarvisningsbild
Simon
Medlem+
Inlägg: 697
Blev medlem: sön 13 dec 2009, 17:04
Ort: Malmö

Re: Hipshot-stall för Rickenbacker köpes

Inlägg av Simon »

saft skrev: tor 26 okt 2023, 09:54
Simon skrev: tor 26 okt 2023, 02:08 Haha, tack för bilderna! :lol:
Fick ett erbjudande på facebook, 1500kr för ett i nyskick, så jag lutar åt att ta det… men ska tänka på saken. Är du intresserad av något byte har jag bl.a. dessa pedaler: ”One Control Mosquito Blender Expressio”, ”Fjord Fuzz Berserk”, ”Two Notes Torpedo C.A.B.”… Kanske något mer som jag inte kommer på just nu :?:
Ja det är ju en bättre deal! Speciellt om inte nån tonårig idiot (jag) försökt med metriska insexnyckel i en halvfjärsings 72/4 ögonmåtts-skruv.

Inget jag egentligen behöver, men fuzzen hade ju varit lite rolig att prova!

Ropa till om det inte blir av med Fb-stallet!
Köpte det andra stallet, men tack ändå!
Skriv svar